پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی Dayan K12-B

ضخامت چاپ:  50 میکرون الی 800 میکرون
مواد فیلامنت: PLA / ABS / PETG / PVA / PA / WOOD / METAL

معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-B

شرکت برنا از جمله شرکت های ایرانیِ فعال در زمینه تولید پرینتر سه بعدی است.

پرینتر سه بعدی Dayan K12-B

چاپگر سه بعدی برنا مدل Dayan K12-B یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ابعاد 440 * 445 * 630 میلی متر به بازار عرضه شده است.

در معرفی پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-B می توان ذکر کرد که به قابلیت نصب ماژول های لیزر حکاکی و وای فای، امکان اتصال به کامپیوتر، مجهز بودن به درگاه ورودی کارت SD و محافظ قطعی برق (هایبرنیت) مجهز می باشد.

شاید برای شما این سوال پیش بیاد که پرینتر سه بعدی چگونه کار میکند در ادامه به معرفی بیشتر پرینتر سه بعدی Dayan K12-B خواهیم پرداخت.

قابلیت و مشخصات چاپگر سه بعدی دایان K12-B

پرینتر سه بعدی صنعتی برنا مدل K12-B از تکنولوژی FDM برای چاپ استفاده می کنید و حداکثر ابعاد چاپ آن برابر با 200 * 200 * 300 میلی متر می باشد.

از این رو از این پرینتر برای چاپ های حجیم نمی توان استفاده کرد و بیشتر برای مصارف شخصی و چاپ ماکت های صنعتی کوچک کاربرد دارد.

جنس بدنه پرینتر سه بعدی دایان K12-B  تماما از آهن می باشد و به منظور دفع ارتعاشات حرکتیِ تجهیزات متحرک دستگاه، به صورت یکپارچه و بدون استفاده از پیچ و مهره طراحی شده است.

سرعت چاپ پرینتر سه بعدی برنا K12-B در بهترین حالت خود به 360 میلی متر بر ثانیه می رسد و دقت چاپ آن در راستای محورهای افقی و عمودی 15 میکرون و در راستای محور ارتفاع 10 میکرون می باشد.

در مورد قابلیت و مشخصات چاپگر سه بعدی دایان K12-B می توان به این نکته اشاره کرد که برای استفاده های در مقیاس کوچک، کاملاً مناسب به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که برخی از اتصالات حرکتی به کار رفته در پرینتر سه بعدی مدل Dayan K12-B از جنس پلاستیک می باشد که برای تولید خود آنها نیز از پرینت سه بعدی استفاده شده است.

قابلیت و مشخصات چاپگر سه بعدی دایان K12-B

همچنین صفحه ساخت پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان K12-B از جنس پی سی بی است که از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار بوده و با توجه به ضخمات کم آن، در صورت نیاز می توان از صفحات پرینت کمکی مانند صفحه اوریفیس نیز در کنار آن بهره برد؛ جنس گرم کن صفحه ساخت این پرینتر برنا نیز از پی سی بی است.

یکی از مشخصه های پرینتر سه بعدی برنا Dayan K12-B این است که با توجه به اکسترودر تمام فلزی آن که از مدل MK9 می باشد، از تمامی فیلامنت های موجود در بازار می توان به عنوان مواد مصرفی در پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-B استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که قطر فیلامنت در این پرینتر سه بعدی باید 1.75 میلی متر باشد.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-B

سیستم حرکتی به کار برده شده در پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-B از نوع CORE XY است که یکی از سیستم های حرکتی استاندارد و کارا به حساب می آید که باعث بهبود دقت چاپ می شود.

در این نوع سیستم حرکتی هر دو محور افقی و عمودی در یک فریم حرکتی و توسط دو استپر موتور ثابت، حرکت می کنند.

 پرینتر سه بعدی برنا مدل Dayan K12-B به یک صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی مجهز است که می توان از طریق آن از وضعیت چاپ و خطاهای احتمالی مطلع شد.

پرینتر دایان K12-B از یک نازل برای چاپ بهره می برد و امکان چاپ هم زمان از چند فایل ورودی برای آن تعبیه نشده است.

در جمع بندی معرفی پرینتر سه بعدی دایان K12-B باید گفت که این دستگاه از جمله پرینترهای با امکانات معمولی و مقرون به صرفه موجود در بازار است که از آن می توان برای چاپ نمونه های اولیه در حجم محدود استفاده کرد.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرینتر سه بعدی و همچنین خرید بهترین پرینتر سه بعدی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان این شرکت در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی برنا مدل دایان Dayan K12-B





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی