پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K3300NR
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سامسونگ SL-K3300NR

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: سیاه و سفید
قابلیت: چاپ، کپی و اسکن
سرعت چاپ سیاه و سفید: 30 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-K3300NR

پرینتر سامسونگ SL-K3300NR از جمله پرینترهای لیزری و تک رنگ می باشد که برای استفاده در کسب و کارهای با حجم کاری متوسط، ادارات، محیط های تجاری، دانشگاه ها و آموزشگاه ها ارائه شده است.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-K3300NR

چاپگر لیزری سامسونگ SL-K3300NR در دسته پرینترهای سه کاره جای دارد و امکان پرینت، کپی و اسکن را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد.

این پرینتر توانایی چاپ 80000 برگ در ماه را دارد، ولی از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا تعداد چاپ ها با آن بین 5000 تا 10000 برگ در ماه باشد تا کیفیت عملکرد آن با افت مواجه نشود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگSL-K3300NR

پشتیبانی از انواع فناوری های مربوط به اتصال بدون سیم، یکی از مشخصه های پرکاربرد پرینتر سه کاره SL-K3300NR است. شما می توانید با استفاده از وای فای، به صورت مستقیم گوشی یا تبلت خود را به چاپگر لیزری سامسونگ SL-K3300NR متصل کنید و از تصاویر و فایل های متنی موجود بر روی آن پرینت بگیرید.

همچنین پرینتر لیزری سیاه و سفید سامسونگ SL-K3300NR با تکنولوژی NFC هم سازگار می باشد و برای اتصال گوشی به آن، تنها کافی است تا گوشی خود را به پرینتر نزدیک کرده و در کنار آن قرار دهید. البته باید اشاره کنیم که ویژگی پشتیبانی از NFC و وای فای مستقیم، به صورت اختیاری برای این پرینتر در نظر گرفته شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-K3300NR

سرعت چاپ و کپی پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K3300NR برابر با 30 برگ در دقیقه می باشد و این پرینتر لیزری برای ارائه اولین چاپ، به 8 ثانیه زمان نیاز دارد.

پردازنده یک گیگاهرتزی و حافظه رم 1.5 گیگابایتی به کار رفته در پرینتر تک رنگ سامسونگ SL-K3300NR باعث شده تا این پرینتر از عملکردی کاملا سریع و روان برخوردار باشد.

پرینتر سه کاره لیرزی سامسونگ SL-K3300NR امکان اسکن رنگی با رزولوشن 600 dpi را نیز به شما می دهد که از جمله قابلیت های آن می توان به امکان ذخیره فایل اسکن شده در فرمت های PDF، JPG، TIFF، PDF قابل جستجو و PDF رمزگذاری شده و ارسال آن به صورت مستقیم از طریق ایمیل اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-K3300NR

چاپگر لیزری سامسونگ مدل Samsung SL-K3300NR به یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ، دو سینی اصلی با ظرفیت 520 برگ و منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 100 برگ مجهز است و خیال شما را بابت قرار دادن کاغذ در آن تا مدتی طولانی راحت می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-K3300NR

ظرفیت بالای تونر به کار رفته در پرینتر سامسونگ MLT-D704S یکی از مشخصات اصلی این پرینتر است. این تونر که از مدل SL-K3300NR می باشد، از ظرفیتی معادل با 25000 برگ برخوردار می باشد و در صورت استفاده صحیح از دستگاه، می تواند برای ماه ها شما را از تعویض تونر بی نیاز کند.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K3300NR

صفحه نمایش 7 اینچی، لمسی و تمام رنگی تعبیه شده در این پرینتر لیزری، به شما کمک می کند تا به راحتی با این پرینتر کار کنید و فرایند چاپ، کپی یا اسکن در حال انجام را مدیریت کنید. این صفحه نمایش باعث شده تا کار با پرینتر لیزری سامسونگ Samsung SL-K3300NR حتی برای افراد تازه کار نیز لذت بخش و آسان باشد.

از دیگر قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K3300NR می توان به امکان کار با دستگاه از راه دور و از طریق اینترنت اشاره کرد.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K3300NR

این پرینتر لیزری سه کاره از تکنولوژی های Apple AirPrint ،Mopria-certified و Google Cloud Print پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد تا از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، از اسناد موجود بر روی گوشی اندرویدی یا iOS، تبلت، آیپد و دیگر دستگاه ها بدون نیاز به هیچگونه شبکه یا کابلی، بتوانید پرینت بگیرید.

شما می توانید برای خرید پرینتر لیزری و اطلاع از قیمت محصولات به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K3300NR





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 5 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی