گوشی موبایل نوکیا Nokia 216
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی موبایل نوکیا 216

حافظه داخلی: ندارد
RAM: شانزده مگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، قال تعویض، 1020 میلی آمپر ساعت

پردازنده: ندارد
سایز صفحه نمایش: 2.4 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 216

گوشی موبایل نوکیا 216 به منظور استفاده های ابتدایی از گوشی مانند برقراری تماس، ارسال و دریافت SMS، گوش دادن به موسیقی و مرور صفحات وب به صورت محدود طراحی و عرضه شده است.

این موبایل برای کسانی که به گوشی های کلاسیک و نوستالژیک علاقه دارند، انتخاب ایده آلی می باشد و می توان از آن در کنار یک گوشی هوشمند و به منظور انجام کارهای پرتکرار مانند تماس تلفنی بهره برد. در ادامه به بررسی گوشی نوکیا 216 خواهیم پرداخت.

معرفی گوشی موبایل نوکیا 216

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 216

جنس بدنه گوشی موبایل نوکیا Nokia 216 از پلاستیک است و مانند دیگر گوشی های برند نوکیا از مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار می باشد.

موبایل نوکیا 216 در ابعاد 118*50.2*13.5 میلی متر و در سه رنگ مشکی، طوسی و سبز نعناعی به بازار عرضه شده است.

این گوشی موبایل با وزن 82.6 گرمی خود، یکی از گوشی های سبک و با قابلیت جابجایی آسان محسوب می شود.

یکی از ویژگی های موبایل مدل Nokia 216 طراحی ارگونومیک آن است که سبب شده تا این گوشی به راحتی در دست قرار گیرد و استفاده طولانی مدت از آن در طول روز باعث خستگی و ناراحتی دست ها نشود.

صفحه کلید گوشی نوکیا 216 از کیفیت و طراحی مطلوبی بهره می برد و به آسانی می توان از آن برای تایپ SMS استفاده کرد. ضمن اینکه حروف فارسی نیز بر روی کلیدهای آن وجود دارد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 216

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 216

گوشی Nokia 216 از یک صفحه نمایش 2.4 اینچی از نوع TFT بهره می برد که رزولوشن آن معادل 240*320 پیکسل است. مسلماً از صفحه نمایش گوشی های کلاسیک نمی توان انتظار پخش با کیفیت فیلم و ویدئو را داشت؛ اما صفحه نمایش گوشی Nokia 216 برای استفاده در فعالیت های روزمره عملکرد قابل قبولی دارد.

یکی از مشخصه های گوشی موبایل نوکیا 216، مجهز بودن آن به یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی با کیفیت VGA می باشد.

درست است که این دوربین ها کیفیت بالایی ندارند، اما می توان از آنها برای ثبت عکس با کیفیت معمولی و برطرف کردن نیازهای فوری به دوربین استفاده کرد. از جمله قابلیت های دوربین گوشی نوکیا 216 می توان به فلش LED، زوم دیجیتال تا دو برابر و امکان ثبت ویدئو اشاره کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 216

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 216

بر روی گوشی موبایل نوکیا 216 خبری از سیستم عامل های اندروید یا ویندوزفون نیست و این گوشی نیز مانند دیگر گوشی های کلاسیک برند نوکیا از پلتفرم نرم افزاریِ سری 30+ بهره می برد.

گوشی نوکیا 216 از قدرت پردازشی چندانی مانند گوشی های هوشمند برخوردار نیست، اما در استفاده های ابتدایی و روزمره عملکرد مطلوبی دارد.

موبایل Nokia 216 از شبکه ارتباطی 2G پشتیبانی می کند و می توان از اینترنت به صورت محدود بر روی آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که قابلیت استفاده از وای فای برای این گوشی در نظر گرفته نشده است.

حافظه داخلی گوشی موبایل نوکیا 216 برای ذخیره SMSها و تماس ها کفایت می کند، اما برای ذخیره فایل ها و برنامه ها باید از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت استفاده کنید.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 216

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 216

شما می توانید متناسب با نیاز خود از یک یا دو سیمکارت در اندازه مینی در موبایل نوکیا 216 استفاده کنید. این گوشی از قابلیت ضبط تماس برخوردار است و به جک 3.5 میلی متری صدا، بلوتوث، رادیو و پورت microUSB مجهز است.

همچنین تعدادی بازی بر روی گوشی موبایل نوکیا 216 نصب است که می توانید دیگر بازی های سبک و متناسب با گوشی های کلاسیک را نیز بر روی آن اجرا کنید.

این گوشی موبایل 1020 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و انرژی مورد نیاز برای 18 ساعت مکالمه و 47 ساعت پخش موسیقی را تأمین می کند.

شارژدهی باتری گوشی موبایل نوکیا 216 که از نوع لیتیوم یونی است، برای مصارف معمولی و روزانه کفایت می کند و با یک بار شارژ، می توان از آن در تمام طول روز استفاده کرد.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 216

گوشی موبایل نوکیا Nokia 216

در روزهایی که انواع و اقسام گوشی های هوشمند با امکانات متنوع در بازار موجود است، گوشی های کلاسیک نیز طرفدارهای خاص خود را دارد.

گوشی نوکیا مدل Nokia 216 که استفاده از آن می تواند حس نوستالژیکی در کاربران ایجاد کند، یکی از گوشی هایی است که در انجام کارهای ابتدایی با یک گوشی موبایل عملکرد قابل قبولی دارد و به خوبی می تواند نیازهای شما را در استفاده از یک گوشی معمولی برآورده سازد.

خوش دست و سبک بودن، دوام و کیفیت مطلوب بدنه و مجهز بودن به دوربین سلفی از جمله ویژگی های گوشی نوکیا 216 می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل نوکیا Nokia 216 به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 216





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی