صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی کارمندی کامپی سیستم 470

رنگ: کرم و مشکی 
تعداد پایه: 5

معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 470

شرکت کامپی سیستم در زمینۀ تولید صندلی چرخ دار کارمندی، کنفرانسی، انتظار و آمفی تئاتر فعالیت می کند.

 صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 محصول شرکت کامپی سیستم، از جمله صندلی مدرن، زیبا و راحت موجود در بازار به شمار می آید که می توان آن را صندلی کارشناسی کامپی سیستم 470 هم در نظر گرفت.

 در خصوص معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 470، می توان گفت که برای استفاده در اتاق های کارمندان، کارشناسان در شرکت ها و ادارات ارائه شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 470 compysystem

صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem با ابعاد 71 سانتی متر طول، 60 سانتی متر عرض، 114 سانتی متر ارتفاع، 51 سانتی متر عمق و 44 سانتی متر ارتفاع تا کف ارائه شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی 470 compysystem که از شکل قرارگیری دست های انسان به هنگام نشستن الگوبرداری شده، باعث جذابیت و متمایز بودن این ارگونومیک صندلی شده است.

معرفی صندلی کارمندی کامپی سیستم 470

پشتی صندلی کارمندی مدل 470 compysystem دارای انحنای مناسب قوس کمر است و قسمت بالایی آن (محل قرارگیری سر) با کمی برآمدگی به سمت داخل صندلی، به قرارگیری صحیح سر و گردن بر روی آن منجر می شود. 

صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem

 صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem جلوه ای زیبا به محیط کار شما می بخشد و طراحی ظاهری آن به گونه ای است که برای استفاده در فضاهایی با طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن کاملاً مناسب است. 

ضمن اینکه این نکته را باید ذکر کنیم که اگر برای ساعت ها در طول روز باید پشت میز در محل کارتان بنشینید،  صندلی اداری مدل 470 کامپی سیستم برای شما انتخابی صحیح به نظر می رسد و کاملاً به آسودگی شما در طی نشستن های طولانی مدت کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت صندلی اداری ارزان و همچنین خرید صندلی کامپی سیستم 470 به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

صندلی کارمندی کامپی سیستم 470 compysystem





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی