کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR25MSFHE 24000
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کولر گازی سامسونگ 24000 مدل AR25MSFHE

برچسب مصرف انرژی : A
شرایط کارکرد: گرمسیری و حاره ای 
نوع کمپرسور: اینورتر 8 قطبی
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 25000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR25MSFHE

این کولرگازی سامسونگ Samsung از سیستم های تهویه مطبوع تروپیکال بوراکای شرکت سامسونگ است که که آب و هوای ایده آلی را در طول شبانه روز در برابر رطوبت و گرما فراهم می کند.

 کولر گازی تروپیکال سامسونگ بوراکای مدل AR25MSFHE Samsung Boracay، موجب صرفه جویی 36 درصدی در مصرف انرژی نسبت به مدل های معمولی است.

کولر گازی سامسونگ AR25MSFHE به همراه کمپرسور اینورتر 8 قطبی عرضه شده است. به همین خاطر برای خنک کردن سریع و صرفه جویی در مصرف انرژی مناسب است.

حداکثر ظرفیت سرمایشی کولر گازی سامسونگ تروپیکال AR25MSFHE معادل با 24000 BTU است که از نظر شرکت سامسونگ برای مناطق معتدل ومرطوب مناسب می باشد.

کولر گازی اینورتر سامسونگ بوراکای AR25MSFHE با سیستم کنترل دقیق دما، آب و هوای ایده آلی را در محیط به وجود می آورد.

این کولر گازی سامسونگ جهت تهویه هوای مطبوع محیطی به مساحت 34 تا 45 متر مربع ایده آل است.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR25MSFHE

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR25MSFHE

درباره شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR25MSFHE می توان به ابعاد یونیت های داخلی 243*1065*298 میلی متر و خارجی 310*880*638 میلی متر اشاره کرد.

وزن پنل داخلی این کولر گازی  11.6 کیلوگرم و همچنین پنل خارجی با وزن 42.4 کیلوگرم می باشد.

در این مدل از کولر های گازی سامسونگ فاصله یونیت های داخلی و خارجی برابر با 28 متر و اختلاف ارتفاع 15 متر می باشد.

کولر گازی سامسونگ 24000 از نوع دیواری بوده و همچنین رنگ پنل آن سفید است.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR25MSFHE

کولر گازی دیواری سامسونگ 2400 با فناوری اینورتر 8 قطبی بدون نیاز به روشن و خاموش نمودن مداوم کولر، می توانید دمای مورد نظرتان را برای اتاق حفظ نماید و به شما کمک می‌ کند برای مدت طولانی تری از هوای مطلوب اتاق لذت ببرید.

 سیستم تهویه مطبوع سامسونگ Samsung AR25MSFHE از مبرد R410a و کمپرسور اینورتر 8 قطبی جهت سرمایش سریعتر بهره می برد. این محصول با برچسب انرژی A+ سازگار با محیط زیست نیز هست.

همچنین این کولر گازی اینورتر سامسونگ دارای فیلتر 3 لایه هوا است که این فیلترها برای پاکیزه نگه داشتن هوا در داخل یونیت مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر جذب گرد و غبار، به ‌میزان 99 درصد انواع مشخصی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و ذرات آلرژی ‌زا را در هنگام عبور از توری چگال فیلتر از بین می‌ برد.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR25MSFHE

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR25MSFHE

از ویژگی های مهم کولر گازی سامسونگ 24000 Samsung AR25MSFHE می توان به حالت سرمایشی دو مرحله ای برای حفظ دمای اتاق اشاره کرد که در کمترین زمان هوای محیط را خنک می کند و  پس از آن رسیدن به دمای مطلوب به ‌صورت خودکار به حالت Comfort Cool تغییر یافته تا دما را حفظ نماید تا دیگر نیاز به تغییر مکرر تنظیمات دستگاه به صورت دستی نباشد.

 همچنین حالت Good Sleep نیز در کولر گازی اسپلیت سامسونگ AR25MSFHE تعبیه شده است با این سیستم کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب، هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می آورد.

این کولر گازی سامسونگ بورکای مدل AR25MSFHE سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus هم دارد که کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ بر عهده دارد.

سامسونگ تهویه مطبوع جدید خود را مجهز به حالت Fast Cooling کرده است.که با کار انداختن کمپرسور با حداکثر قدرت و با سریع ترین سرعت فن در مدت 30 دقیقه فضای اتاق را خنک می کند.

 قسمت بیرونی کابین محافظ تهویه هوای S-Inverter ضخامت بیشتری در نظر گرفته شده است که در محیط مرطوب به سبب مقاومت بالا از پوسیدگی و زنگ زدگی جلوگیری می نماید.

زمانی که دستگاه تهويه مطبوع خاموش است، سیستم تمیز کنندگی خودکار فعال شده تا گرد و غبار و رطوبت را از بین ببرد که موجب می شود دستگاه پاکیزه و خشک مانده و از رشد باکتری و کپک در آن ها جلوگیری شود.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR25MSFHE

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR25MSFHE 24000

از مزایای کولر گازی Samsung AR25MSFHE برخورداری از سیستم کاهنده رطوبت، سیستم خواب راحت، فیلتر سه گانه و حالت خنک کنندگی دو مرحله ای است.

کولر گازی دیواری سامسونگ 24000 Samsung AR25MSFHE یک تایمر 24 ساعته برای تنظیمات ساعت دارد که در صورت تمایل برای خاموش و یا روشن نمودن و یا سیستم شروع مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید و دریافت قیمت کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR25MSFHE 24000





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی