گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هوآوی Mate 10 lite 

رنگ : آبی، طلایی و مشکی
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعت
پردازنده: Quad-Core 
سایز صفحه نمایش: 5.9 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite

اگر می خواهید با هزینه مناسب و مقرون به صرفه گوشی موبایل با عملکرد خوب و قابل قبول در اختیار داشته باشید می توانید از این غول تکنولوژی چینی میت 10 لایت با چهار دوربین و نمایشگر فول اچ دی لذت ببرید.

این شرکت چینی از چهار سری میت های خود با نام میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین و گوشی مورد نظر ما میت 10 لایت رو نمایی کرده است.

اصول استفاده از کلمه لایت در گوشی ب منظور نسخه ساده شده عملکرد یک محصول پیشرفته است ولی واقعا اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم این گوشی چیزی از هم رده های خود کم ندارد بلکه ویژگی خاص خود را نیز دارد.

معرفی گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite

گوشی HUAWEI Mate 10 lite باز کردن قفل از طریق چهره را ممکن ساخته است این یک ویژگی جالب و جذاب است که به شما امکان می دهد تا گوشی خود را تنها با نگاه کردن به آن باز کنید و به سادگی در دوربین جلویی لبخند بزنید تا چهره شما را تشخیص داده و صفحه را در میلی ثانیه باز کند.

در ادامه معرفی گوشی موبایل هواویMate 10 lite باید بگوییم که استفاده از سیستم عامل استفاده از سیستم عامل Android 7.0 یک تجربه استفاده آسان را با کارایی بسیار بالا در اختیار کاربر می گذارد تا کاربر اجرای هر چه روان تر برنامه ها را شاهد باشد.

در بازار گوشی هوشمند جهانی، گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite یک گوشی میان رده با قیمت مناسب با ظاهر مدرن و امروزی و مشخصات فنی خوب و با کیفیت است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Mate 10 lite

کمپانی هواوی در این فبلت میت 10 لایت برخلاف سری مدل میت 10 و میت 10 پرو که بدنه ای شیشه ای داشتند از طراحی مینیمالیستی با بدنه آلومینیومی یک پارچه و لبه گرد و منحنی بهره برده است.

یکی از مزایای استفاده از فلز در بدنه کاهش جذب کثیفی بر روی بدنه است دیگر دلیلی ندارد نگران کثیف شدن بدنه گوشی خود باشید.

پانل نمایشی Full view این گوشی نمایی مدرن را برای شما به ارمغان می آورد که یک محصول پریمیوم را برای شما تداعی می کند.

نمایشگر هواوی 10 لایت از شیشه منحنی 2.5D است که قاب پشتی بدنه به صورت یکدست و یکنواخت طراحی شده است با دردست گرفتن این گوشی به کاربران احساس لوکس می دهد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Mate 10 lite

یکی از نکاتی که می توان در طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Mate 10 lite به آن اشاره کرد رعایت تقارن در طراحی آن است قاب پشتی این گوشی دارای دوربین دوگانه عمودی، فلاش دوگانه LED و قراری گیری اسکن اثر انگشت دقیقا بر روی خط تقارن می باشد.

این گوشی با ابعاد 156.2 * 75.2 * 7.5 میلی متر گزارش شده است، به راحتی بدون ایجاد خستگی بر روی دست می نشیند و طراحی خوبی دارد.

در پایان می توان گفت که از نظر کیفیت طراحی و متریال مورد استفاده در موبایل هواوی Mate 10 lite بالاتر از قیمت خود می باشد و این بار هواوی برای این گوشی میان رده سنگ تمام گذاشته است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Mate 10 lite

گوشی موبایل Mate 10 lite شامل یک نمایشگر 5.9 اینچی است که یک تجربه شگفت انگیز از نمایش را در کنار ظرافت دستگاه ارائه می دهد. 

این نمایشگر به شکلی تحسین برانگیز تقریبا تمام بدنه (89 درصد) را گرفته و هر دو طرف لبه های موبایل را پوشش می دهد. 

 HUAWEI Mate 10 lite گوشیاز نمایشگر IPS با رزولوشن Full HD پشتیبانی می کند. وضوح تصویر یا رزولوشن صفحه نمایش این فبلت چینی 1080*2160 پیکسل می باشد و نسبت تصویر آن 18:9 است.

این نسبت بدنه موجب شده است که این محصول کمی کشیده تر از سایر گوشی بازار باشد و به طبع شاهد حاشیه کمتری در این گوشی خواهیم بود تا بخش اعظمی از محتواهای تولیدی را به بهترین نحو به نمایش بگذارد.

کمپانی هواوی در موبایل Mate 10 Lite در بالای دو دوربین سلفی سنسورهای نور و Proximity، اسپیکر تماس، فلش دوربین سلفی و یک LED طراحی کرده است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Mate 10 lite

گوشی هواوی Mate 10 Lite به چهار دوربین، دو عدد در پشت و دو عدد در جلو مجهز شده است. تصاویر و ویدئوها را با بالاترین وضوح و رنگ های غنی ضبط می کند. 

دو دوربین پشتی از ترکیب دو لنز 16 MP با یک لنز 2 MP استفاده می کند، این ترکیب به منظور شناسایی عمق میدان می باشد دو دوربین جلویی نیز ترکیبی از دو لنز 13 MP و 2 MP است.

دوربین این گوشی میت 10 لایت قادر است ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند

به طور کلی صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Mate 10 lite در مقایسه با مدل های هم رده خود کیفیت بالاتری دارد و با در نظر گرفتن قیمت گوشی می توان از نقاط قوت آن به شمار آورد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل HUAWEI Mate 10 lite

درباره ی سخت‌ افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Mate 10 Lite باید بگوییم که سیستم عامل آن اندرویدی نوقا با نسخه ی 7.1 اوریو است که البته در آینده نزدیک مانند برادرانش به اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری EMUI 8 مجهز خواهد شد.

 این گوشی موبایل اندرویدی، دارای یک باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت 3340 میلی آمپر در ساعت می باشد و این باتری بزرگ نسبتا راضی کننده می باشد.

با یک بار شارژ باتری این گوشی هواوی می تواند برای حدود ده ساعت اجرای ویدیو، 9 ساعت وب گردی و 10 ساعت مکالمه کافی باشد. این باتری در بازه زمانی 30 دقیقه ای حدود 33 درصد باتری را پر می کند.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل HUAWEI Mate 10 lite

بنابراین می توان به این نکته اشاره کرد که باتری 3340 mAh می تواند به مدت دو روز با یک استفاده معمولی دوام بیاورد.

در موبایل Mate 10 lite از لیتوگرافی 16 نانومتری و هشت هسته ای Kirin 659 با سرعت 2.36 GHz برای سیستم عامل و نصب برنامه ها در بدنه خود استفاده می کند.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite

تلفن همراه هواوی HUAWEI Mate 10 lite از حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی برخوردار است که که از ویژگی های مثبت میت 10 لایت می باشد. حتی می توانید با نصب کارت حافظه تا 256 گیگابایت دیگر نیز به حافظه آن اضافه کنید.

حافظه داخلی دستگاه در همان ابتدا 51.5 گیگابایت را برای اجرای روان تر و سریعتر برنامه ها در اختیار کاربر قرار می دهد این حافظه با عملکرد نرم و روان اجرای نیمه سنگین برنامه ها را به همراه دارد.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite

یکی از روابط کاربری مهم پرچمدار هواووی App Twin است که این امکان را به کاربر می دهد که از هر اپلیکیشن دو نسخه داشته باشد.

با این فبلت دیگر نگران چشم های خود نباشید هواووی در بخش تنظیمات خود قابلیت فیلتر کردن رنگ های آبی را دارد شما می توانید رنگ ها را متناسب با سلیقه خودتان تغییر دهید.

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2 در رنگ طلایی، آبی و مشکی تولید و روانه بازار شده است.

هم چنین از گوشی موبایل مدل HUAWEI Mate 10 lite می توانید انتظار اجرای بازی های نیمه سنگین را داشته باشید.

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite

از نظر شرکت ایده برتر پارسیان گوشی Mate 10 Lite از ساخت و پرداخت بهتری برخوردار شده است.

در یک کلام می توان گفت Mate 10 lite یک گوشی بسیار خوب با امکانات گسترده می باشد که از سیستم عامل و دوربینی فوق العاده بهره می برد.

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 9 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی