گوشی موبایل نوکیا Nokia 2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی موبایل نوکیا 2

حافظه داخلی: 8 گیگابایت
RAM: یک گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 4100 میلی‌ آمپر
پردازنده: Quad-core

سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 2

گوشی موبایل نوکیا 2 از جمله گوشی های پایین رده شرکت NOKIA محسوب می شود که در سال 2017 توسط شرکت فنلاندی HMD Global به بازار عرضه شد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 2 با طراحی ظاهری زیبا و باتری بسیار قدرتمند، یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های پایین رده موجود در بازار است که برای استفاده های معمولی و انجام کارهای روزمره مناسب می باشد.

معرفی گوشی موبایل نوکیا 2

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 2

شرکت اچ ام دی گلوبال در ساخت گوشی نوکیا 2 از ترکیب پلاستیک و فلز بهره برده است. به این صورت که جنس بدنه از پلاستیک و جنس قابی که دور بدنه را احاطه کرده از آلومینیوم می باشد.

این فریم فلزی جلوه ای زیبا و جذاب به گوشی بخشیده و سبب تمایز طراحی ظاهری آن با دیگر گوشی های پایین رده شده است.

بدنه این گوشی موبایل از مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار برخوردار می باشد و از پلاستیک مرغوبی در ساخت آن استفاده شده است.

موبایل Nokia 2 در ابعاد 143.5*71.3*9.3 میلی متر و در سه رنگ مشکی (با قاب خاکستری تیره)، سفید (با قاب خاکستری تیره) و مسی (با قاب مشکی) به بازار عرضه شده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 2

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 2

گوشی نوکیا 2 از یک صفحه نمایش 5 اینچیِ LCD مجهز به تکنولوژی LTPS IPS برخوردار است و وضوح و کیفیت قابل قبولی در نمایش تصاویر با رنگ های متنوع دارد.

رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 720*1280 بوده که تراکم 294 پیکسل را به ازای هر اینچ برای شما به ارمغان می آورد.

صفحه نمایش گوشی Nokia 2 از شدت روشنایی مناسبی بهره می برد و می توان از آن در فضاهای باز و زیر نور آفتاب هم استفاده کرد.

گوشی مویایل نوکیا 2 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED بهره می برد و می توان با آن به ثبت ویدئو با کیفیت HD پرداخت. حسگر دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 2

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 2

 این موبایل از سخت افزار چندان قدرتمندی برای اجرای برنامه های سنگین یا اجرای هم زمان چند برنامه بهره نمی برد، اما برای مصارف روزانه و معمولی از عملکرد قابل قبول برخوردار است.

تراشه به کار رفته در این گوشی اسنپ دراگون 212 می باشد که تراشه ای رده میانی به حساب می آید. این تراشه به یک پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز مجهز و پردازنده گرافیکی آدرنو 304 مجهز است.

اگر از طرفداران بازی های سبک هستید، گوشی Nokia 2 به خوبی نیاز شما را پاسخگوست. همچنین با توجه به سیستم عامل این گوشی که اندروید 7.1.1 (نوقا) با قابلیت ارتقا به اندروید 8.1 (اوریو) است، می توان گفت که عملکرد گوشی در هنگام کار با آن روان و بدون لگ می باشد.

گوشی نوکیا 2 از 8 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت حافظه رم بهره می برد و قابلیت استفاده از حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت را داراست.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 2

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 2

مهم ترین مشخصه این گوشی موبایل اندروید باتری قدرتمند آن است که از میزان شارژدهی بالایی بهره می برد. این باتری از نوع لیتیوم یونی و غیرقابل تعویض می باشد و 4100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

باتری گوشی موبایل نوکیا Nokia 2 قابلیت تأمین انرژی گوشی شما تا 2 روز را داراست و می توان از آن برای 19 ساعت مکالمه و 139 ساعت پخش موسیقی بهره برد.

این ویژگی ها سبب شده تا موبایل Nokia 2 از لحاظ قدرت باتری و میزان شارژدهی در میان گوشی های پایین رده و حتی میان رده، یک گوشی متمایز و قدرتمند شناخته شود.

از دیگر امکانات گوشی موبایل نوکیا 2 می توان اتصال وای فای، بلوتوث، رادیو، قطب نما، GPS، پورت micro USB و شتاب سنج نام برد.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 2

گوشی موبایل نوکیا Nokia 2

گوشی نوکیا 2 برای کسانی که به دنبال یک گوشی ارزان برای انجام کارهای روزانه هستند، یک گوشی مناسب به شمار می آید. این گوشی بسیار خوش دست و راحت بوده و می توان از آن به مدتی طولانی در طی روز بدون احساس خستگی استفاده کرد.

بدنه مقاوم، کیفیت ساخت مطلوب، طراحی ظاهری زیبا و شارژدهی بالای باتری را باید مشخصه های اصلی گوشی Nokia 2 بنامیم.

برای اطلاع دقیق از قیمت و خرید گوشی موبایل Nokia 2 می توانید با واحد فروش ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 2





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 5 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی