گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نقره ای
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی موبایل اپل آیفون 8

رنگ :نقره ای
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت 1821 میلی‌ آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)
پردازنده: Hexa-core 
سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8

گوشی اپل آیفون 8 با ویژگی هایی نظیر دوربین حرفه ای به همراه کیفیت، قدرت پردازشی بالا و عملکردی سریع و روان یکی از گوشی های خوش ساخت و قدرتمند شرکت اپل می باشد که برای انجام کارهای روزانه با موبایل و همچنین اجرای برنامه ها و بازی های سنگین کاملاً مناسب می باشد.

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8

گوشی موبایل iPhone 8 در سپتامبر سال 2017 توسط شرکت اپل در رنگ بندی متنوع و در دو نسخۀ 64 و 256 گیگابایتی ارائه شد. در این بخش قصد داریم مدل نقره ای رنگِ نسخۀ 64 گیگابایتی را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8

یکی از مواردی که سبب تمایز گوشی آیفون 8 با نسل های قبلی آیفون شده است، جنس شیشه ایِ پنل های جلویی و پشتی آن می باشد.

این مورد باعث شده تا گوشی موبایل مدل Apple iPhone 8 از قابلیت شارژ بدون سیم نیز برخودار شود. از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی می توان به قاب فلزی آن اشاره کرد که هم رنگ با بدنه است و جلوه زیبایی به گوشی بخشیده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8

موبایل اپل 8 بسیار خوش دست طراحی شده و به راحتی می توان از آن به مدتی طولانی در طی روز بدون احساس خستگی در دست ها و انگشتان استفاده کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone 8

رزولوشن صفحه نمایش 4.7 اینچی گوشی اپل آیفون 8 برابر با 750*1334 پیکسل و تراکم آن معادل با 326 پیکسل بر اینچ است.

در این صفحه نمایش LCD از تکنولوژی IPS بهره برده شده که باعث نمایش طبیعی و باکیفیت تر رنگ ها شده است. در کنار این تکنولوژی، گوشی اپل 8 از قابلیت جدید True Tone نیز بهره می برد و با توجه به شدت نور محیط، به صورت خودکار بهترین تنظیمات نور و رنگ را برای صفحه نمایش انتخاب می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های صفحه نمایش موبایل آیفون 8 در میزان روشنایی و کارایی آن در فضاهای باز و حتی در زیر نور آفتاب است که به شما اجازه می دهد تا بدون مشکل و افت کیفیت در نمایش، با گوشی خود در هر جایی به راحتی کار کنید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone 8

دوربین 12 مگاپیکسلی و فوق العاده و با کیفیت گوشی موبایل iPhone 8 اپل، امکان عکاسی و تصویربرداری حرفه ای را برای شما ایجاد می کند.

این دوربین 8 مگاپیکسلی را با امکان ثبت ویدئوهایی با کیفیت 4K و قابلیت تصویربرداری و عکسبرداری همزمان می توان یکی از با کیفیت ترین دوربین ها در میان گوشی های هوشمند روز دانست.

از جمله قابلیت های آن باید به فلش LED مجهز به تکنولوژی True Tone، لرزشگیر اپتیکال و پشتیبانی از HDR در هر دو حالت تصویربرداری معمولی و پانوراما اشاره کنیم. گوشی موبایل آیفون 8 از یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با امکان ثبت ویدئوهای فول اچ دی نیز برخوردار است.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iPhone 8

گوشی آیفون 8 از حافظه جانبی با ظرفیت 64 گیگابایت بهره می برد؛ اما از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند.

باتری به کار رفته در گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت و رنگ نقره ای از نوع لیتیوم یونی می باشد که از ظرفیتی 1821 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

این باتری امکان تعویض را ندارد و از قابلیت شارژ وایرلس بهره می برد. اصلی ترین ویژگی گوشی موبایل  iPhone 8 قدرت پردازشی و عملکرد سریع آن است. این موضوع به دلیل تراشه قدرتمندی که توسط شرکت اپل در آن به کار برده شده است می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iPhone 8

این تراشه با نام A11 بایونیک به یک پردازندۀ 6 هسته ای (شامل دو هستۀ قدرتمند با نام Monsoon جهت انجام پردازش های سنگین و چهار هستۀ کم مصرف با نام Mistral) و پردازندۀ گرافیکی سه هسته ای اپل مجهز است که شما را قادر می سازد تا برنامه ها و بازی های گرافیکی را به راحتی اجرا کنید.

همچنین این تراشه از یک تکنولوژی جدید پردازش تصویر بهره می برد که باعث بهبود کارایی دوربین ها و صفحه نمایش شده است.

در مجموع گوشی آیفون 8 از عملکردی سریع و بسیار روان برخوردار است و تجربه ای لذت بخش از کار با آن را به شما ارائه خواهد داد. سیستم عامل به کار رفته در گوشی iPhone 8 ورژن iOS 12 است.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نقره ای به حسگر اثر انگشت، ژیروسکوپ، فشارسنج و شتاب سنج مجهز است.

نرم افزار Siri بر روی گوشی آیفون 8 نیز نصب است و به شما امکان کار صوتی با گوشی را می دهد.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8

موبایل iPhone 8 از قابلیت شارژ سریع باتری بهره می برد و شما می توانید با تهیه شارژر مخصوص اپل به صورت جداگانه از این قابلیت استفاده کنید. 

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نقره ای

اگر سرعت و روان بودن گوشی موبایل در هنگام کار برای شما حائز اهمیت است، تلفن همراه آیفون 8 می تواند انتخاب کاملاً مناسبی برای شما باشد.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نقره ای

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نقره ای با عملکرد پردازشی مطلوب به همراه امکانات حرفه ای و جنس شیشه ای بدنه یکی از گوشی های هوشمند پرقدرت موجود در بازار است که تجربه ای لذت بخش از کار با آن را به کاربر می بخشد.

برای کسب اطلاع از ویژگی ها و قیمت نسخۀ 64 گیگابایتی گوشی موبایل ios اپل رنگ نقره ای به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان این شرکت در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ نقره ای





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی