پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2760
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون WF-2760

قابلیت : پرینتر، کپی، اسکنر و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 1رو 13.7 برگ بر دقیقه، 2 رو 6.5 برگ بر دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 1رو 7.3 برگ بر دقیقه، 2 رو 4.5 برگ بر دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-2760

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل WF-2760 یکی از پرینترهای چهار کاره شرکت اپسون می باشد که با کیفیت و استحکام بالا طراحی شده است و شما با وجود چنین چاپگری می توانید با خیال راحت تمامی عملیات چاپی خود را چه پرینت باشد چه اسکن، فکس و کپی انجام دهید.

درباره معرفی پرینتر جوهر افشان اپسون WF-2760 باید بگوییم این پرینتر چند کاره بسیار محبوب و کار آمد می باشد که به وسیله اتصال اترنت راحتی را برای دفاتر خانگی شما فراهم می کند.

پرینتر ال این وان اپسون WF-2760 از تکنولوژی Precision Core پشتیبانی می کند و کیفیتی بهتر از عملکرد چاپگر های لیزری ارائه می دهد.

معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-2760

به علاوه استفاده از صفحه نمایش LCD 2.7 بر روی پرینتر Epson WF-2760 تنظیمات و ناوبری را آسان می کند به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به رایانه و تبلت به راحتی تصاویر را در نهایت دقت و کیفیت چاپ کنند.

همچنین کاربر می تواند به راحتی اسناد شفاف و با کیفیت حرفه ای خود در با پرینتر اپسون از طریق iPad ، iPhone یا گوشی هوشمند در کنار قابلیت NFC3 به چاپ برساند.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان اپسون WF-2760

در مورد قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان Epson WF-2760 می توان به این نکته اشاره کرد که امکان چاپ فرمت های عریض تا 13*19 اینچی با قابلیت چاپ دو طرفه وجود دارد این ویژگی مهم امکان چاپ صفحات بزرگتر مانند نقشه ها را فراهم می کند.

ظرفیت سینی کاغذ 150 برگی این چاپگر جوهر افشان چهار کاره مدل اپسون WF-2760 این امکان را می دهد که کاربران بتوانند به سادگی و بدون نیاز به بارگذاری کاغذ در بازه های زمانی کوتاه مدت کارهای چاپی خود را پیش ببرند .

پرینتر WF-2760 یک چاپگر با قابلیت چاپ خودکار دو طرفه نیز هست صرفه جویی در کاغذ و زمان با گزینه چاپ خودکار دو طرفه ممکن می شود.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان اپسون WF-2760

از نقاط قوت پرینتر چهار کاره اپسون مدل Epson WF-2760 این است که عملکردی فراتر از چاپ لیزری را برای شما به ارمغان می آورد.

همانطور که قبلا به ان اشاره کردیم تکنولوژی Precision Core بکار رفته در این پرینتر با 70 درصد قدرت بیشتر عملیات پرینت را انجام می دهد و به دلیل سرعت و دقت بالا بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

پرینتر جوهر افشان اپسون WF-2760 دارای وضوح تصویر با رزولوشن 4800*1200 نقطه بر اینچ در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید است که پرینت و چاپ را با نهایت دقت و کیفیت انجام می دهد.

پرینتر Epson WF-2760 Colour Inkjet Printer با دارا بودن امکان پرینت پشت و روی اتوماتیک به کاربرانش این امکان را می دهد که در هزینه هایشان صرفه جویی کنند و همچنین به حفظ منابع محیط زیست نیز کمک می کند.

چاپ سریع چاپگر WF-2760 با سرعت 13.7 تصویر در دقیقه برای چاپ سیاه سفید و 7.3 تصویر در دقیقه برای چاپ رنگی نیاز شما را برای کار روزانه بر طرف می نماید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-2760

در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WorkForce WF-2760 می توان گفت از کارتریج فوق العاده بزرگ DURABrite که قابلیت خشک شدن سریع را دارد برای چاپ استفاده می کند. این کارتریج جوهر به صورت فردی بوده که برای کاربران بسیار مقرون به صرفه می باشد.

به طور کلی می توان گفت که کارتریج جوهر به صورت فردی به این معنا است که فقط رنگ مورد نیاز خود را جایگزین می کنید. این انتخاب هوشمند برای چاپ سریع و آسان طراحی شده است.

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون مدل Epson WF-2760 شامل EPSON 220 است که هر کدام به رنگ های سیاه و سفید، ارغوانی، زرد و آبی می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-2760

تمام پرینترهای جوهر افشان ساخت شرکت اپسون با کارتریج های جوهر اصل Epson کار می کنند و جوهرهای فیک ممکن است به دستگاه آسیب برسانند و کیفیت خوبی نیز نداشته باشند.

ظرفیت استاندارد کارکرد کارتریج سیاه و سفید 175 صفحه و کارکرد کارتریج رنگی این پرینتر چهار کاره 165 برگ می باشد.

برای اطلاع از قیمت و یا خرید کارتریج پرینتر جوهر افشان می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2760

این پرینتر جوهر افشان با ابعاد 42.41*55.88*23.11 میلی متر و وزن 16.61 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است که جای زیادی نمی گیرد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2760 با ویژگی های محافظتی زیست محیطی و استاندارد انرژی (ENERGY STAR) سازگار است که قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست می باشد.

از دیگر امکانات پرینتر چهار کاره رنگی مدل اپسون WF-2760 می توان به سند فیدر خودکار ADF اشاره کرد که با تکیه بر این قابلیت توانایی چاپ 30 برگ بدون بارگذاری مجدد را دارد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2760

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2760 می تواند متون سیاه را با کیفیت لیزری چاپ کند و یک بروشور حرفه ای با کیفیت عالی در اختیار شما بگذارد.

شما کاربران می توانید برای دانستن تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری یا خرید پرینتر جوهر افشان با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2760




:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 13 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی