پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M180nw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی MFP M180nw

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: رنگی
قابلیت: چاپ، کپی، اسکن
سرعت چاپ سیاه و سفید: 17 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 17 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M180nw

پرینتر M180nw یکی از پرینترهای لیزری و رنگی محصول شرکت HP است، که در ابعاد 420*435*295 میلی متر و وزن 15.7 کیلوگرم به بازار عرضه شده است.

از این پرینتر رومیزی که به منظور استفاده های شخصی یا استفاده در کسب و کارهای با حجم کاری کم ارائه شده، می توان علاوه بر پرینت برای کپی و اسکن اسناد نیز بهره برد.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP M180nw

از جمله قابلیت های چاپگر سه کاره لیزری اچ پی مدل HP M180nw می توان به پشتیبانی از فناوری های چاپ از راه دور نظیر HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria-certified اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا از طریق اینترنت و از هر جایی که هستید، دستور چاپ فایل موردنظر خود را به پرینتر ارسال کنید.

همچنین می توان با استفاده از وای فای به صورت مستقیم گوشی موبایل، تبلت یا آیپد را به پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M180nw متصل نمود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M180nw

ظرفیت سینی کاغذ پرینتر لیزری HP MFP M180nw برابر با 150 برگ است و می توان از کاغذهایی با حداکثر اندازه A4 در آن استفاده کرد.

رزولوشن چاپ و کپی پرینتر سه کاره لیزری HP M180nw برابر با 600*600 dpi و سرعت پرینت آن در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی برابر با 17 برگ در دقیقه است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M180nw

توجه داشته باشید که امکان چاپ دو رو اتوماتیک برای چاپگر سه کاره اچ پی M180nw پیش بینی نشده و برای پرینت دو رو باید به صورت دستی اقدام کنید.

پرینتر سه کاره رنگی اچ پی M180nw قابلیت پرینت 30000 برگ در ماه را دارد، اما برای حفظ کیفیت چاپ در طول زمان و جلوگیری از کاهش طول عمر این پرینتر لیزری سه کاره، از جانب شرکت HP توصیه شده تا از آن برای پرینت 150 تا 1500 برگ در ماه استفاده شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M180nw

یک کارتریج مشکی با ظرفیت 800 پرینت و سه کارتریج رنگی هر یک با ظرفیت 700 پرینت در چاپگر اچ پی M180nw به کار رفته که برای مصارف شخصی و خانگی، از دوام و ظرفیت قابل قبولی برخوردارند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro MFP M180nw

این کارتریج ها قابل تعویض هستند و شما می توانید از کارتریج های مدل HP 204A در آن استفاده کنید. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل برابر با 1100 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن برابر با 900 برگ است.

باید به این نکته اشاره کنیم که پرینتر لیزری سه کاره HP M180nw تنها از کارتریج های ساخت شرکت اچ پی پشتیبانی می کند و استفاده از کارتریج های دیگر ممکن است به عملکرد دستگاه آسیب برساند.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M180nw

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M180nw با ورژن های مختلف سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس سازگار است و می توان اکثر مدل های لپ تاپ و کامپیوتر را به آسانی به آن متصل کرد.

این پرینتر لیزری امکان کپی از اسناد به دو صورت سیاه و سفید و رنگی را با سرعت 16 کپی در دقیقه به شما می دهد و از قابلیت اسکن تصاویر نیز برخوردار است.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M180nw

می توان گفت که چاپگر لیزری HP M180nw یک دستگاه کم حجم با امکانات بالا است که می تواند تمام نیازهای شما در زمینه چاپ تصاویر و فایل های متنی را به خوبی برآورده سازد. توجه نمایید که این پرینتر HP برای مصارف شخصی و خانگی طراحی شده و برای چاپ در حجم بالا کارایی ندارد.

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر لیزری می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M180nw





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 5 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی