دستگاه پوز سیار چیست ؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه پوز سیار نسل جدیدی از دستگاه های کارتخوان هستند که از طریق خدمات سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و تراکنش را با استفاده از سرویس های بستر GPRS انجام می دهند. دستگاه پوز سیار دارای ویژگی هایی از جمله : قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدودیت مکانی، سرعت بالای تراکنش، قابلیت استفاده از باطری شارژی با عمر بالا و ویژگی های دیگری می باشد.

کاربرد دستگاه پوز سیار

کاربرد دستگاه پوز سیار

دستگاه های پوز سیار کاربردها و توانایی های مختلفی دارند از کاربردهای مهم این دستگاه عبارتند از: برای فروشگاه های بزرگ که سیستم پخش سیار (Delivery) دارند مناسب است. برای سیستم های توزیع مویرگی و یا شرکت های پخش کارایی دارند. برای محل هایی که دسترسی به سایر خطوط ارتباطی به راحتی امکان پذیر نیست مناسب هستند.

دستگاه های پوز pos سیار در واقع دستگاه های کارتخوان هستند که این امکان را به شما می دهند که در هر مکانی می توانید با استفاده از کارت عابر بانک خود وجه مورد نیاز خود را بابت کالای خریداری شده به فروشنده پرداخت کنید. که توسط کارت عابر بانک وجه نقدی ازحساب بانکی شما کم شده و نیازی نیست مبلغ زیادی وجه نقد با خود حمل کنید. دستگاه های پوز امکانات زیادی دارند مثل گرفتن موجودی حساب بانکی خود یا قبوض ماهیانه خود را پرداخت کنید. با استفاده از دستگاه پوز هزینه و دشواری حمل پول در ساعات پایانی روز و پرداخت آن به بانک نیازی نیست و از بین می رود. پس از کشیدن کارت رسید مشتری به صورت اتوماتیک و خودکار صادر می شود و تمام مشخصات مشتری و امضای آن ثبت می گردد. امنیت بالایی دارند. پول خود باعث انتقال آلودگی ها و بیماری می شود. امکان دریافت و خریداری انواع شارژ تلفن همراه به راحتی و کاربردهای دیگری نیز دارند.

امرزوه استفاده از دستگاه های پوز و دستگاه های کارتخوان گسترش پیدا کرده است. این دستگاه ها در مراکز فروش و مراکز رفاهی و خدماتی استفاده می شوند. دستگاه های پوز سیار عمدتا از طریق خط تلفن معمولی به شبکه متصل می شوند و خطوط ارتباطی به صورت منطقه ای یا استانی در محل موردنظر متمرکز می شوند.

   منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 16 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی