پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MG3620
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن PIXMA MG3620

قابلیت: پرینتر، کپی و اسکن
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 9.9 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 5.7 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن MG3620

شرکت کانن به تازگی از پرینتر چند کاره MG3620 رونمایی کرده است که برای چاپ، پرینت، اسکن به خصوص پرینت عکس ساخته شده است. این محصول علاوه بر چند کاره بودنش به دلیل طراحی ساده و جمع و جوری که دارد از برخی هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

این پرینتر سه کاره جوهر افشان کانن قابلیت های چاپ، اسکن و کپی را دارد و در دو حالت رنگی و سیاه سفید می توان از آن استفاده نمود.

پرینتر Canon PIXMA MG3620 فاقد صفحه نمایش LCD است و قابلیت چاپ فایل از طریق iPad، iPhone یا آیپد لمسی با AirPrint و از دستگاه های Android با Mopria و Google Cloud Print را دارد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن MG3620

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن مدل PIXMA MG3620 دارای حالت خودکار روشن و خاموش است به این صورت که هر وقت یک عکس یا سند برای چاپ ارسال شود به صورت خودکار روشن می شود و پس از مدت زمان بی استفاده ماندن خاموش خواهد شد که باعث کم شدن سر و صدا در حین کار و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

در مورد بررسی تکنولوژی چاپ در پرینتر جوهر افشان Canon PIXMA MG3620 خواهید دید که از نوع تکنولوژی پیشرفته FINE است که چاپ جوهر افشان را با کنترل و نظارت نازل ها، با قطره­ های کمتر از 2 پیکولیتر ممکن می سازد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره کانن PIXMA MG3620

از کارایی های پرینتر سه کاره کانن canon pixma MG3620 برخورداری از برنامه Canon PRINT است که به وسیله آن می توان به راحتی از طریق لپ تاپ، گوشی های هوشمند و همچنین با استفاده از قابلیت cloud ، چاپ و اسکن کرد.

این چاپگر با وضوح بالای خود به شما این امکان را می دهد تا اسناد و عکس های زیبا و با کیفیتی را تا ابعاد 11*8.5 اینچ چاپ کنید.

اسکنر مدل Canon PIXMA MG3620 از یک درپوش برخوردار است که صفحه اسکن را می پوشاند و همچنین پنل کنترلی قرار گرفته در دستگاه امکان تغیر اندازه اسناد اسکن شده از سایز letter به 4*6 اینچ می باشد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه کاره کانن PIXMA MG3620

از دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MG3620 سینی کاغذ 100 برگی آن می باشد و برای کاغذ مخصوص چاپ عکس در ابعاد 4*6 اینچ را تا ظرفیت 20 برگ است.

در پرینتر جوهر افشان کانن MG3620 سرعت چاپ رنگی 9.9 تصویر در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید 5.7 تصویر در دقیقه است.

این پرینتر چند کاره  جوهر افشان مجهز به نرم افزار My Image Garden است که کاربران از طریق آن می توانند تصاویر مورد علاقه خود را ویرایش کرده و سازماندهی کنند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA MG3620

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان کانن Canon PIXMA MG3620 به صورت سیستم مخزن چهار کارتریجی است که سهولت و کیفیت را در چاپ به ارمغان می آورد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA MG3620

پرینتر جوهرافشان سه کاره کانن MG3620 از هر دو نوع جوهر سیاه سفید و رنگی استفاده می کند که به چاپ اسناد با کیفیت تر کمک می کند. برخورداری از مخزن باعث می شود تا پس از اتمام رنگ بدون نیاز به تعویض کارتریج به راحتی جوهر را در تانک بریزید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MG3620

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MG3620 یک پرینتر با کیفیت بالاست که به کاهش مصرف کاغذ و هزینه ها تا 50٪ کمک می کند.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MG3620

در پرینتر سه کاره رنگی کانن مدل Canon PIXMA MG3620 اسکن با حداکثر رزولوشن نوری 1200*dpi 2400 انجام می شود و پرینت با حداکثر رزولوشن 4800 * 1200 dpi تعریف شده است. به همین خاطر تصاویر و اسناد با کیفیت و جزئیات فوق العاده چاپ و اسکن می شوند.

بنابراین اگر به دنبال خرید پرینتر چند کاره با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده از برند canon هستید می توانید این مدل را در نظر بگیرید.

برای اطلاع از قیمت انواع پرینتر و یا خرید پرینتر جوهر افشان به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA MG3620





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی