کولر گازی دیواری بورکای سامسونگ Samsung AR19NSFH 18000
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کولر گازی سامسونگ 18000 مدل AR19NSFH

برچسب مصرف انرژی : A
شرایط کارکرد: گرمسیری
نوع کمپرسور: اینورتر 8 قطبی
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 18000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19NSFH

کولر گازی سامسونگ AR19NSFH از سیستم های تهویه مطبوع تروپیکال بوراکای شرکت سامسونگ است که با قابلیت تامین عملکرد سرمایشی و گرمایشی به همراه اینورتر 8 قطبی به بازار عرضه شده است. به همین خاطر در دسته ی کولر گازی سرد و گرم سامسونگ قرار می گیرد.

معرفی کولرگازی سامسونگ Samsung AR19NSFH

کولر گازی سامسونگ تروپیکال AR19NSFH با حداکثر ظرفیت سرمایشی 18000 BUT برای مناطق گرمسیری و حاره ای مناسب است.

این کولرگازی سامسونگ جهت خنک سازی و تهویه هوای مطبوع محیطی به مساحت 25 تا 35 متر مربع ایده آل است. کولر گازی اینورتر سامسونگ بوراکای AR19NSFH با سیستم کنترل دقیق دما، آب وهوای ایده آلی را در محیط به  وجود می آورد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR19NSFH

کولر گازی سامسونگ 18000 از نوع دیواری بوده و همچنین رنگ پنل سفید است.

جهت توصیف بیشتر شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AR19NSFH می توان به ابعاد یونیت های داخلی و خارجی اشاره کرد. ابعاد پنل داخلی این کولر گازی 243*1065*298 میلیمتر با وزن 11.5 کیلوگرم و همچنین پنل خارجی در ابعاد 310*880*638 میلیمتر با وزن 32.5 کیلوگرم ساخته شده است.

برق مصرفی در این کولر گازی تک فاز  برابر 22 حداکثر طول لوله کشی 28 متر و حداکثر عرض ان نیز 15 متر می باشد.

مشخصات فنیاسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSFH

از ویژگی های مهم کولر گازی سامسونگ 18000 Samsung AR19NSFH بهره مندی از فناوری اینورتر 8 قطبی برای خنک کردن سریع و صرفه جویی در مصرف انرژی است. با این ویژگی بدون نیاز به روشن و خاموش نمودن مداوم دستگاه، می توانید دمای مورد نظرتان را برای اتاق حفظ نماید. بنابراین از این طریق در مصرف انرژی صرفه جویی نموده و به شما کمک می‌ کند برای مدت طولانی تری از هوای مطلوب اتاق لذت ببرید.

مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSFH

همچنین حالت سرمایش سریع Fast Cooling نیز در کولر گازی اسپلیت سامسونگ Boracay AR19NSFH تعبیه شده است. با به کار انداختن کمپرسور با حداکثر قدرت و با سریعترین سرعت فن به مدت 30 دقیقه، قدرت سرمایشی بسیار سریع فضای اتاق را خنک می کند.

 سیستم تهویه مطبوع Split Inverter از دیگر مشخصات فنی اسپلیت سامسونگ Samsung AR19NSFH است که از مبرد R410a و کمپرسور اینورتر 8 قطبی جهت سرمایش سریعتر  بهره می برد. این محصول با برچسب انرژی A+ سازگار با محیط زیست نیز هست.

فناوری اینورتر دیجیتال 8 قطبی هم در این حالت کمک می‌ کند تا کولر در هنگام آغاز به کار در کمترین زمان به حداکثر گردش در ثانیه دست یابد.

همچنین این کولر گازی اینورتر سامسونگ دارای فیلتر مناسب هوای خروجی نیز هست. فیلتر 3 لایه هوا را تازه و داخل یونیت را پاکیزه نگه می ‌دارد. این فیلتر، علاوه بر جذب گرد و غبار، به ‌میزان 99 درصد انواع مشخصی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و ذرات آلرژی ‌زا را در هنگام عبور از توری چگال فیلتر از بین می‌ برد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR19NSFH

با برخورداری از قابلیت سرمایش دو مرحله ای در کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19MSFHE 18000 حفظ دمای اتاق ساده می شود. حالت سرمایش دو مرحله ‌ای، با بهره گیری از حالت سرمایش سریع، هوای محیط را در کمترین زمان خنک می نماید؛ پس از آن رسیدن به دمای مطلوب به ‌صورت خودکار به حالت Comfort Cool تغییر یافته تا دما را حفظ نماید. این حالت سرمایش خودکار دو مرحله ای کمک می کند تا نیاز به تغییر مکرر دستی تنظیمات دستگاه از بین رود.

ویژگی Good Sleep یکی دیگر از ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Sumsung AR19NSFH می باشد که هوای ایده آلی را برای اتاق خواب شما به وجود می آورد. با یک سیستم کنترل دمای دقیق و تنظیم رطوبت خودکار، در تمام طول خواب، هوای مطلوبی را برای ساعات استراحت شما فراهم می آورد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر سامسونگ تروپیکال Samsung AR19NSFH

این کولر گازی سامسونگ بورکای مدل AR19NSFH سیستم فناوری محافظت سه گانه مضاعف Triple Protector Plus هم دارد که کار حفاظت از کمپرسور و برد الکتریکی در برابر نوسانات برق را بدون نیاز به  تثبیت کننده ولتاژ در این سری از محصولات سامسونگ تعبیه شده است.

همچنین برای محیط هایی با رطوبت بسیار بالا، برای قسمت بیرونی کابین محافظ تهویه هوای S-Inverter ضخامت بیشتری در نظر گرفته شده است که به سبب مقاومت بالا از پوسیدگی و زنگ زدگی جلوگیری می نماید.

زمانی که دستگاه تهويه مطبوع خاموش است، سیستم تمیز کنندگی خودکار فعال شده تا گرد و غبار و رطوبت را از بین ببرد که موجب می شود دستگاه پاکیزه و خشک مانده و از رشد باکتری و کپک در آن ها جلوگیری می گردد.

کولر گازی دیواری بورکای سامسونگ Samsung AR19NSFH 18000

کولر گازی دیواری سامسونگ 18000 Samsung AR19NSFH یک تایمر 24 ساعته هم برای تنظیم ساعاتی که تمایل دارید خاموش و یا روشن شود و سیستم شروع مجدد خودکار نیز دارد.

از مزایای کولر گازی Samsung AR19NSFH برخورداری از سیستم کاهنده رطوبت، سیستم خواب راحت، فیلتر سه گانه و حالت خنک کنندگی دو مرحله ای است.

برای اشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خریدو دریافت قیمت کولرهای گازی سامسونگ می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کولر گازی دیواری سامسونگ Samsung AR19NSFH 18000





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی