کولر گازی دیواری سامسونگ گود 18000 Samsung GOOD AR19KCFS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کولر گازی گود سامسونگ AR19KCFS

برچسب مصرف انرژی : B
شرایط کارکرد: گرمسیری
نوع کمپرسور: UTR یو تی آر
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 18000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19NSFH

کولر گازی سامسونگ AR19KCFS از سیستم های تهویه هوا یه به اصلاح خنک کننده شرکت سامسونگ است که تنها با قابلیت سرمایشی به بازار عرضه شده است. به همین خاطر در دسته ی کولر گازی سرد سامسونگ قرار گرفته است.

این محصول با حداکثر ظرفیت سرمایشی 18000BUT برای مناطق گرم و مرطوب مناسب است.

این کولرگازی سامسونگ Samsung برای خنک سازی و تهویه مطبوع محیطی به مساحت حدودا 45 متر مربع ایده ال است. کولر گازی دیواری گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS  با سیستم پنل وجهی توزیع هوای خنک را بهتر انجام می دهد.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19NSFH

 شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung GOOD AR19KCFS  

کولر گازی سامسونگ 18000 از نوع دیواری بوده و همچنین رنگ پنل سفید است.

جهت توصیف بیشتر شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung GOOD AR19KCFS باید گفت که ابعاد پنل داخلی این کولر گازی 294*1063*317 میلیمتر با وزن 13 کیلوگرم و همچنین پنل خارجی در ابعاد 548*720*265 میلیمتر با وزن 32 کیلوگرم می باشد.

برق مصرفی در این کولر تک فاز برابر 22 حداکثر طول لوله کشی 28 متر و حداکثر عرض ان نیز 15 متر می باشد.

مشخصات فنی اسپلیت گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS 

یکی از مهمترین و قابل توجه ترین ویژگی های مهم کولر گازی سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS خنک کنندگی و حفظ دمای خودکار است.

این مورد به این معنی است که کولر گازی دیواری سامسونگ گود 18000 Samsung GOOD AR19KCFS بدون نیاز به هیچ گونه تنظیم دستی بصورت اتوماتیک، ابتدا در حالت خنک کنندگی سریع هوا را خنک کرده، سپس در حالت آرام قرار گرفته و دمای هوای که شما تعیین کرده ­اید را بدون نیاز به خاموش یا روشن کردن کولر گازی حفظ می نماید.

با تعبیه فن بزرگتر، امکان مکش هوا به همراه سطح جریان گردش هوا در دستگاه کولر گازی سامسونگ مدل گود AR19KCFS فراهم شده است.

GOOD AR19KCFS هوای خنک را تا 14 متر در 4 جهت با حرکت اتوماتیک پره ها خنک خواهد کرد. با این ویژگی هوای خنک شده به همه قسمت های محل توزیع می شود.

کولر گازی سامسونگ مدل GOOD AR19KCFS حالت تک کاربر یا همان SINGLE USER MODE را نیز دارد.

در این حالت کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم تا برقراری دمای هوای مطلوب کار می کند و پس از رسیدن به آن دما متوقف خواهند شد. در نتیجه نیازی به خاموش و روشن کردن مکرر کولر نمی باشد.

بدین وسیله با تنظیم خودکار دما و بدون نیاز به تغییر و دخالت در کنترل آن، نه تنها سهولت و سادگی را با خود همراه دارد بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می گردد.

همانطور که بیان شد کمپرسور و مبدل حرارتی با کارایی بالا در کولر گازی دیواری سامسونگ گود 18000 Samsung GOOD AR19KCFS خنک کنندگی سریع را نیز فراهم می کند.

مشخصات فنی اسپلیت گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS

ویژگی های بارز کولر گازی گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS 

با برخورداری از قابلیت سرمایش دو مرحله ای در کولر گازی دیواری گود سامسونگ 18000 Samsung GOOD AR19KCFS حفظ دمای اتاق ساده می شود. حالت سرمایش دو مرحله ‌ای، با بهره گیری از حالت سرمایش سریع، هوای محیط را در کمترین زمان خنک می نماید؛ پس از آن رسیدن به دمای مطلوب به ‌صورت خودکار به حالت Comfort Cool تغییر یافته تا دما را حفظ نماید. این حالت سرمایش خودکار دو مرحله ای کمک می کند تا نیاز به تغییر مکرر دستی تنظیمات دستگاه از بین رود.

سیستم تهویه مطبوع Split Inverter سامسونگ مدل GOOD AR19KCFS از مبرد R22 و کمپرسور UTR بهره می برد و رده ی انرژی B دارد.

این کولر گازی گود سامسونگ مدل AR19KCFS سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus هم دارد که کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ تعبیه شده است.

 همچنین این محصول از شرکت سامسونگ دارای فیلتر مناسب خروجی هوا نیز است که این فیلترهای سه گانه شامل فیلتر ساده تعبیه شده بر روی دهانه مکش یونیت خارجی است که با پوشش آنتی باکتریالی دارد موجب تصفیه هوا از آلاینده ها ، گردوغبار و مواد حساسیت زا می گردد.

امکان بیرون آوردن و تمیز کردن این فیلتر بدون نیاز به باز کردن قاب های بدنه در طراحی محصول در نظر گرفته شده است.

سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus کارحفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به  تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ تعبیه شده است.

ویژگی های بارز کولر گازی گود سامسونگ Samsung GOOD AR19KCFS

کولر گازی دیواری سامسونگ گود 18000 Samsung GOOD AR19KCFS

علاوه بر این موارد بدنه کریستال براق و فیلتر Virus Doctor هوای محیط را به طور کامل تصفیه می کند. این فیلترها می توانند ویروس ها و آلاینده های خطرناک مانند ویروس آنفولانزای نوع A که براحتی در محیط شیوع پیدا می کند را از هوای اتاق شما حذف کنند.

طراحی خاص و جدید و سه وجهی یونیت داخلی سری  GOOD AR19KCFS موجب پوشش دهی گسترده تر فضای اتاق می گردد. به علاوه امکان مکش هوای بیشتر با افزایش سطح دریچه مکش، گردش بیشتر جریان هوا با فن بزرگتری که در دستگاه تعبیه شده است و عریض تر شدن دریچه خروجی هوا نیز در نظر گرفته شده است.

کولر گازی دیواری گود سامسونگ 18000 Samsung GOOD AR19KCFS از فاصله 15 متری یونیت داخلی تا خارجی و اختلاف ارتفاع 8 متری آن ها را نیز پشتیبانی می کند.

برای ساعاتی که تمایل دارید کولر گازی دیواری سامسونگ 18000 Samsung AR19NSFH خاموش شود یک تایمر 24 ساعته در نظر گرفته شده است.

همانطور که قبلا به آن اشاره کرده ایم برخورداری از سیستم کاهنده رطوبت، سیستم خواب راحت، فیلتر سه گانه و حالت خنک کنندگی آن از دیگر مزیت های این اسپیلت می باشد.

برای اشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید و دریافت قیمت کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری گود سامسونگ 18000 Samsung GOOD AR19KCFS





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی