ماوس گیمینگ ایسوس ASUS ROG Spatha
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موس بازی ROG Spatha

نوع اتصال: باسیم/ بی سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید: 12 کلید
نوع حسگر: لیزری

طراحی و مشخصات ظاهری موس گیمینگ ایسوس ROG Spatha

از نظر طراحی و مشخصات ظاهری موس گیمینگ ایسوس ROG Spatha دارای ظاهری خشن با 12 دکمه قابل برنامه ریزی است که انجام فرمان های مختلف را برای کاربران حرفه ای امکان پذیر می کند.

در میان این دکمه ها شش دکمه مخصوص انگشت شست که به قدرت ارسال دستور را به صورت دو طرفه می دهد و بسیاری از موارد از این طریق قابل کنترل هستند.

شش دکمه نیز برای شباهت به نماد ROG که شبیه یک چشم است در موس ROG Spatha تعبیه شده و به گونه ای طراحی شده که یک حسی مانند کنترل بصری ماوس در اختیار کاربر قرار می دهد.

طراحی و مشخصات ظاهری موس گیمینگ ایسوس ROG Spatha

موس مخصوص بازی ایسوس ROG Spatha کاملا در دست شما قرار می گیرد و از لحاظ ارگونومی به گونه ای طراحی شده است تا بازخوردهای لمسی و درخواست های شما را به سرعت پاسخ دهد.

طراحی منحصر بفرد ماوس گیمینگ ASUS ROG Spatha شامل بدنه ای محکم از جنس منیزیم است که برای قرار گیری بهتر دست بر روی ماوس به وسیله یک روکش لاستیکی پوشش داده شده است. 

نور قابل تنظیم RGB در سه ناحیه از موس قرار داده شده است و به کاربر حق انتخاب میان 16 میلیون رنگ را می دهد که به زیبایی آن می افزاید.

طراحی و مشخصات ظاهری موس گیمینگ ایسوس ROG Spatha

امکانات ماوس مخصوص بازی ASUS ROG Spatha

در مورد ASUS ROG Spatha می توان به بهینه سازی و طراحی 12 دکمه قابل برنامه ریزی که برای بازی های آنلاین با حجم وسیع دارد اشاره کرد.

در مورد امکانات ماوس مخصوص بازی ASUS ROG Spatha، می توان به برخورداری از یک حافظه فلش در داخل ماوس اشاره کرد که می تواند با ذخیره سازی پروفایل های شما، هنگام اتصال به دیگر دستگاه ها، شما را از انجام تنظیمات مجدد بی نیاز کند.

این ماوس گیمینگ ایسوس قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیادی نسبت به سایر ماوس ها دارد به گونه ای که کاربر می تواند حالت بی سیم یا باسیم را برای اتصال انتخاب کند و همچنین از طریق پورت USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود.

امکانات ماوس مخصوص بازی ASUS ROG Spatha

اسکرول در ماوس حرفه ای گیمینگ ASUS ROG Spatha دارای تکنولوژی Alps است که در هنگام چرخش، مکث های آن قابل احساس است.

استفاده از ساختار و اتصالاتی که اصطلاحا به آنها Armoury ROG می گویند برای تنظیمات ساده تر دکمه ها، عملکرد و نور پس زمینه از دیگر امکانات این موس حرفه ای بازی محسوب می شود.

دکمه های بازی در ماوس ها به طور دائم در حال کار تحت شرایط سخت هستند و به آسانی از بین خواهند رفت. ایسوس برای این مشکل فکری کرده است و به همین دلیل دکمه های ماوس ROG Spatha با قابلیت Omron طراحی شده اند. این طراحی به دکمه اجازه می دهد تا در برابر 20 میلیون کلیک بدون خرابی کار کنند.

امکانات ماوس مخصوص بازی ASUS ROG Spatha

همچنین طراحی سوکت منحصر به فرد سوئیچینگ در ماوس گیمینگ ایسوس ASUS ROG Spatha  اجازه سفارشی سازی آسان و بیشتر را به کاربر می دهد.

ماوس سری راگ مدل Spatha دارای سرعت پاسخگویی و دقت بسیار زیادی است چرا که از یک حسگر لیزری با دقت 8200 DPI و Polling Rate با سرعت 2000 هرتز  بهره می برد.

ماوس گیمینگ ایسوس ASUS ROG Spatha

ماوس بی سیم گیمینگ ایسوس مدل ASUS ROG Spatha یک ماوس بی نظیر است که هنگام استفاده از آن مهم نیست بر روی چه سطحی کار می کنید.

ماوس گیمینگ ایسوس ASUS ROG Spatha با امکانات خاص و فراوانی که دارد، بهترین انتخاب برای انجام همه نوع بازی، از استراتژیک گرفته تا MMO است.

ماوس گیمینگ ایسوس ASUS ROG Spatha

 شما می توانید برای برای دریافت قیمت و خرید موس گیمینگ به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا از طریق تماس با 73027-021 در تماس باشید.

ماوس گیمینگ ایسوس ASUS ROG Spatha





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 13 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی