کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8120N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کیبورد تسکو 8120N

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید: 120 عدد
ضربه پذیری کلیدها: 10 میلیون بار

معرفی کیبورد با سیم تسکو TK 8120N

کیبورد گیمینگ تسکو TK 8120N با طراحی ظاهری جذاب و کیفیت ساخت مطلوب، یکی از کیبوردهای مناسب جهت استفاده های معمول در کار با کامپیوتر و همچنین انجام بازی های کامپیوتری است.

این کیبورد از نور پس زمینه نیز برخوردار است که این موضوع علاوه بر ایجاد جذابیت های ظاهری، باعث شده تا از این کیبورد بتوان به راحتی در محیط های تاریک و شب استفاده کرد.

معرفی کیبورد با سیم تسکو TK 8120N

کیبورد تسکو TK 8120N در دسته کیبوردهای باسیم قرار دارد و برای استفاده از آن کافیست کابل کیبورد را به پورت USB کامپیوتر خود متصل نمایید.

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر TSCO TK 8120N

کیبورد با سیم تسکو TK 8120N دارای 104 کلید می باشد که بر روی آنها حروف فارسی نیز حک شده است. لازم به ذکر است که دوام چاپ حروف فارسی بر روی دکمه های این کیبورد تسکو بسیار بالاست و با گذشت زمان و استفاده های در حجم زیاد، پاک یا کمرنگ نخواهند شد.

مشخصات فنی کیبورد کامپیوتر TSCO TK 8120N

10 کلید میانبر (شامل 5 کلید مالتی مدیا و 5 کلید ناوبری) در قسمت بالایی کیبورد TSCO TK 8120N قرار دارند که برای انجام کارهای پرتکرار، کاربرد بالایی دارند.

عمر کلیدهای کیبورد با سیم مدل TK 8120N حدود 10 میلیون ضربه است که باعث شده تا این کیبورد برای استفاده های طولانی مدت جهت بازی، تایپ و کدنویسی از عمر و دوام بالایی برخوردار باشد.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8120N

کیبورد مخصوص بازی تسکو TK 8120N تسکو با تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگار است و به راحتی می توان از آن بر روی کامپیوترهای رومیزی استفاده کرد.

همچنین نوع رابط این کیبورد کامپیوتر درگاه USB می باشد که استفاده از آن با لپ تاپ را نیز فراهم کرده است.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8120N

از دیگر ویژگی های کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8120N می توان به طراحی ارگونومی وصدای نسبتاً پایین دکمه ها در هنگام تایپ اشاره کرد که قابلیت استفاده از آن را در محیط های ساکت فراهم آورده است.

در رابطه با کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8120N می توان گفت که طراحی ظاهری جذاب و مجهز بودن آن به نور پس زمینه، حس خوشایندی از کار و بازی با آن را به شما خواهد بخشید.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آمادۀ راهنمایی شما جهت اطلاع از قیمت و نحوۀ خرید کیبورد با سیم TSCO TK 8120N هستند.

کیبورد باسیم تسکو TSCO TK 8120N





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی