پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS302
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن PIXMA TS302

قابلیت: پرینتر، اسکنر و کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 7.7 عکس در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 4 عکس در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان کانن PIXMA TS302

پرینتر کانن پیکسما مدل TS302 در دسته پرینترهای جوهرافشان چند کاره قرار دارد که علاوه بر عمل اصلی پرینت، امکان اسکن و کپی را نیز به شما می دهد.

مهم ترین مشخصه این پرینتر، امکان استفاده وایرلس از آن است که شما را قادر می سازد تا از طریق اینترنت یا بلوتوث، به صورت مستقیم و بدون نیاز به شبکه از تصاویر و فایل های متنی موجود بر روی موبایل یاتبلت خود پرینت بگیرید.

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان کانن TS302

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS302 از فناوری AirPrint نیز پشتیبانی می کند که امکان پرینت از راه دور از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه را در اختیار شما می گذارد.

در خصوص معرفی چاپگر جوهر افشان کانن TS302 میتوان به این نکته اشاره کرد که شما با نصب نرم افزار Canon PRINT می توانید فرایند کپی با این دستگاه را از طریق گوشی هوشمند خود مدیریت کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن PIXMA TS302

پرینتر جوهرافشان کانن مدل Canon PIXMA TS302 از قابلیت چاپ رنگی به صورت یک رو و با رزولوشن 4800 * 1200 dpi برخوردار است. 

از قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن TS302 می توان به سرعت چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید برابر با 7.7 تصویر در دقیقه و به صورت رنگی برابر با 4 تصویر در دقیقه می اشاره کرد. 

شاید بتوان گفت که کاربرد اصلی پرینتر جوهرافشان رنگی Canon TS302 در چاپ عکس در ابعاد 6*4 است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن TS302

این پرینتر جوهر افشان سه کاره در عرض 65 ثانیه از یک عکس 6*4 پرینت می گیرد و در صورت نیاز امکان چاپ بدون حاشیه را نیز به شما می دهد.

پرینتر چاپ عکس کانن PIXMA TS302 به یک سینی با ظرفیت 60 برگ مجهز می باشد که در قسمت پشتی پرینتر جوهر افشان سه کاره Canon PIXMA TS302 تعبیه شده و دسترسی به آن بسیار آسان است. این میزان ظرفیت برای کاغذهای در سایز 6*4 برابر با 20 برگ و سایز 5*7 برابر با 10 برگ می باشد. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Canon PIXMA TS302

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Canon PIXMA TS302 شامل یک کارتریج مشکی مدل PG-243 و یک کارتریج رنگی (شامل سه رنگ اصلی) مدل CL-244 است که در صورت نیاز به تعویض، می توانید از کارتریج هایی با ظرفیت و حجم بالاتر استفاده کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Canon PIXMA TS302

توجه داشته باشید که همیشه برای دستیابی به بهترین کیفیت و وضوح چاپ، از کارتریج های اصل و سازگار با پرینتر جوهر افشان کانن استفاده کنید.

کارشناسان شرکت ایده برتر با شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در زمینه قیمت و خرید انواع کارتریج پرینتر جوهر افشان هستند.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS302

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS302 را می توان در حالت آرام قرار داد و از آن استفاده کرد. در این حالت، صدای دستگاه در هنگام کار به شدت کاهش می یابد که سبب شده تا استفاده از پرینتر کانن در محیط های ساکت نیز امکان پذیر باشد.

پرینتر کانن TS302 با ابعاد 43 *28 *17.5 سانتی متر و وزن 3 کیلوگرم ارائه شده و به آسانی می توان از آن در محیط های با فضای محدود استفاده کرد.

پرینتر جوهر افشان چند کاره کانن PIXMA TS302 با توجه به پشتیبانی کامل از قابلیت های اتصال وایرلس، از جمله پرینترهای پرکاربرد در مصارف شخصی و خانگی و کسب و کارهای با حجم کاری پایین می باشد. 

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرینتر جوهر افشان کانن TS302 با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره کانن Canon PIXMA TS302





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی