پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 شرکت اچ پی حرکت مصممی را در ترکیب تکنولوژی تصویرپردازی و چاپ انجام داده است تا بتواند از طریق این تکنولوژی جدید و به روز، محصولی را تولید کند که در آینده نزدیک همگان را شگفت زده خواهد کرد.

شرکت HP در این تکنولوژی جدید قابلیت هایی را به نمایش گذاشته است که می توان به چشم یک جادو به آن نگاه کرد. منظور از جادو این است که هرگاه شما بتوانید هر چیزی را که در ذهن خود تصور می کنید به یک محصول فیزیکی تبدیل کنید، نمی توان اسم دیگری به جز جادو برای آن گذاشت.

پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

شرکت HP دو تکنولوژی را که در ترکیب با هم در تولید یک محصول فیزیکی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، به نمایش گذاشته است. این محصول به عنوان یک تکنولوژی پیچیده چاپ به سرعت قابل استفاده خواهد شد.

پرینتر های سه بعدی که قطعات قابل استفاده تولید می کنند واقعا گران هستند و این دستگاه ها می توانند قطعات را در حجم نسبتا کم تولید کنند.

استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و تبدیل مجازی به فیزیکی

در بین چیزهایی که شرکت HP در رویدادهای بارسلونا نمایش داده، تعهدش به واقعیت مجازی بود و معرفی ابزارهای موثری مانند Backpack PC  وworkstation (کامپیوتر های حرفه ای) که هر دو در طراحی و تولید محصولات مورد استفاده قرار گرفته اند.

با کمک هدست و کامپیوتر های حرفه ای واقعیت مجازی  شما می توانید با نرم افزارهای طراحی، محصولات خود را در فضای 3D قالب بگیرید. سپس در دنیای واقعیت مجازی با شبیه سازی محصول مورد نظر با این محصولات ارتباط برقرار کرده، انها را اصلاح کنید و یا حتی از طریق شبیه سازی های کامپیوتری محصول را اجرا و بررسی کنید تا از نحوه درست کار کردن انها اطلاع پیدا کنید.

استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و تبدیل مجازی به فیزیکی

استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و تبدیل مجازی به فیزیکی همراه با پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد.

پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

بسیاری از پرینتر های سه بعدی موجود در بازار، قسمت هایی را تولید می کنند که نمی توان برای تولید هر چیزی به جز نمونه برداری اولیه از انها استفاده کرد.

اما پرینتر های  Jet Fusion 3D قطعاتی را تولید می کنند که می تواند جایگزین قطعات فلزی باشد که قیمت و وزن انها کمتر از یک دهم این قطعات است.

پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

یا به عبارتی دیگر این قطعات می توانند نه تنها برای نمونه سازی های اولیه مقرون به صرفه باشند بلکه می توانند برای تولیدات کوتاه مدت و سفارشی مشتریان کاربرد داشته باشند.

میزان محصولاتی که این پرینتر می تواند تولید کند به طرز منحصر به فردی کاربردی است. برای نمونه شما می توانید یک فیلتر هوا ماشین را چاپ کنید که کاملا با در نظر گرفتن دینامک هوا، تنظیم کردن جریان هوا منحصرا با توجه به شرایط  راننده، مسیر حرکت ماشین و حتی با شرایط اب و هوایی آن را طراحی کرده اید.

پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

هیچ روشی دیگری برای دستیابی به این هدف وجود ندارد زیرا شما می توانید جهت تنظیم طراحی از مدل سازی مایع استفاده کنید برای تولید محصول قبل از این که دستور چاپ را به پرینتر ارسال کنید.

سرانجام شما می توانید از این تنظیمات به عنوان یک ابزار فروش برای کمک به مشتریان در انتخاب مدل، رنگ و موارد جانبی محصولات قبل از سفارش و تولید آنها استفاده کنید.

و دریک کلام پرینترهای سه بعدی HP Jet Fusion 3D آینده را بازسازی خواهند کرد!

منبع: technewsworld

مطالب بیشتر:

انجام عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی هولولنز Hololens

ساخت پیشرفته ترین کفش ورزشی دنیا با پرینتر سه بعدی

ساخت بافت اعضای بدن انسان با پرینتر سه بعدی





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی