ماوس پد گیمینگ تسکو TSCO TMO 42
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماوس پد تسکو مدل TMO 42

استراحتگاه دست: ندارد
صفحه کلید: ندارد
رنگ: مشکی

طراحی و مشخصات پد ماوس گیمینگ تسکو TMO 42

یکی از لوازم جانبی کامپیوتر، بخصوص برای گیمرها، ماوس است. حرکت کند و غیر دقیق ماوس، می تواند تجربه دلچسب یک بازی را از شما بگیرد.

ماوس های مخصوص بازی متنوعی در بازار موجود است که می توان از آنها استفاده کرد؛ اما در کنار ماوس، باید یک ماوس پد حرفه ای و با کیفیت نیز موجود باشد تا ماوس به بهترین و دقیق ترین عملکرد خود دست یابد.

موس پد گیمینگ TMO 42 یکی از محصولات شرکت ایرانی تسکو می باشد که با طراحی و رنگ بندی جذاب خود، می تواند انتخابی ایده آل برای گیمرها باشد.

ماوس پد مخصوص بازی تسکو TMO 42 با ابعاد نسبتاً بزرگ خود که معادل با 437*350*3 میلی متر می باشد، فضای وسیعی را برای حرکت ماوس فراهم می آورد.

طراحی و مشخصات پد ماوس گیمینگ تسکو TMO 42

جنس این پد موس از پلاستیک Rubber و جنس روکش آن از پارچه مرغوب است و در استفاده های طولانی مدت در طی روز، باعث عدم تعریق دست ها می شود.

بافت نرم و انعطاف پذیر موس پد گیمینگ تسکو TSCO TMO 42 باعث می شود تا اصطحکاکی متوسط بین آن و ماوس ایجاد شود و ماوس به صورتی روان و سریع بر روی آن به حرکت در آید.

این مورد می تواند برای انجام یک بازی حرفه ای کاملاً دارای اهمیت باشد که ماوس پد در هنگام حرکت دادن ماوس، با آن به حرکت در نیاید. ماوس پد تسکو TSCO TMO 42 از میزان چسبندگی قابل قبولی برخوردار است و در هنگام حرکت دادن ماوس بر روی آن کاملاً ثابت و بدون حرکت بر روی میز باقی می ماند.

طراحی و مشخصات پد ماوس گیمینگ تسکو TMO 42

ماوس پد گیمینگ تسکو TSCO TMO 42

لبه های ماوس پد گیمینگ تسکو TSCO TMO 42 با استفاده از تکنولوژی لیزر برش خورده اند و از دوام و زیبایی ظاهری خاصی برخوردار می باشند.

ماوس پد کامپیوتر تسکو TMO 42 یکی از بزرگترین ماوس پدهای موجود در بازار است که هم از اصطکاک دست با سطح میز و ناراحتی های ناشی از این موضوع جلوگیری می کند و هم امکان حرکت آزادانه ماوس بر روی سطح آن را به شما می دهد.

در مجموع می توان گفت که اگر به دنبال یک ماوس پد با کیفیت، با دوام و با طراحی ظاهری جذاب به منظور انجام بازی های کامپیوتری هستید، پد ماوس تسکو TMO 42 کاملاً برای شما مناسب است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت موس پد تسکو و خرید لوازم جانبی دیگر کامپیوتر با شماره 73027-021  واحد فروش ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

ماوس پد گیمینگ تسکو TSCO TMO 42





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 6 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی