دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوربین مداربسته بولت ایمن آرا  IAP.NB-V3522 S

نوع دوربین : بولت 
رزولوشن : 2592*1944
برد دید در شب : 40متر

معرفی دوربین مداربسته بولت IMENARA IAP.NB-V3522 S

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMAN ARA IAP.NB-V3522 S با بدنه ای استوانه ای شکل و طراحی منحصر به فرد، یکی از بهترین محصولات شرکت ایمن آرا است که با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است.

معرفی دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA به عنوان سیستم امنیتی کاربردی با قیمت منطقی و کیفیت مناسب توسط شرکت ایمن آرا انجام گرفته که در اختیار کاربران گذاشته شده است.

معرفی دوربین مداربسته بولت IMENARA IAP.NB-V3522 S

این شرکت به عنوان، شرکتی معتبر و مجرب در زمینه مشاوره، فروش و نصب دوربین مدار بسته فعالیت دارد. این دوربین های بولت ایمن آرا IMENARA معمولا کاربرد بیرونی دارند.

هدف شرکت IMENARA با پشتیبانی و خدمات پس از فروش در اسرع وقت رضایت کاربران است.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته IMENARA IAP.NB-V3522 S

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S دارای زاویه دید در شب IR است که برد دید درشب آن بستگی به تعداد و نوع LED های تعبیه شده بر روی دوربین دارد.

همچنین نوع پردازنده دوربین مداربسته بولت ایمن آرا ARM A7 Media Processor 800MHZ می باشد.

دوربین مداربسته بولت ایمن ارا ، یک پایه دارد، که به راحتی به سقف ساختمان و یا دیوار وصل می شود و بعد از نصب دوربین مدار بسته بولت می توانید آن را به هر سمتی که می خواهید بچرخانید. نصب ان نسبت به سایر دوربین های مداربسته آسان تر است.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته IMENARA IAP.NB-V3522 S

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته بولت IMENARA IAP.NB-V3522 S باعث شده که توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. علاوه بر آنمجهز به لنز دید در شب(زوم و فوکوس دستی) میباشد.

از دیگر ویژگی های بارز دوربین مدار بسته بولت می توان به حافظه جانبی آن اشاره کرد که امکان اتصال حافظه Micros SD تا ظرفیت 128 گیگابایت را دارد.

قابلیت هایی چون کیفیت تصویر 2 تا 12 مگاپیکسل و دسترسی آسان برای تنظیم لنز، گزینه ای ایده آل برای نصب در محیط خارج از ساختمان و همه شرایط آب و هوایی محسوب می شود.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S

 توجه داشته باشید دوربین مداربسته ای که انتخاب می کنید باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد. دوربین های مداربسته ای که کیفیت ساخت خوبی دارند می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند. 

 ابعاد دوربین بولت ایمن آرا 314*90*85 میلیمتر است و وزن این دوربین مدار بسته 750 گرم است و از سه زبان انگلیسی، فارسی، عربی پشتیبانی می کند. همچنین علاوه بر طراحی زیبا و قیمت مناسب از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S

شرکت ایمن آرا به پشتوانه ی تجربه های ارزشمندی که در طول سال های متمادی به دست آورده است  توانسته با پیاده سازی مجموعه متنوعی از ایده ها و تولید محصولات نوآورانه به طور مستمر به ارتقای کیفی و کمی سبد محصولات خود اقدام کند. به طوری که با افزایش کیفیت، کاهش مصرف انرژی محصولات و حفظ محیط زیست کشور جایگاهی مطرح برای صنایع داخلی در بازار رقابتی جهان، ایجاد کند.

باتوجه به ضد آب بودن بدنه دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S  برای محیط های بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب است.

شما می توانید جهت دریافت قیمت دوربین مداربسته و همچنین خرید دوربین مدار بسته برای مصارف مختلف با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-V3522 S





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی