اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2324-رنگ سفید و مشکی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس تسکو 2324

رنگ: سفید و مشکی
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 4000 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2324

اسپیکر شارژی تسکو 2324 یکی از اسپیکرهای قابل حمل محصول شرکت تسکو می باشد که با طراحی ظاهری جوان پسند و کیفیت بالا در پخش موسیقی، یکی از اسپیکرهای پرطرفدار موجود در بازار به شمار می آید.

 اسپیکر تسکو TS 2324 در ابعاد 175 * 74 * 74 میلی متر و به صورت دو رنگ سفید/مشکی ارائه شده و قابلیت اتصال هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم را داراست.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2324

در مورد طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2324 می توان ذکر کرد که بر روی بدنه این اسپیکر دکمه های پاور، عقب و جلو بردن تراک موسیقی و کنترل میزان حجم صدا طراحی شده و امکان مدیریت موسیقی درحال پخش را به شما می دهد.

در قسمت انتهایی بدنه  اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2324 ، محلی برای اتصال بند به اسپیکر تعبیه شده که حمل آن را آسانتر می نماید.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2324

اسپیکر بلوتوث TS 2324 به جک 3.5 میلی متری صدا، شیار کارت حافظه و پورت USB مجهز می باشد. از این رو می توانید  لپ تاپ یا کامپیوتر خود را از طریق کابل AUX به این اسپیکر متصل نمایید یا با اتصال فلش مموری، هارد اکسترنال و کارت حافظه TF به آن، موسیقی دلخواه خود را پخش کنید.

از قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS-2324 در استفاده بی سیم از آن است که شما را قادر می سازد تا از طریق بلوتوث به آن متصل شده و به فایل های موسیقی موجود بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود گوش دهید.

یکی از مهمترین مشخصه های اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2324-رنگ سفید و مشکی که سبب تمایز آن با دیگر اسپیکرهای قابل حمل شده، باتری قدرتمند این اسپیکر است.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2324

باتری اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو مدل TSCO TS 2324 که از نوع لیتیوم یونی است، از ظرفیتی معادل با 4000 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد.

علاوه بر این باتری اسپیکر TSCO TS 2324 برای مدتی طولانی انرژی مورد نیاز اسپیکر تسکو را تأمین می نماید، به شما اجازه می دهد تا از این اسپیکر در نقش پاوربانک نیز بهره ببرید و با آن  گوشی موبایل خود را شارژ نمایید.

 توان خروجی اسپیکر مدل TSCO TS 2338N برابر با 5 وات است و صدای پخش شده با آن از وضوح و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2324-رنگ سفید و مشکی

بُرد بلندگوی اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2324-رنگ سفید و مشکی برابر با 10 متر است و صدای پخش شده با این اسپیکر از فاصله 10 متری به خوبی شنیده می شود.

همچنین برای اتصال از طریق بلوتوث، حداکثر فاصله دستگاه موردنظر با  اسپیکر قابل حمل تسکو TS 2324  باید کمتر از 10 متر باشد.

این اسپیکر قابل حمل به میکروفون داخلی مجهز است و امکان برقراری تماس و مکالمه را در اختیار شما قرار می دهد. 

برای اطلاع از ویژگی ها و نحوه خرید اسپیکر تسکو TS 2324 با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2324-رنگ سفید و مشکی





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 10 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی