پرینتر پزشکی لیزری آگفا Agfa DRYSTAR 5302
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر پزشکی آگفا 5302 DRYSTAR 

تکنولوژی پرینت: لیزری
سرعت چاپ: 48 پلیت بر ساعت

معرفی پرینتر پزشکی لیزری آگفا 5302 Agfa DRYSTAR 

پرینتر پزشکی لیزری 5302 Agfa DRYSTAR محصول شرکت آگفا است که دستگاهی با ابعاد کوچک است و قابلیت نصب و استفاده در محیط های کاری با فضای محدود را امکان پذیر می کند. 

علی رقم انداز کوچکی که پرینتر پزشکی DRYSTAR 5302 دارد، به دو سینی فیلم با 5 اندازه متفاوت مجهز شده است. بنابراین، انعطاف پذیری و راحتی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در معرفی پرینتر پزشکی لیزری آگفا 5302 Agfa DRYSTAR ذکر این نکته ضروری است که دارای مزایای زیادی از جمله تکنولوژی تصویربرداری دیجیتال مستقیم، بارگزاری فیلم در نور و همچنین ساختار بی خطر برای محیط زیست می باشد.

معرفی پرینتر پزشکی لیزری آگفا 5302 DRYSTAR

این پرینتر پزشکی Agfa 5302، با ابعاد 72.8*71.5*53.6 سانتی متر و وزن 90 کیلوگرم طراحی شده است.

این پرینتر پزشکی آگفا از طراحی قدرتمندی برخوردار بوده و گزینه مناسبی برای الزامات چاپ CR یا DR و پروسه‌های CT/MR می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی آگفا  5302 DRYSTAR 

این پرینتر پزشکی مجهز به یک صفحه نمایشگر است و امکان اداره آسان هر بخش را برای کاربران فراهم  می کند.

پرینتر پزشکی لیزری آگفا 5302 Agfa DRYSTAR یک چاپگر با ماهیت DICOM-native است که اتصال به شبکه را آسان می کند. همچنین از قابلیت Agfa’s LINX Paxport برای اتصال نقطه به نقطه با استفاده از روش های non-DICOM، می تواند استفاده کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی آگفا  5302 DRYSTAR

 از مشخصات فنی این دیجیتایزرمی توان به اندازه های مختلف تصویر با زمان دسترسی فوق العاده کوتاه برای اولین فیلم و ظرفیت چاپ 75 فیلم در ساعت اشاره کرد. که بهبود گردش کار را به ارمغان می آورد.

با عملکرد یکپارچه رسانه DRYSTAR DT2 در این پرینتر، کپی های سیاه و سفید با کیفیت تشخیصی از بالاترین استاندارد ها برخورددار است.

از آنجایی که فیلم ها حساس به گرما و حتی حساس به نور هستند، اما رسانه DRYSTAR DT2امکان بارگذاری در نور روز را برای کاربران به ارمغان می آورد.

این پرینتر پزشکی با تکنولوژی تصویربرداری دیجیتال (DDI)، بهبود کیفیت و افزایش توانایی تصویر برداری را به همراه دارد و تصاویری واضحی را ارائه می دهد.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی 5302 Agfa DRYSTAR 

به کمک این پرینتر فیلم هایی در 5 سایز مختلف 14*17، 14*14، 11*14، 10*12 و 8*10 اینچ چاپ خواهد شد که شما شاهد تصاویر قابل اعتماد و با کیفیت هستید.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Agfa DRYSTAR 5302 شامل فیلم های پایه آبی (DRYSTAR DT2 B) و فیلم های پایه روشن (DRYSTAR DT2 C ) می شود.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی 5302 Agfa DRYSTAR

پرینتر پزشکی لیزری آگفا 5302 Agfa DRYSTAR 

با پرینتر پزشکی لیزری آگفا Agfa DRYSTAR 5302 کاربران می توانند از فناوری مستقیم دیجیتال تصویر برداری نهایت استفاده را ببرند و هزینه های تعمیر و نگهداری این پرینتر را کاهش دهند.

در نهایت می توان گفت زمانی که نیاز به یک چاپگر با قابلیت رفع تمام نیازهای تصویربرداری باشد، پرینتر DRYSTAR 5302 گزینه‌ بسیار مناسبی خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پرینتر پزشکی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

پرینتر پزشکی لیزری آگفا 5302 Agfa DRYSTAR





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی