صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810 Compysystem
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810

رنگ: قهوه ای
تعداد پایه: 4

معرفی صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810

شرکت کامپی سیستم در زمینه تولید مبلمان اداری و انواع صندلی های گردان، مدیریتی، کارمندی، کنفرانسی، انتظار و آمفی تئاتر فعالیت دارد.

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810 Compysystem، یکی از صندلی های شیک و راحت تولید این شرکت است که برای استفاده در اتاق های کنفرانس و جلسه در ادارات، کارخانجات و شرکت ها ارائه شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی 1810 compysystem

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810 از طراحی ظاهری ساده و شیکی بهره می برد. دسته های این صندلی اداری به شکل مستقیم، بدون انحنا و متصل به پایه ها طراحی شده اند.

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی 1810 compysystem

صندلی کنفرانسی پایه استیل 1810 Compysystem از پایه های هلالی شکل برخوردار نیست و همانند صندلی های کلاسیک، دارای چهار پایه می باشد.

شاید بتوان مهم ترین مشخصه صندلی کامپی سیستم 1810 را در همین طراحی ظاهری ساده آن دانست که سبب شده تا استفاده از آن، به شیک تر شدن فضای اتاق کمک کند.

صندلی اداری کامپی سیستم 1810 با ابعادی معادل با 71 سانتی متر طول، 61 سانتی متر عرض، 107 سانتی متر ارتفاع، 54 سانتی متر عمق و 45 سانتی متر ارتفاع تا کف به بازار عرضه شده و جنس رویه آن از چرم کنفی است.

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810 compysystem

قسمت جلویی صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810 Compysystem دارای شیب است که باعث راحتی پاها در هنگام نشستن بر روی آن می شود.

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810 compysystem

همچنین پشتی این صندلی کنفرانسی از انحنای قوس کمر برخودار می باشد و از خستگی و درد در ناحیه کمر در نشستن های طولانی مدت جلوگیری می کند.

با توجه به ابعاد صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810 می توان گفت که استفاده از این صندلی در اتاق های نسبتا بزرگ مناسب تر است.

کارشناسان شرکت ایده برتر در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در زمینه اطلاع از قیمت صندلی ارزان و نحوه خرید صندلی کنفرانسی 1810 کامپی سیستم هستند.

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم 1810 compysystem





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 3 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی