فروش ماشین­ های اداری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

در حال حاضر، روز به‌ روز شاهد گسترش صنعت تولید ماشین­های اداری هستیم. دستگاه­هایی مانند پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی، دستگاه فکس و... هر روز هم مدل­های جدیدتری از این ماشین­ها با امکانات بیش‌تر و حجم کمتر ارائه می­شود. بازار تولید و فروش این ماشین­ها بسیار داغ است و بخش قابل توجهی از اقتصاد جهانی را تشکیل می­دهد. برای این‌که کمی اهمیت این موضوع را روشن‌تر کنیم، بهتر است بگوییم که در سال گذشته‌ ی میلادی فروش ماشین‌های اداری مبلغی بالغ بر 24 میلیار دلار بوده است که رقم بالایی محسوب می‌شود.

این ماشین­ های اداری  برای انجام بسیاری از شغل ­های امروزی ضروری هستند. از یک فروشگاه ساده گرفته تا ادارات و کارخانجات بزرگ، همگی به این ماشین­ها احتیاج دارند و اگر شغل شما فروش آن‌هاست باید بدانید که حتی اگر کل وضعیت اقتصادی دنیا رو به نزول و رکود باشد، شما شانس دارید که درآمد خوبی از این شغل کسب کنید و کار خود را گسترش بدهید.

فروش ماشین­ های اداری

فروش ماشین­ های اداری

برای موفقیت در فروش ماشین­های اداری شما باید به چند نکته توجه کنید. همان‌طور که یک فیلم هرقدر هم که فیلم‌ نامه و کارگردانی خوبی داشته باشد بدون پوسترها و تبلیغات مناسب فروش خوبی نخواهد داشت، ماشین­های شما هم تا زمانی که در دسترس و شناخته‌شده نباشند فروش خوبی نخواهند داشت. بنابراین با توجه به گسترش فوق­العاده‌ ی فضای مجازی، داشتن وب‌ سایت و صفحات مختلف در شبکه­ های اجتماعی به شما برای معرفی محصولات‌ تان کمک خواهد کرد. در کنار این مسئله، شما باید یک محیط دفتری آراسته و مناسب کارتان داشته باشید. تا زمانی که مشتری­ های شما اطمینان حاصل نکنند شما یک دفتر ثابت و معتبر واقعی هستید، به شما اعتماد نخواهند کرد.

نکته‌ی بعدی توجه به نیاز مشتری است. کسی که برای خرید پرینتر به شما مراجعه می­کند باید به خوبی راهنمایی شود. شما باید ابتدا از نیازهای او آگاه شوید و پس از آن، به طور کامل ماشین­هایی که با آن نیازها مطابقت دارند و می­توانند مناسب باشد را به مشتری معرفی کنید. معمولا دفاتر کوچک‌تر زودتر مشتری­های خود را از دست می­دهند چون بسیاری از مشتریان از نحوه‌ی برخورد کارکنان با آن‌ها راضی نیستند. در حالی که دفاتر موفق و بزرگ نظارت دقیقی بر رفتار کارکنان خود دارند.

دفتری که خود را معتبر می­داند، باید محصولات معتبری نیز ارائه دهد. ماشینی که ما به مشتری خود می­فروشیم باید از برند معتبری باشد تا در صورت بروز مشکل، مشتری به راحتی بتواند پیگیری کند و دستگاه خود را تعمیر یا تعویض کند. اگر ما این اطمینان را ایجاد کنیم که ماشین‌ هایی که در دفتر ما فروخته می­شوند حتما نیاز آن‌ها را برآورده خواهند کرد و در صورت وجود اشکال طبق یک روال منطقی مشکل حل خواهد شد، قطعا مورد اعتماد قرار می­گیریم و فروش بالاتری نیز خواهیم داشت.

چندین برند معتبر مانند سامسونگ یا HP که فروش بالایی در زمینه‌ی ماشین­های اداری دارند، دارای خدمات پس از فروش بسیار خوبی هستند و دفاتری که سرویس مناسب ارائه نمی­کنند را مجازات می‌کنند. پس گارانتی هم از مهم‌ترین نکات در فروش ماشین‌ های اداری است. کیفیت ماشین‌های فروشی ما باید با قیمتی که برای آن تعیین می­کنیم متناسب باشد. مسلم است که اگر فردی دستگاهی با کیفیت دستگاه ما را با قیمتی کم‌تر پیدا کند، از ما خرید نخواهد کرد.

پس می­توانیم بگوییم به طور کلی فاکتورهایی که در فروش ماشین­های اداری اهمیت دارند این‌ها هستند: دفتر مناسب و آراسته، کارکنان متعهد، تبلیغات فراگیر، محصولات معتبر از برندهای معتبر، پشتیبانی و گارانتی مناسب و از همه مهم‌تر تناسب کیفیت با قیمت.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 10 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی