تصفیه هوا وینیکس Winix 9500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تصفیه هوا وینیکس 9500

صفحه نمایش: دارد
فضای تحت پوشش:26.4 متر مربع

معرفی تصفیه هوا Winix 9500

تصفیه هوا 9500 که با نام Winix 9500 Ultimate Pet True HEPA Air Cleaner نیز شناخته می شود به گونه ای طراحی شده است که برای اتاق های خانوادگی و یا اتاق خواب های بزرگ مناسب باشد.

در مورد کاربرد دستگاه تصفیه هوااین محصول باید گفت که با فناوری PlasmaWave بهترین فیلترینگ و فناوری را با هم ترکیب می کند تا تمیز ترین هوای پاک را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

معرفی تصفیه هوا Winix 9500

فیلتر True HEPA، فیلتر AOC Carbon Filter، پیش فیلتر جمع آوری مو و فناوری PlasmaWave همگی با یکدیگر ترکیب شده اند تا یک کنترل فوق العاده بر روی بوی بد ناشی از پخت و پز، حیوانات و مواد حساسیت زا را ایجاد کنند.

تصفیه هوا Winix 9500 در جذب ذرات هوایی مانند گرد و غبار، دود، گرده، آلودگی ناشی از حیوانات خانگی، بوها، ترکیبات آلی فرار و قارچ ها در اتاق های بزرگ بسیار موثر است.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا وینیکس Winix 9500

تصفیه هوای خانگی Winix 9500 از تصفیه سه مرحله ای بهره می برد، که شامل فیلتر کربن برای کاهش بو Odo Reducing Carbon Filter، فیلتر True HEPA 99.97% و فناوری Winix PlasmaWave می باشد.

این محصول همه هوای درون یک اتاق با مساحت 26.38 متر مربع را تصفیه و فیلتر می کند. ابعاد این دستگاه 22.6*55.6*41.9 سانتی متر و وزن 8.5 کیلوگرم است.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوا وینیکس Winix 9500

فیلتر True HEPA به طور قابل توجهی و در حدود 99.97 درصد از آلرژی های هوایی 0.3 میکرون و بزرگتر را که از فیلترهای آن عبور می کنند به دام می اندازد.

این دستگاه تصفیه هوا بسیار با دوام و کم مصرف بوده و توانسته است استاندارد Energy Star را کسب کند.

تصفیه هوا وینیکس Winix 9500

فیلتر کربن بو یا AOC Carbon Filter در تصفیه هوا وینیکس Winix 9500، ترکیبات آلی فرار و بوهای خانگی ناشی از پخت و پز، حیوانات خانگی و سیگار کشیدن را تصفیه کرده و از بین می برند. همچنین این فیلتر قابل شستشو بوده تا بتوان اثر بخشی آن را بیشتر نمود.

در انتها نیز فناوری PlasmaWave با ساخت Hydroxyls به سرعت باکتری ها، ترکیبات آلی فرار، بوها و گازهای موجود در محیط را بدون تابش هیچ گونه اوزون مضری خنثی می کند.

تصفیه هوا وینیکس Winix 9500

با تکنولوژی های به کار برده شده در تصفیه هوا وینیکس Winix 9500، این دستگاه توانایی تنظیم سرعت فن ها، مطابق با محیط شما را دارد. برای هر چه راحتی بیشتر کاربر یک کنترل از راه دور نیز در نظر گرفته شده است.

برای اشنایی بیشتر با دستگاه تصفیه هوا می توانیدبه مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید دستگاه تصفیه هوا و دریافت قیمت می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تصفیه هوا وینیکس Winix 9500





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی