چند راهی برق تسکو Tsco TPS 532U
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سیم سیار تسکو TPS 532U

طول کابل: 3 متر
تعداد پریز: 7 عدد
پورت USB: دارد

طراحی و ساخت سیم سیار هفت راهی تسکو TPS 532U

چندراهی در محیط هایی که تعداد دستگاه های برقی زیاد است و پریز کافی برای اتصال آن ها به برق وجود ندارد، کاربرد بالایی دارد.

سیم سیارها از امکانات زیادی تا چند سال گذشته برخوردار نبوده و تنها برای اتصال دو شاخه های معمولی قابل استفاده بودند. اما با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های دیجیتال، نیاز به چند راهی های برق متفاوت تر و بروزتر احساس شد.

چند راهی برق تسکو Tsco TPS 532U یکی از محصولات شرکت ایرانی تسکو می باشد که دارای 7 پریز، شامل 4 پریز مخصوص دو شاخه و سه پریز مخصوص سه شاخه می باشد و می توان با استفاده از آن انواع وسایل و لوازم الکترونیکی را به برق شهری متصل نمود.

طراحی و ساخت سیم سیار هفت راهی تسکو TPS 532U

یکی از ویژگی های سیم سیار تسکو TPS 532U که سبب تمایز آن با دیگر چند راهی های موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به دو درگاه USB به منظور شارژ سریع گوشی موبایل یا تبلت است. شما از طریق این درگاه ها می توانید موبایل یا تبلت خود را به صورت مستقیم به آن متصل کنید.

حداکثر توان قابل پشتیبانی چند راهی تسکو TPS 532U معادل با 2500 ولت و حداکثر جریان انتقالی آن 10 آمپر می باشد. از این رو می توان گفت که این سیم سیار برای متصل کردن اکثر دستگاه های برقی به آن قابل استفاده می باشد.

چند راهی برق تسکو Tsco TPS 532U

چند راهی برق تسکو Tsco TPS 532U با تمامی مدل های دو شاخه و سه شاخه موجود سازگار است و نیازی به تبدیل برای متصل کردن دستگاه موردنظر شما به آن وجود ندارد.

این چند راهی که در ابعاد 241*78*29 میلی متر و وزن 665 گرم عرضه شده، دارای کابلی به طول 3 متر می باشد که باعث شده تا استفاده از این هفت راهی راحت تر شود.

چند راهی برق تسکو Tsco TPS 532U

همچنین با توجه به اینکه شرکت تسکو در ساخت بدنه چند راهی ،Tsco TPS 532U از پلاستیک مرغوب بهره برده، این چندراهی در برابر ضربه و صدماتی از این قبیل، مقاومت بالایی دارد و برای مدتی طولانی می توانید از آن استفاده کنید.

سیم سیار هفت راهی Tsco TPS 532U دارای دکمه روشن و خاموش و نشانگر LED به منظور اعلام آماده به کار بودن چندراهی نیز هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چند راهی برق TPS 532U و خرید سیم سیار می توانید با شماره 73027-021 تماس گرفته و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

چند راهی برق تسکو Tsco TPS 532U





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 5 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی