سیستم های امنیتی و حفاظتی چیست ؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

برای استفاده از سیستم های امنیتی، دو گزینه اصلی پیش رویتان است. شما می توانید خود یک سیستم امنیتی نصب کنید و یا فردی حرفه ای برای نصب آن استخدام کنید.

 سیستم های امنیتی و حفاظتی چیست ؟

در چند دهه اخیر، سیستم های امنیتی و حفاظتی به منظور کاهش جرم و جنایت و سرقت اموال در حال افزایش بوده است. ضمن این که برخی سیستم های امنیتی در مراکز کسب و کار و خانه ها نسبتا یک امر اساسی محسوب می شوند، برخی از آنها با ترکیب های پیشرفته تر و بسیار حساس تر موجود می باشند، که تنها در چند سال گذشته در دسترس افراد قرار گرفته اند. در نتیجه، صاحبان ملک های تجاری و صاحب خانه ها در حال حاضر با انواع مختلفی از این سیستم های امنیتی و نظارتی روبرو هستند و انتخاب های متعددی برایشان موجود است که باید با توجه به نیازهای خود انتخاب مناسبی داشته باشند.

سیستم های امنیتی و حفاظتی چیست ؟

اکثر سیستم های امنیتی امروزه، صرف نظر از نوع، اجزای استانداردی مانند واحد پردازش (که به عنوان هسته عمل می کند)، سنسور، صفحه کلید برای ورودی و کنترل، و دستگاه های هشدار دارا می باشند. از این رو، شما می توانید بسیاری از ویژگی های متمایز و دسته هایی که مربوط به نیازهای مسکونی یا دفاتر و مراکز تجاری خاص می باشند را پیدا کنید.

انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی

انواع متداول سیستم های امنیتی و حفاظتی امروزی عبارت اند از:

دوربین های مداربسته مادون قرمز، سیستم های امنیتی آلتراسونیک، پرتوهای فوتوالکتریک، سیستم های امنیتی کابلی فشار سنسور، سیستم های امنیتی تشخیص میدان مغناطیسی منفعل و غیره. البته سیستم های امنیتی پیشرفته ی دیگری هم وجود دارد. در هر صورت اینکه تا چه حد این سیستم های امنیتی که برای اداره ،خانه ها و یا مراکز تجاری خود انتخاب می کنید، پیشرفته باشد اهمیت چندانی ندارد بلکه مهم نصب حرفه ای آن و اطمینان از نحوه ی عملکرد آن می باشد. شما ممکن است پیشرفته ترین سیستم امنیتی را تهیه کنید اما اگر نصب آن به صورت حرفه و توسط نیروی ماهر همان سیستم صورت نگیرد امکان ناکار آمدی آن افزایش میی یابد.

در نتیجه با توجه به اینکه باید سیستم امنیتی مناسب و کارآمد انتخاب شود هم زمان باید به نحوه ی نصب آن نیز توجه شود. هم چنین می توانید با مراجعه به مقاله های سیستم های امنیتی برای فروشگاه ها، سیستم امنیتی بانک ها، سیستم امنیتی برای طلافروشی و سیستم های امنیتی برای مغازهاز موارد و نکات مهمی که این مکان ها برای ایمنی شدن نیاز دارند آگاه شوید.


منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 12 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی