پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF634Cdw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر کانن MF634Cdw

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
قابلیت: چاپ، کپی، اسکن و فکس
سرعت چاپ سیاه و سفید: 19 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 19 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری کانن MF634Cdw

پرینتر لیزری رنگی MF634Cdw یکی از محصولات شرکت کانن می باشد که با ابعاد 452*460*399 میلی متر و وزن 20 کیلوگرم به بازار عرضه شده است.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری کانن MF634Cdw

این پرینتر لیزری که از جمله پرینترهای چهار کاره به شمار می آید و از قابلیت های پرینت رنگی، چاپ دو رو اتوماتیک، اسکن، کپی و ارسال و دریافت فکس برخوردار است، برای استفاده در ادارات، شرکت ها و منازل طراحی شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره کانن MF634Cdw

سرعت چاپ یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک پرینتر است. در مورد پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF634Cdw باید گفت که سرعت آن برای چاپ و کپی به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی در حالت یک رو برابر با 19 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 11 برگ در دقیقه می باشد.

همچنین این پرینتر لیزری کانن Canon برای ارائه اولین پرینت به کمتر از 12 ثانیه زمان لازم دارد. با بررسی این مشخصات می توان نتیجه گرفت که چاپگر لیزری Canon MF634Cdw برای حجم کاری کم و متوسط از سرعت قابل قبولی برخوردار است، اما در صورتیکه می خواهید از آن برای چاپ های متوالی و پشت سر هم در حجم زیاد استفاده نمایید، چندان بر روی سرعت چاپ آن حساب باز نکنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره کانن MF634Cdw

در کنار این مورد باید به رزولوشن پرینتر چهار کاره لیزری کانن MF634Cdw اشاره کنیم که معادل با 1200*1200 dpi است که کیفیت و خوانایی تصاویر و متن های پرینت شده با آن را تضمین می نماید. چاپگر کانن MF634Cdw از امکان ارسال و دریافت فکس به هر دو صورت یک رو و دو رو برخوردار است.

از جمله مشخصات اسکنر تعبیه شده برای پرینتر لیزری چهار کاره مدل Canon MF634Cdw نیز می توان به رزولوشن 600*600 dpi آن، امکان اسکن رنگی و مجهز بودن به منبع تغذیه اتوماتیک ADF با ظرفیت 50 برگ اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon MF634Cdw

شرکت کانن در پرینتر MF634Cdw از یک کارتریج تونر مشکی و سه کارتریج تونر رنگی از مدل 045 استفاده کرده است. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل برابر با 1400 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آن برابر با 1300 برگ است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon MF634Cdw

از کارتریج های مدل 045 کانن نسخه دیگری با ظرفیت بالاتر مشکی 2800 برگ و رنگی 2200 برگ نیز در بازار موجود می باشد که در صورت نیاز می توانید آن ها را تهیه کنید.

دقت داشته باشید که در صورت استفاده از کارتریج هایی غیر از کارتریج های تولید کانن، ممکن است با افت کیفیت چاپ مواجه شوید.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF634Cdw

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF634Cdw از قابلیت های بالایی برای اتصال بدون سیم و پرینت از راه دور برخوردار است. این پرینتر از فناوری های canon Print Business، Apple AirPrint، Mopria و Google Cloud Print پشتیبانی می کند.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF634Cdw

با استفاده از این فناوری ها شما قادر خواهید بود تا انواع گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS، تبلت، آیپد و سایر دستگاه های دیجیتال خود را از طریق اینترنت به این پرینتر به آسانی متصل کرده و از تصاویر و فایل های متنی خود پرینت بگیرید.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پرینتر لیزری از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان فروش ایده برتر در تماس باشید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon MF634Cdw





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی