پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-p
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی Dayan K12-p

حداکثر اندازه چاپ: 445*630* 440 میلیمتر
ضخامت چاپ:  10 میکرون الی 800 میکرون
مواد فیلامنت: PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-p

پرینتر سه بعدی دایان K12-P از جمله پرینترهای قدرتمند تولید شرکت برنا است که از آن می توان برای چاپ سه بعدی به صورت تخصصی و حرفه ای استفاده کرد.

این پرینتر سه بعدی با سرعت حرکتی 560 میلی متر بر ثانیه و دقت حرکتی 7 میکرون در راستای محورهای طولی و عرضی و 2 میکرون در راستای محور ارتفاع، یکی از سریعترین و دقیق ترین پرینترهای سه بعدی ساخت ایران است.

چاپگر سه بعدی برنا Dayan K12-P که در ابعاد 440*445*630 میلی متر به بازار عرضه شده به یک پردازنده 32 بیتی مجهز می باشد که سبب شده تا این پرینتر از سرعت پردازش و چاپ بالایی برخوردار باشد.

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-p

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی دایان K12-p

پرینتر سه بعدی دایان Dayan K12-p از تکنولوژی FDM برای چاپ سه بعدی بهره می برد. همچنین این پرینتر از اکسترودر 2 نازل جهت چاپ استفاده می کند که امکان دو پرینت سه بعدی به صورت همزمان را به شما می دهد.

سیستم حرکتی پرینتر سه بعدی دایان K12-P از نوع Core XY می باشد که باعث می شود تا نمونه چاپ شده از دقت بالایی برخوردار باشد. این سیستم حرکتی در پرینتر سه بعدی دایان K12-P با تجهیزات حرکتی ریل و واگن ترکیب شده است که منجر به عملکردی عالی در سرعت و دقت چاپ می شود.

همچنین برای محور Z در این 3D printer از موتور گیربکس دار استفاده شده که دامنه حرکتیِ مطلوبی را به ارمغان می آورد. صفحه ساخت پرینتر سه بعدی Dayan K12-P از جنس آلومینیوم آلیاژی 10 میلی متری است و از قابلیت انتقال حرارت برخوردار می باشد.

برای گرم کردن این صفحه که حداکثر دمای آن به 130 درجه سانتیگراد در هنگام چاپ می رسد، از یک گرم کن سیلیکونی 210 واتی استفاده شده است.

در رابطه با مواد مصرفی پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان K12-p باید این نکته را ذکر کرد که این دستگاه قابلیت چاپ با تمام فیلامنت های موجود را دارد و می توان از فیلامنت هایی با جنس های PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL در آن بهره برد.

ابعاد نمونه چاپ شده با پرینتر سه بعدی دایان K12-P حداکثر برابر با 200*200*300 میلی متر است. بنابراین از این پرینتر برای چاپ های بزرگ و حجیم نمی توان بهره برد.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-p

امکان نصب ماژول وای فای، قابلیت اضافه نمودن ماژول لیزر حکاکی و مجهز بودن به هایبرنیت (محافظ قطعی برق) از دیگر ویژگی های پرینتر سه بعدی دایان K12-P به شمار می آیند.

همچنین پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-p به یک صفحه نمایش 2.8 اینچی لمسی و تمام رنگی مجهز است که باعث شده تا کار با این پرینتر سه بعدی برای حتی افراد تازه کار نیز بسیار آسان باشد. برای پرینتر سه بعدی Dayan K12-P یک درگاه ورودی SD Card در نظر گرفته شده که به شما اجازه می دهد تا حافظه رم SD خود را به آن متصل کرده و از تصاویر موجود بر روی آن به صورت سه بعدی پرینت تهیه کنید.

لازم به ذکر است که این پرینتر از قابلیت اتصال به کامپیوتر هم برخوردار است. پرینتر سه بعدی برنا دایان K12-P یکی از دقیق ترین پرینترهای سه بعدی موجود در بازار می باشد که برای استفاده های حرفه ای و چاپ تخصصی می توان از آن بهره برد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت پرینتر سه بعدی Dayan K12-P با کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-p





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی