ماوس با سیم تسکو Tsco TM 282
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماوس باسیم تسکو TM 282

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB
تعداد کلید: 6 کلید

طراحی و مشخصات ظاهری ماوس با سیم تسکو TM 282

ماوس تسکو مدل TM 282 از جمله ماوس های با سیم است و از کابلی 1.5 متری بهره می برد که به وسیله روکش پلاستیکی در مقابل صدمات احتمالی محافظت می شود.

ابعاد این ماوس تسکو برابر با 115 *75 * 40 میلی متر است و با وزن 100 گرم و در رنگ مشکی توسط شرکت ایرانی تسکو به بازار عرضه شده است.

جنس بدنه ماوس تسکو TM 282 از پلاستیک است و در مقابل ضربه و فشار از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد.

طراحی و مشخصات ظاهری ماوس با سیم تسکو TM 282

امکانات موس باسیم Tsco TM 282

شاید بتوان یکی از مزیت های موس باسیم TM 282 را در تعداد کلیدهای آن دانست. این ماوس دارای 6 کلید است که از میان آنها می توان به کلیدهای Backward، Forward و کلید تنظیم DPI اشاره کرد.

شما می توانید با استفاده از کلید تنظیم DPI، میزان دقت موس سیمی تسکو TM 282 را بنا به نیاز خود بر روی یکی از دو حالت 800 یا 1200 نقطه بر اینچ قرار دهید.

ماوس باسیم تسکو Tsco TM 282 که از حسگر اپتیکال بهره می برد، بر روی انواع سطوح کارایی خوبی دارد. همچنین به آسانی و تنها با اتصال کابل آن به درگاه USB کامپیوتر یا لپ تاپ، می توان ماوس با سیم تسکو TM 282 را آماده به کار کرد.

امکانات موس باسیم Tsco TM 282

ماوس با سیم تسکو Tsco TM 282

طراحی موس با سیم تسکو TM 282 به صورت قرینه انجام شده است؛ به این معنا که چه از دست راست برای کار با این ماوس استفاده کنید و چه از دست چپ، در هر دو حالت این ماوس بدون هیچ مشکل خاصی قابل استفاده خواهد بود. ضمن اینکه نوع روکش پلاستیکی بدنه ماوس تسکو 282 از پلاستیک ضدتعریق و ضدلغزش است که سبب شده تا این ماوس در استفاده های طولانی مدت باعث اذیت شدن دست ها و انگشت ها نشود.

ماوس تسکو Tsco TM 282 با تمام نسخه های ویندوز سازگار می باشد و بدون نیاز به نصب درایور، می توان از آن بر روی انواع مدل های لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی جهت استفاده های روزانه استفاده کرد.

ماوس با سیم تسکو Tsco TM 282

شما می توانید برای خرید ماوس با سیم تسکو Tsco TM 282 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

ماوس با سیم تسکو Tsco TM 282





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 10 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی