میز مدیریتی اتوسا راما Rama Atossa
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میز مدیریتی راما مدل اتوسا

جنس بدنه: MDF، چرم
جنس پایه: MDF
نوار: pvc

طراحی و کیفیت میز مدیریتی اتوسا برند راما

در طراحی میز اداری برند راما از چرم و MDF استفاده شده که کاربرد چرم بر روی بدنۀ بیرونی و دور تا دورِ لبۀ صفحۀ آن، ظاهری کلاسیک و شیک به آن بخشیده است.

از میز مدیریتی اتوسا راما Rama Atossa می توان برای ست کردن با نیم ست چرم و جلو مبلی با رنگ بندی متفاوت چرم در اتاق های مدیران ارشد و مدیران میانیِ ادارات و شرکت ها استفاده کرد.

طراحی و کیفیت میز مدیریتی اتوسا برند راما

صفحۀ میز و بخش چرمی آن نیز دارای رنگ بندی است. میز آتوسا راما در ابعاد 180 سانتی متر عرض، 75 سانتی متر ارتفاع و 200 سانتی متر طول ارائه شده است.

از جمله ویژگی های میز مدیریتی می توان به قابلیت باز شدن و قابلیت تنظیم پایه تا 3 سانتی متر اشاره کرد. تمامی قفل ها، لولاها، ریل و دستگیره های به کار رفته در میز مدل آتوسا راما محصول شرکت هفله آلمان هستند.

طراحی و کیفیت میز مدیریتی اتوسا برند راما

میز مدیریتی اتوسا راما Rama Atossa

میز مدیریتی اتوسا راما Rama Atossa دارای ال متحرک است و همراه با ساید جانبی شامل سه کشو، یک کمد و محفظه ای برای قرار دادن اوراق و کاغذ عرضه شده است.

از آنجا که ساید جانبی میز مدیریتی آتوسا به صورت مجزا طراحی شده، می توان در هنگام استفاده محل قرارگیری آن را به دلخواه در سمت راست یا چپ میز و یا به شکل رایجِ ال در میزهای مدیریتی انتخاب کرد.

میز مدیریتی اتوسا راما Rama Atossa

ضمن اینکه همراه با میز آتوسا، میز کنفرانس 4 نفره، 6 نفره یا 8 نفره نیز ارائه می شود که برای تهیۀ آن باید به صورت جداگانه سفارش خود را ثبت کنید و بنا به درخواست مشتری، درپوش داکت آلومینیومی یا پلاستیکی، جای کابل و سوکت تلفن می تواند برای آن تعبیه شود.

جهت دریافت و راهنمایی بیشتر در مورد مبلمان اداری می توانید با کارشناسان ایده برتر پارسیان با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

میز مدیریتی اتوسا راما Rama Atossa





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 21 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی