پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-971AD
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر پزشکی سونی UP-971AD

دقت : 325 dpi
تکنولوژی پرینت: حرارتی مستقیم
سرعت چاپ: هر تصویر 8 ثانیه

معرفی پرینتر پزشکی حرارتی UP-971AD Sony

این پرینتر پزشکی، چاپگری آنالوگ و دیجیتال با سایز A4 می باشد که چاپ سیاه و سفید را از هر دو ورودی آنالوگ و دیجیتال بسیار سریع و با کیفیت انجام می دهد.

پرینتر پزشکی Sony UP-971ADبا هر دو سیستم های تصویربرداری رادیولوژی آنالوگ و دیجیتال مانند C-arm، سونوگرافی، آزمایشگاه کاتتریت قلب و سایر سیستم های تصویربرداری پزشکی سازگار است.

چاپگر سونی UP-971AD نسخه های با کیفیت بالا از تصاویر ضبط شده توسط سیستم تصویربرداری را فراهم می کند که پس از آن می تواند به عنوان نسخه مرجع برای اهداف ثبت و رجوع بیمار مورد استفاده قرار گیرد.

پرینتر پزشکی حرارتی Sony UP-971AD با ابعاد 265*132.5*316 میلی متر و وزن 7 کیلوگرم طراحی جمع و جور دارد.

معرفی پرینتر پزشکی حرارتی UP-971AD Sony

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-971AD

با استفاده از سیستم چاپ بی سیم UPA-WU10 شما می توانید اتصال کابل بین پرینتر پزشکی Sony 971AD و C-arm موبایل و یا دیگر روش های تصویربرداری بیمارستان را داشته باشید.

این ویژگی برای محیط های بالینی شلوغ، که در آن دستگاه ها دائما در بین اتاق های معاینه جا به جا می شوند و همچنین برای حل مشکلات فضای محدود در چرخ دستی های پزشکی ایده آل است.

پرینتر پزشکی سونی UP-971AD می تواند سیگنال های دیجیتال و همچنین آنالوگ را دریافت کند، به این ترتیب می تواند از هر دو نوع سیستم C-arm پشتیبانی کند.

این پرینتر پزشکی با استفاده از تکنولوژی چاپ حرارتی سونی، عکس های سیاه و سفید با وضوح تصویری در حدود 325 نقطه در اینچ ارائه می کند و این تصاویر را با سرعتی در حدود 8 ثانیه به چاپ می رساند.

اندازه پانل صفحه LCD در پرینتر پزشکی سونی 971AD افزایش یافته و پانل کنترل دارای نور پس زمینه LED سفید است که تصاویر را بدون در نظر گرفتن سطوح نور محیط ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-971AD

 Sony UP-971AD مواد مصرفی پرینتر پزشکی

پرینتر حرارتی Sony UP-971AD گزینه ی انتخاب از سه نوع رسانه با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار داده است.

در پرینتر پزشکی UP-971AD بارگذاری کاغذ سریع و آسان است.

 Sony UP-971AD مواد مصرفی پرینتر پزشکی

پرینتر پزشکی حرارتی سونی UP-971AD Sony

کلیه کلیدهای عملکرد پرینتر حرارتی UP-971AD در پانل جلویی قرار می گیرند، به این ترتیب تنظیم و کارکرد آن هنگامی که پرینتر در یک قاب پزشکی نصب می شود راحت تر است.

علاوه بر این دستگیره های جداگانه روی پانل جلویی پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-971AD امکان تنظیم آسان کنتراست و روشنایی و یک عملکرد قفل خودکار را فراهم می کند که مانع تغییر ناخواسته تنظیمات می شود.

پرینتر پزشکی UP-971AD هنگامی که به یک سیگنال دیجیتال متصل می شود، می تواند چاپ های پانورامیک را تا حداکثر 600 میلی متر طول تولید کند.

می توانید برای کسب اطلاعات بشتر و همچنین دریافت قیمت و خرید پرینتر پزشکی سونی Sony UP-971AD از طریق شماره 73027-021 با ما در تماس باشید.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی UP-971AD Sony





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی