گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ نقره ای
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی موبایل اپل آیفون 8

رنگ :نقره ای
حافظه داخلی: 256 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت 1821 میلی‌ آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)
پردازنده: Hexa-core 
سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8

شرکت اپل در سال 2017 از سری نسل یازدهم آیفون، گوشی آیفون 8 در دو نسخه (64GB و 256GB) به بازار عرضه کرده است.

شاید در نگاه اول گوشی موبایل مدل Apple iPhone 8 از لحاظ ظاهری یادآور مدل های قبلی آیفون باشد، اما از لحاظ سخت افزاری و کارایی تفاوت های زیادی با آنها دارد زیرا از قدرت پردازش بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی گوشی موبایل اپل iPhone 8

عملکرد بسیار خوب دوربین و کیفیت ساخت مطلوب از دیگر ویژگی های موبایل iPhone 8 می باشد.

برای آشنایی با مشخصات و قابلیت های نسخۀ 256 گیگابایتی گوشی اپل آیفون 8 (رنگ نقره ای) با ما در ادامۀ توضیحات همراه باشید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8

پنل های جلویی و پشتی گوشی موبایل آیفون 8 برخلاف مدل های قبلی آیفون، از جنس شیشه است.

این موضوع علاوه بر ایجاد جذابیت ظاهری، به گوشی آیفون 8 قابلیت شارژ وایرلس را نیز بخشیده است. رنگ نقره ای بدنه شیشه ای در کنار قاب فلزی دور آن، جلوه ای کاربر پسند و زیبا به گوشی داده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iPhone 8

وزن موبایل اپل iPhone 8 حدودا 148 گرم می باشد که برای کسانی که به مدت طولانی در طول روز از گوشی استفاده می کنند، کاملاً مناسب خواهد بود.

سایر مشخصات ظاهری گوشی موبایل آیفون 8 با مدل های قبلی آیفون (به خصوص آیفون 7) شباهت دارد که از میان آنها می توان به حاشیه قسمت های بالا و پایین پنل جلویی و دوربین برجسته آن اشاره کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone 8

دوربین گوشی موبایل iPhone 8 از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین از قابلیت هایی مانند فلش چهارگانه LED با تکنولوژی True Tone، لرزشگیر نوری، فیلمبرداری و عکسبرداری همزمان، پشتیبانی از HDR (در حالت های عکاسی معمولی و پانوراما) و ثبت ویدئو با کیفیت 4K برخوردار است.

دوربین موبایل آیفون Apple iPhone 8 از جمله دوربین های باکیفیت موجود در بازار گوشی های هوشمند است که امکان تصویربرداری حرفه ای را برای شما ایجاد می کند.

همچنین دوربین سلفی این گوشی موبایل ios به سنسوری 7 مگاپیکسلی مجهز است. از جمله قابلیت های آن می توان به پشتیبانی از HDR، حسگر تشخیص چهره و ثبت ویدئو با کیفیت FHD اشاره کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iPhone 8

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ نقره ای از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD با رزولوشن 750*1334 پیکسل و تراکم 326 پیکسل بر اینچ بهره می برد.

این صفحه نمایش به خوبی نور محیط را انعکاس می دهد و با توجه به میزان روشنایی بالای آن، امکان استفاده راحت از گوشی را در فضاهای باز و محیط های روشن فراهم می آورد.

قابلیت لمس سه بعدی و چند لمسی بودن از جمله ویژگی های صفحه نمایش موبایل آیفون 8 می باشد.

براساس قابلیت True Tone گوشی به صورت خودکار شدت و دمای نور محیط را سنجیده و بر مبنای آن تنظیمات صفحه نمایش را انتخاب می کند.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iPhone 8

اپل در گوشی آیفون 8 از تراشه A11 Bionic که یکی از قدرتمندترین تراشه های موجود در بازار سخت افزار موبایل می باشد بهره برده است.

پردازنده مرکزی 6 هسته ای (شامل دو هستۀ قدرتمند با نام Monsoon جهت انجام پردازش های سنگین و چهار هسته کم مصرف با نام Mistral) و پردازنده سه هسته ای که بر روی این تراشه قرار دارد، باعث شده است تا گوشی موبایل آیفون 8 عملکردی بسیار سریع در اجرای برنامه ها و بازی ها داشته باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iPhone 8

بنابراین اگر از طرفداران سیستم عامل iOS هستید و از کار با آن لذت می برید، کار با گوشی آیفون 8 می تواند تجربه ای لذت بخش برای شما باشد.

ظرفیت باتری به کار رفته در موبایل اپل 8 برابر با 1821 میلی آمپر ساعت است و انرژی مورد نیاز برای 14 ساعت مکالمه و 12 ساعت استفاده از اینترنت را فراهم می آورد.

موبایل Apple iPhone 8 از سیستم عامل iOS 12 بهره می برد که در صورت نیاز می توان آن را به نسخۀ 12.3 نیز آپدیت کنید.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8

گوشی Apple iPhone 8 از حافظۀ جانبی پشتیبانی نمی کند و برای ذخیرۀ فایل ها و برنامه های خود، می توانید از حافظۀ داخلی آن که 256 GB ظرفیت دارد، استفاده کنید.

از جمله ویژگی های گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ نقره ای می توان به مجهز بودن این گوشی به فشارسنج، ژیروسکوپ، حسگر اثر انگشت و نرم افزار Siri اشاره کرد.

قابلیت های گوشی موبایل اپل iPhone 8

باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی و غیرقابل تعویض است و از امکان شارژ سریع برخوردار می باشد. به این صورت که شما می توانید با تهیۀ شارژر مخصوص اپل با توان 18 وات، گوشی خود را در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کنید.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ نقره ای

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ نقره ای یکی از قدرتمندترین گوشی های موجود در بازار در زمینۀ کارایی و انجام پردازش های پیچیده است.

شاید تنها در کیفیت صفحه نمایش و طراحی ظاهری است که می توان ایراداتی را متوجه این گوشی دانست.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ نقره ای

البته عملکرد سریع و بسیار روان موبایل مدل اپل آیفون 8 در هنگام کار با آن به حدی قابل قبول است که موارد دیگر اصلاً به چشم نخواهند آمد.

در کنار قدرت سخت افزاری، گوشی آیفون 8 از دوربینی بسیار با کیفیت نیز بهره می برد که می تواند به شما در ثبت ویدئوها و عکس های حرفه ای کمک کند.

برای ثبت سفارش خود به منظور خرید گوشی موبایل اپل 8 یا دریافت قیمت گوشی موبایل ایفون 8 از طریق سایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 8 با ظرفیت 256 گیگابایت در رنگ نقره ای





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 27 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی