پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-T
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی Dayan K12-T

دقت چاپ: در راستای طولی و عرضی 10 ( + - ) میکرون
دقت حرکتی محور راستای ارتفاع: 5 ( + - ) میکرون
ضخامت چاپ:  25 میکرون الی 800 میکرون
مواد فیلامنت: PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-T

امروزه استفاده از پرینترهای سه بعدی هم در صنعت و هم در مصارف شخصی بخصوص در میان جوانان بسیار پرطرفدار است.

شرکت ایرانی برنا از جمله شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت دارد و  پرینتر سه بعدی مدل Dayan K12-T یکی از محصولات آن می باشد. این پرینتر سه بعدی برنا با ابعاد 440 * 445 *630 میلی متر به بازار عرضه شده است.

پرینتر سه بعدی صنعتی برنا مدل K12-T از تکنولوژی FDM در چاپ بهره می برد و حداکثر اندازه نمونه چاپ شده با آن برابر با 200 * 200 *300 میلی متر می باشد.

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-T

همچنین سرعت این پرینتر در حین پرینت برابر با 400 میلی متر بر ثانیه و ضخامت لایه چاپ آن بین 25 تا 800 میکرون است.

در معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-T می توان ذکر کرد که برای استفاده های در حجم کم و متوسط در کسب و کارهای کوچک و مصارف 3D printer مناسب است و برای چاپ های حجیم صنعتی چندان مناسب نمی باشد.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که پرینتر سه بعدی چگونه کار میکند در ادامه بیشتر به معرفی بیشتر پرینتر سه بعدی Dayan K12-T خواهیم پرداخت.

قابلیت و مشخصات چاپگر سه بعدی دایان K12-T

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان K12-T به یک نازل با قطر 0.4 میلی متر برای چاپ مجهز است و امکان چاپِ بیش از یک مورد در هر لحظه برای آن در نظر گرفته نشده است.

در مورد قابلیت و مشخصات چاپگر سه بعدی دایان K12-T باید گفت که سیستم حرکتی این پرینتر از نوع CORE XY می باشد؛ در این سیستم، محورهای حرکتی افقی و عمودی با استفاده از دو استپر موتورِ ثابت حرکت می کنند که باعث بالا رفتن دقت حرکت و چاپ می شود.

صفحه ساخت به کار رفته در  پرینتر سه بعدی دایان K12-T از جنس آلومینیوم است که دمای آن در هنگام چاپ حداکثر به 100 درجه سانتی گراد می رسد.

از جمله ویژگی های این صفحه ساخت می توان به ضریب انتقال حرارت بالا و ضخامت کم آن اشاره کرد که امکان استفاده از صفحات چاپ کمکی (مانند آینه، شیشه یا پلکسی) در صورت نیاز را به شما می دهد.

قابلیت و مشخصات چاپگر سه بعدی دایان K12-T

چاپگر سه بعدی برنا مدل Dayan K12-T به اکسترو تمام فلزی MK9 مجهز است که از قابلیت پرینت با تمامی فیلامنت های موجود در بازار برخوردار می باشد.

پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-T  می توان از فیلامنت در انواع PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL با قطر 1.75 میلی متر بهره برد.

شما می توانید با نصب ماژول لیزر حکاکی بر روی پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-T، از این دستگاه برای حکاکی لیزر نیز استفاده کنید.

همچنین در پرینتر سه بعدی دایان K12-T از قابلیت نصب ماژول وای فای نیز برخوردار است.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-T

 پرینتر سه بعدی برنا مدل Dayan K12-T به شکل تماماً فلزی و به صورت یکپارچه (بدون اتصالات پیچ و مهره ای) ساخته شده است.

این نوع طراحی بدنه باعث شده تا ارتعاشات و اعوجاج های ناشی از حرکت نازل یا دیگر تجهیزات متحرک پرینتر سه بعدی دایان K12-T باعث افت دقت و کیفیت چاپ نشود.

همچنین تمام اتصالات حرکتی به کار برده شده در این پرینتر سه بعدی دایان K12-T از جنس فلز هستند و از طول عمر بالایی برخوردارند.

نوع درگاه ورودی پرینتر سه بعدی دایان K12-T، کارت SD است و شما می توانید حافظه رم خود را به این دستگاه متصل کرده و از تصاویر موردنظر خود به صورت سه بعدی پرینت بگیرید.

در مجموع می توان گفت که پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-T برای کسانی که به دنبال یک پرینتر سه بعدی با قابلیت حمل آسان و استفاده های شخصی در حجم کم یا چاپ ماکت های صنعتی کوچک هستند، مناسب می باشد.

برای اطلاع از ویژگی ها و نحوه خرید پرینتر بهترین پرینتر سه بعدی با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-T





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی