پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن MB2720

قابلیت: چاپ، فکس، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید:24 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15.5 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ:A4
موادمصرفی: PGI-1200

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2720

 پرینتر های چند کاره شرکت کانن مناسب برای هر دفاتر خانگی و یا کسب و کارهای کوچک می باشد. این مدل از پرینتر جوهر افشان کانن Canon MAXIFY MB2720 برای سرعت و کارایی بالا طراحی و روانه بازار شده است.

یکی از قابلیت این چاپگر بی سیم این است که همه نوع عملکرد چاپی را در یک چاپگر قدرتمند هوشمند با سرعت بالا ارائه می دهد. در واقع کاربر می تواند 24 تصویر سیاه سفید و 15.5 تصویر رتگی خود را در یک دقیقه چاپ کند.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2720

اصلا مهم نیست که در شرکتتان چه مقدار حجم کاری دارید با استفاده از این پرینتر قدرتمند به راحتی می توانید فایلهایتان را به بهترین نحو با بالاترین کیفیت چاپ کنید.

در خصوص بررسی ظاهری پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720 باید گفت با ابعادی 45.97*46.48*32 سانتی متر و وزن 12 کیلوگرم می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های این پرینتر چند کاره کانن MB2720 قابلیت اتصال آن به WIFI می باشد. این پرینتر به طور کامل با برنامه APP Canon PRINT سازگار می باشد و  شما می توانید با این برنامه از گوشی هوشمند خود از طریق Cloud به طور مستقیم چاپ و اسکن کنید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن  MAXIFY MB2720

 پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB2720 قابلیت چاپ اسناد و مدارک شما را در حالت دو طرفه (داپلکس) خودکار دارد. این ویژگی برای کاربران سرعت بالا و کاهش هزینه در مصرف کاغذ را به همراه دارد.

به گفته شرکت سازنده پرینتر چهار کاره کانن MB2720 از وضوح چاپی بالا برخوردار است که می توان گفت رزولوشن آن بطور تقریبی 1200*600 نقطه بر اینچ می باشد.

این محصول از شرکت کنون به طور خاص مناسب برای نیاز های کسب و کار خانگی است که قابلیت اتصال 1 تا 4 کاربر را دارد که برای کاربران چاپ عکس های رنگی همراه با خروجی سریع و با هزینه مناسب را به ارمغان دارد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن  MAXIFY MB2720

به علاوه با پرینتر جوهر افشان CANON MAXIFY MB2720 می توانید پروفایل های شخصی ایجاد کنید به این منظور که چندین دستور اجرایی را در صف اجرا قرار داده تا پرینتر به نوبت عملیات چاپ را اعمال کند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن MAXIFY MB2720 داری حداقل سینی کاغذ ان 500 برگی است. از مزایای دیگری که این پرینتر جوهر افشان دارد قابلیت فکس آن می باشد که می توان تا 100 شماره را در آن ذخیره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2720

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB2720  از چهار مخزن تک جوهر ساخته شده است که مواد مصرفی مورد استفاده آن PGI-1200 می باشد.

از ویژگی های سیستم جوهر این چاپگر به تراکم بالا ، ضد لک و آلودگی و دوام دو برابر می توان اشاره کرد. این سیستم جوهر XL با ظرفیت چگالی بالا جوهری فوق العاده انعطاف پذیر وبا دوامی است که انتخابی برتر و مناسب برای یک ارائه با کیفیت می باشد.

برای خرید کارتریج این پرینتر جوهرافشان و همچنین کارتریج های برندهای دیگر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720

 پرینتر کانن Canon MAXIFY MB2720 دارای استانداردهای EPEAT، Energy Star می باشد که نشان دهنده سازگاری آن با محیط زیست می باشد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720

به طور کلی پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720 یک چاپگر مقرون به صرفه اقتصادی است زیرا با یک مجموعه از مخزن جوهر می توانید حجم زیادی را چاپ بگیرید بنابراین هزینه کمتری نسبت به سایر پرینتر های موجود در بازار دارد.

همچنین باید گفت چهار کاره Canon MAXIFY MB2720 چرخه کار ماهانه ایی معادل با 20000 صفحه در ماه را دارد. اما به توصیه شرکت سازنده بین 250 تا 1250 برگ چاپ بگیرید.

از نظر کارشناسان ایده برتر پرینتر مدل Canon MAXIFY MB2020 نسبت به کارایی ها و قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای کاربران می باشد.

کاربران برای دانستن پرینتر های جوهر افشان پر فروش و دریافت قیمت پرینتر های جوهر افشان می توانند با کارشناسان فروش با شماره 73027-021 تماس بگیرند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB2720





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی