پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Dragon S
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی Dragon S

حداکثر اندازه چاپ: 458*305* 508 میلیمتر
ضخامت چاپ:  0.20 - 0.30 میلی متر
مواد فیلامنت: PLA

معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Dragon S

شرکت وینبو winbo یکی از شرکت های پیشرو در ساخت پرینترهای سه بعدی در دنیا است که محصولاتش را به کشورهای دنیا صادر می کند و از لحاظ کیفیت با سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی در رقابت است.

پرینتر یکی از لوازم جانبی رایانه است که متن یا تصویر ایجاد شده به وسیله رایانه را بر روی کاغذ حک می کند. پرینتر ها با توجه به کاربردی که دارند یکی از لوازم مورد نیاز هر شرکت و اداره و صنایع مختلفی چون پزشکی، هوافضا و.....محسوب می شوند.

پرینترها با توجه به نوع کاربردی که دارند از نظ رنگ چاپی و مکانیسم ، طراحی و تولید متفاوتند. پرینتر سه بعدی اصطلاحی است که امروزه برای ساخت افزایشی به کار می رود.

معرفی پرینتر سه بعدی وینبو Dragon S

در این روش با روی هم قرار دادن مواد به صورت لایه به لایه محصول تولید می شود واین مواد می تواند از پلیمرو فلزات و پلاستیک و.... باشد.

نوع دیگری از پرینتر سه بعدی، پرینتری است که با استفاده از آن می توان به چاپ بر روی کاغذ، حجم های سه بعدی را چاپ کرد. مواد اولیه مورد استفاده در چابگر سه بعدی مواد نیمه جامد است.

در اینجا به معرفی پرینتر سه بعدی وینبو مدل Winbo Dragon S که یکی از محصولات برند Winbo است، می پردازیم. پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Dragon S، با طراحی زیبا و چشمگیر با جزییات پیچیده و البته بسیار محکم ارائه شده است.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Winbo Dragon S

سرعت پرینتر سه بعدی وینبو از 40 تا 200 میلی متر بر ثانیه است و ابعاد قابل چاپ و توانایی پرینت آن 508*305*458 میلی متر می باشد.

قطر نازل پرینتر سه بعدی 0.80 میلی متر و بالاترین کیفیت پرینت با ضخامت لایه های 0.1 تا 0.3 میلی متر است و  دارای دمای نازل 0 تا 240 درجه می باشد.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Winbo Dragon S

طراحی منحصر به فرد و استایل ساده با تکیه بر طراحی بدنه با استفاده از آلومینیوم نقره ای دو پوش باعث شده است که پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Dragon S یکی از با کیفیت ترین و زیباترین و کارآمد ترین محصولات کمپانی Winbo شناخته شود.

ریل راهنمای خطی لینیرگاید برای دقت در پرینت قطعات بزرگ با سرعتی بالغ بر 200 میلی متر بر ثانیه با نتیجه عالی انجام می شود.

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Dragon S از قابلیت جدا بودن فیدر از اکسترودر جهت رسیدن به سرعت و دقت بالا در چاپ بهره مند است.

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Dragon S

پد های تعبیه شده در پرینتر سه بعدی Winbo Dragon S هر گونه لرزش احتمالی را در حین کار برطرف کرده است.

جنس صفحه پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Dragon S از آلیاژ مصنوعی با ضخامت 3 میلی متر می باشد که شیشه ای از جنس بروسیلیکات با ضخامت 5 میلی متر روی آن قرار دارد که با لینراسکرو بهترین کنترل و دقت را بر روی پرینتر و عملکرد دستگاه خواهید داشت.

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Dragon S

پرینتر سه بعدی یا چاپگر سه بعدی با دریافت فایل سه بعدی امکان چاپ آن طرح را با انواع مواد مصرفی به محصول نهایی تبدیل می کند که با استفاده از این روش تبدیل طرح به اجرا کمتر از یک ساعت صورت می گیرد.

برای خرید و آگاهی بیشتر در مورد اینکه پرینتر سه بعدی چیست و یا پرینتر سه بعدی چطوری کار میکنه می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی وینبو Winbo Dragon S





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 1 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی