پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX892
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن MX892

قابلیت: پرینتر، اسکنر، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 12.5 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 9.3 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن MX892

این پرینتر همه کاره برای اشخاصی ساخته شده است که به تمامی موارد پرینت، کپی، فکس و اسکن نیاز دارند و نمی خواهند هزینه های هنگفتی برای چندین دستگاه بپردازند.

در واقع پرینترهای All in one با داشتن همه قابلیتهای مورد نیاز کاربران چیزی در حدود 50 درصد از هزینه های مصرفی را کاهش می دهد.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان کانن MX892

یکی از ویژگی های مهم پرینتر جوهر افشان کانن Canon PIXMA MX892 داشتن قابلیت wifi است که امکان اتصال گوشی موبایل یا تبلت را به کاربر می دهد. به این صورت کاربران به راحتی در هر جایی که از اداره یا منزل هستن می توانند دستور چاپ را صادر کنند.

ChromaLife100 یک سیستم ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته FINE است که در چاپ اسناد بر روی کاغذهای کانن اعمال می کند که چاپ تصاویر واقعی و عکس های زیبا را بر عهده دارد بنابراین می توانید عکسهای مورد علاقه تان را تا 300 سال در البوم نگه داری کنید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن PIXMA MX892

پرینتر چهار کاره کانن به کاربر این امکان را می دهد که 35 برگ از اسناد خود را به صورت دو طرفه چاپ بگیرند که هم زمان را از دست نخواهند داد و این ویژگی می تواند کارایی اداری را به سطوح جدیدی برساند و همزمان هزینه را نیز کاهش دهد.

از دیگر قابلیتهای پرینتر 892 PIXMA MX شامل Air Print است که به شما امکان چاپ بی سیم عکس ها، ایمیل ها، صفحات وب، اسناد و موارد دیگر از دستگاه های iPad، iPhone یا iPod Touch را می دهد.

اسکن پرینتر جوهر افشان Canon PIXMA MX892 با داشتن رزولوشن اپتیکال 2400*4800 تصاویری دقیق و یکپارچه را ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن PIXMA MX892

سرعت چاپی پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX892 به گونه ای است که کاربران می توانند 9.3 از تصاویر رنگی مورد نظر خود را در یک دقیقه چاپ کنند یا اینکه 12.5 از متون سیاه و سفید را در یک پرینت بگیرند.

طبق توضیحات گفته شده شما می توانید یک عکس 4*6 را در حدود 20 ثانیه چاپ کنید که خود سرعت بالایی می باشد.

سینی کاغذ 300 برگی دو راه اعمال بارگذاری را به کاربر می دهد که کاغذ را می توانید هم را کاست جلو یا سینی عقب بارگذاری کنید.

همچنین گزینه حالت آرام پرینتر جوهر افشان مدل Canon PIXMA MX892 به شما امکان چاپ بی سر و صدا را می دهد تا دیگر نگران مزاحمت برای کسانی که در اطراف شما هستند نباشید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان کانن PIXMA MX892

سیستم کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان کانن PIXMA MX892 به صورت 5 رنگی است که شامل جوهر سیه و سفید و چهار رنگ برای چاپ اسناد و فایل های تصویری مناسب می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان کانن PIXMA MX892

برای شارژ جوهر فقط لازم است ظرف مخزن رنگ را خارج کرده و جایگزین کنید. جوهر اصل کانن بهترین انتخاب برای پرینترهای شماست که کیفیت، سهولت در استفاده و قابل اطمینان بودن را یک جا دارد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX892

یکی از مسائل قابل اهمیت و مهم این محصول از شرکت کانن حفظ استانداردهای امنیتی است که برای جلوگیری از ارسال فکس های متداول و حفظ اسکن فایل ها با رمز محافظت شده ممکن می سازد.

لابراتوارهای عکاسی به راحتی می توانند از پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن MX892 برای چاپ تصاویر استفاده کنند و از چاپ مستقیم بدون متصل شدن به کامپیوتر به صورت full HD لذت ببرند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX892

در حالت اسکن خودکار هم چاپگر به طور خودکار سند مورد اسکن را تشخیص می دهد و تنظیمات اسکن را درست اعمال می کند.

در پایان در مورد بهترین امکانات پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX892 خواهیم گفت که دارای یک صفحه نمایش LCD 3.0 اینچی است. عملیات چاپ را بدون اتصال به کامپیوتر برای کاربر ممکن می سازد.

جهت اطلاع از یک پیشنهاد خوب برای خرید پرینتر جوهر افشان می توانید با کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX892





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 13 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی