سیستم امنیتی بانک ها
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بانک ها اغلب به عنوان نهادهای امن یک جامعه دیده می شود. ما پول و دارایی های خود را به بانک واگذار میکنیم، تا نسبت به دست آوردهای شغلی خود احساس امنیت داشته باشیم . به منظور انجام این تعهد، درجه سیستم های امنیتی ناظر در بانک یکی از ضروریات محسوب می شود. با نوآوری های اخیر در فن آوری دیجیتال، بسیاری از بانک ها به دنبال افزایش اثر بخشی سیستم های امنیتی خود به سرمایه گذاری بیشتر در این بخش ها پرداخته اند.

مزبت سیستم امنیتی بانک ها

در مورد مزایای سیستم امنیتی در بانک ها می توان به جلوگیری از سرقت در بانک ها و جنایات پر مخاطره اشاره کرد. راه اندازیدوربین های مداربسته مناسب در بانک می تواند به جلوگیری از سرقت و یا در بدترین حالت ارائه تصاویر مهم و شواهد ضروری بعد از اجرای سرقت به منظور اجرای قانون بپردازد

مزبت سیستم امنیتی بانک ها.

همچنین به موجب افزایش رضایت مشتریان بانک به روند تسریع تحقیقات در مورد سرقت و تقلب کمک شایانی می کند. تصاویر ضبط شده دوربین های امنیتی در بانک ها می تواند برای  استفاده برای شناسایی و پیگیری کردن مظنونان به کار گرفته شود. باعث جلوگیری تقلب در اعمال مربوط به چک ها هم میشود. سیستم های پیشرفته ی نظارت تصویری با تجزیه و تحلیل ویدئو ها و با استفاده از امکاناتی همچونن تشخیص چهره به بررسی تقلب در بانک ها می پردازد و با ضبط داده های معامله و گرفتن تصاویر از مجرمین کمک بسیار قابل توجهی به ایجاد امنیت می کند. استفاده از سیستم امنیتی در ATM برای مشتریان هنگام واریز و یا برداشت بسیار معمول است و با استفاه از تصاویر ضبط شده می توان جرایم مربوطه را کاهش و مجرمان را به راحتی شناسایی و دستگیر کرد.

به منظور افزایش امنیت یک موسسه مالی، تعدادی از مناطق مختلف و نزدیک به این اماکن نیز باید تحت نظارت این سیستم های امنیتی قرار بگیرد. این مهم می تواند هر چیز اعم از ورودی و خروجی بانک اطراف خود پرداز ATM و اطراف صفحه نمایش باشد.

دوربین های مدار بسته جهت استفاده در ورودی و خروجی به منظور ضبط تصاویر از هر مشتری به هنگام ورود وخروج، گذاشتن دوربین های امنیتی در همه دستگاه های خودپرداز به منظور جمع آوری تصاویر روشن از چهره های افراد، ضبط فیلم از تمام معاملات بانکی از طریق نظارت دقیق، استفاده از دوربین مداربسته به منظور ارائه یک نمای کلی از لابی بانک ایجاد اطمینان کامل نسبت دوربین های امنیتی تحت نظارت، سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل ویدئو پیشرفته مانند سنجش حرکت و شناخت رفتاری برای کمک به تشخیص فعالیت های مشکوک و تشخیص چهره مبرای شناسایی و ردیابی افراد خاص، برای مثال کسانی که مظنون به چک تقلبی باشند که میتواند کمک های شایانی در ایجاد و حفظ امنیت این اماکن  قرار گیرد.

هم چنین می توانید با مراجعه به مقاله های سیستم های امنیتی برای فروشگاه ها، سیستم امنیتی برای طلافروشی و سیستم های امنیتی برای مغازهاز موارد و نکات مهمی که این مکان ها برای ایمنی شدن نیاز دارند آگاه شوید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 12 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی