گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هواوی Honor 8

رنگ : آبی، مشکی، طلایی، سفید
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت
پردازنده: Octa-core
سایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8

شرکت هواوی در سال 2016 در ادامه گوشی های سری آنر و پس از گوشی Honor 7، گوشی موبایل آنر 8 را به بازار عرضه کرد.

این گوشی موبایل که از صفحه نمایش فول اچ دی، قدرت پردازشی بالا و طراحی ظاهری جذاب بهره می برد، یکی از گوشی های هوشمند مناسب برای انجام کارهای روزانه و همچنین انجام بازی های گرافیکی است.

گوشی هواوی آنر 8 در چهار رنگ آبی، مشکی، طلایی و سفید ارائه شده که در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی ها و قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8

جنس بدنۀ گوشی هواوی Honor 8 از شیشه است و یک قاب فلزی دور تا دور آن را دربرگرفته است.

پنل جلویی این گوشی به دلیل اینکه صفحه نمایش حدود 72 درصد از سطح آن را پوشانده، از حاشیۀ نسبتاً کمی برخوردار است که همین موضوع جلوه زیبایی به آن بخشیده است.

در قسمت بالای پنل پشتی گوشی هواوی آنر 8 دو حسگر دوربین در کنار هم قرار گرفته اند و ظاهری متفاوت به این موبایل بخشیده اند.

گوشی موبایل Huawei Honor 8 با ابعاد 151*71.9*76 میلی متر و وزن 154 گرم ارائه شده و از جمله گوشی های خوش دست و زیبای موجود در بازار به حساب می آید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8

صفحه نمایش 5.2 اینچی گوشی هواوی هانر 8 از وضوح و کیفیت بالایی در نمایش تصاویر و ویدئوها دارد و با توجه به تکنولوژی LTPS IPS که در آن به کار رفته، از زاویه دید وسیع و کنتراست بالایی بهره می برد.

رزولوشن صفحه نمایش موبایل هواوی Honor 8 برابر با 1080 x 1920پیکسل است که تراکم 423 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد.

شدت روشنایی صفحه نمایش گوشی هواوی هونور 8 به اندازه ای است که به راحتی می توان از آن در محیط های روشن و حتی زیر نور آفتاب نیز استفاده کرد.

گوشی Huawei Honor 8 به دو دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز با امکانات نرم افزاری مختلفی مجهز است که امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالا را به شما می دهد.

از جمله قابلیت های دوربین های موبایل هواوی آنر 8 باید به فلش دوگانه LED، پشتیبانی از HDR و امکان ثبت عکس پانوراما اشاره کرد.

شما با استفاده از این دوربین ها قادر به ثبت ویدئو با کیفیت فول اچ دی و همچنین ثبت تصاویر صحنه آهسته با کیفیت اچ دی خواهید بود.

دوربین سلفی گوشی Huawei Honor 8 نیز از حسگری 8 مگاپیکسلی بهره می برد و می توان با استفاده از آن به عکاسی و تصویربرداری سلفی با جزئیات و کیفیت بالا پرداخت.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8

گوشی موبایل هواوی آنر 8 به یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت مجهز است.

با توجه نوع طراحی بدنه این گوشی، امکان باز کردن آن به منظور تعویض باتری برای شما وجود ندارد.

گوشی Honor 8 هواوی از امکان شارژ سریع باتری نیز بهره می برد و شما می توانید با استفاده از یک شارژر 18 واتی در عرض 30 دقیقه تا 47 درصد گوشی خود را شارژ کنید.

در گوشی Honor 8 هواوی از تراشه Kirin 950 که مجهز به یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 می باشد، استفاده شده است.

پردازنده هشت هسته ای گوشی موبایل هواوی آنر 8 از چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی برای انجام پردازش های سنگین و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی برای افزایش کارایی بهره می برد.

با توجه به سخت افزار به کار رفته در گوشی Honor 8 هواوی، این گوشی در هنگام اجرای چند برنامه به صورت هم زمان و همچنین بازی های گرافیکی عملکرد روان و قابل قبولی دارد و کاملاً برای استفاده های روزانه و کار با اندروید مناسب است.

این گوشی موبایل اندرویدی در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت عرضه شده که هر دو نسخه از حافظه رم 4 گیگابایتی بهره می برند.

ضمن اینکه شما می توانید از طریق کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت، میزان حافظه گوشی خود را افزایش دهید.

سیستم عامل پیش فرض گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Honor 8 اندروید 6 (مارشمالو) است و در صورت نیاز می توانید آن را به اندروید 8 (اوریو) ارتقا دهید.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8

در گوشی Huawei Honor 8 می توان از یک یا دو سیمکارت در سایز نانو استفاده کرد.

البته توجه داشته باشید که محل قرارگیری سیم کارت دوم با کارت حافظه جانبی یکی است و در صورت استفاده از کارت حافظه جانبی امکان قرار دادن دو سیم کارت در گوشی وجود نخواهد داشت.

گوشی هواوی آنر 8 به حسگر اثر انگشت مجهز است که در قسمت بالایی پنل پشتی گوشی قرار دارد.

این حسگر از عملکردی قوی و بسیار سریع برخوردار بوده و تنها با یک لمس کوچک می توانید از امکانات گوشی خود استفاده کنید.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 8

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 8

موبایل هواوی آنر 8 را می توان یک گوشی هوشمند سریع با کیفیت ساخت بالا و طراحی ظاهری جذاب دانست که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

همچنین دو دوربین اصلی و دوربین سلفی قدرتمند این گوشی با امکانات بالایی دارند، امکان ثبت تصاویر با کیفیت را به شما می دهند.

قدرت سخت افزاری گوشی Honor 8 هواوی نیز به خوبی پاسخگوی نیاز شما در استفاده های روزانه از گوشی و همچنین انجام پردازش های نسبتاً پیچیده و بازی های سنگین است.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید گوشی Huawei Honor 8 هستند.

گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 8





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی