پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر برادر DCP-T710W

قابلیت: پرینتر، اسکنر، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 12 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 10 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*6000 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 
A4

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان برادر DCP-T710W

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W دستگاهی سه کاره است و می توان از آن به منظور کپی و اسکن اسناد نیز استفاده کرد.

طراحی پرینترBrother DCP-T710W به گونه ای است که فضای کمی را اشغال می کند و برای استفاده در منازل و یا ادارات کوچک مناسب است.

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان برادر DCP-T710W

با تهیه چاپگر سه کاره جوهر افشان برادر DCP-T710W دیگر نگران هزینه های اضافی برای تعویض زودهنگام کارتریج نباشید، چرا که این پرینتر از کارتریج هایی با ظرفیت چاپ بالا بهره می برد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان برادر DCP-T710W

یکی از قابلیت های پرینتر برادر مدلBrother DCP-T710W، امکان استفاده آسان از آن به صورت وایرلس در شبکه و امکان اتصال گوشی یا تبلت با استفاده مستقیم از وای فای است.

این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا از هر جایی در منزل یا محل کار خود، قادر به پرینت اسناد مورد نظر خود باشید.

پرینتر برادر DCP-T710W قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی از اسناد را به صورت یک رو دارد. حافظه این پرینتر جوهرافشان برابر با 128 مگابایت و ظرفیت کاغذ ورودی آن 150 برگ است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان برادر DCP-T710W

همچنین پرینتر جوهرافشان DCP-T710W Brother از منبع تغذیه خودکار یا ADF به ظرفیت 20 برگ نیز برخوردار است. در این پرینتر می توانید از سایزهای متفاوت کاغذ حداکثر سایز A4 بهره ببرید.

در رابطه با سرعت پرینتر سه کاره برادر DCP-T710W نیز باید گفت که در حالت پرینت تک رنگ برابر با 12 برگ در دقیقه و در حالت رنگی برابر با 10 برگ در دقیقه است.

این پرینتر جوهر افشان برادر امکان تنظیم در حالت سریع را نیز دارد که در این حالت سرعت چاپ تک رنگ آن به 27 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی آن به 23 برگ در دقیقه می رسد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره Brother DCP-T710W

همان طور که اشاره شد، کارتریج های قویِ تعبیه شده در چاپگر برادر T710W یکی از ویژگی های این پرینتر جوهرافشان به شمار می آید.

ظرفیت کارتریج های رنگی این پرینتر برابر با 5000 برگ و ظرفیت کارتریج مشکی آن برابر با 6500 برگ است و نیاز شما را تا مدتی طولانی برآورده می سازد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره Brother DCP-T710W

مخزن کارتریج های پرینتر لیزری رنگی برادر DCP-T710W در جلوی آن قرار دارد و به نحوی طراحی شده است که به راحتی قادر به تعویض کارتریج های آن باشید.

برای تعویض کارتریج ها می توانید از مدل BT5000 برای کارتریج های رنگی و مدل BTD60 برای کارتریج مشکی استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که برای دستیبابی به بالاترین کیفیت چاپ، از کارتریج های اصل استفاده کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W

همانطور که پیش از این اشاره شد، پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W دستگاهی سه کاره است و علاوه بر پرینت، امکان کپی و اسکن را نیز به شما می دهد.

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W

اسکنر تعبیه شده در پرینتر برادر DCP-T710W از نوع CIS است و از رزولوشن حداکثر برابر با 2400*1200 dpi برخوردار می باشد.

برای کسب اطلاع دقیق از ویژگی های انواع پرینترهای جوهرافشان و همچنین خرید پرینتر به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با کارشناسان این شرکت در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره برادر Brother DCP-T710W





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی