چند راهی برق تسکو Tsco TPS 546U
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سیم سیار تسکو TPS 546U

طول کابل: 3 متر
تعداد پریز: 5 عدد
پورت USB: دارد

طراحی و ساخت سیم سیار پنج راهی تسکو TPS 546U

چند راهی برق TPS 546U یکی از محصولات شرکت ایرانی تسکو می باشد که با ابعاد 335 میلی متر طول، 65 میلی متر عرض و 30 میلی متر ارتفاع به بازار عرضه شده است.

این چند راهی دارای 5 پریز است که امکان اتصال انواع دو شاخه ها و سه شاخه ها را به شما می دهد. جنس بدنه چند راهی برق تسکو Tsco TPS 546U از پلاستیک فشرده می باشد و می توان برای ماه ها و سال ها از آن برای اتصال وسایل الکتریکی به برق شهری استفاده کرد.

چندراهی تسکو 546U از کابلی به طول 3 متر برخوردار است و برای استفاده در اتاق هایی که تعداد پریز برق به تعداد کافی موجود نیست، کاربرد بالایی دارد.

طراحی و ساخت سیم سیار پنج راهی تسکو TPS 546U

از جمله ویژگی های چند راهی Tsco TPS 546U باید به پوشش محافظ کودک آن اشاره کنیم که سبب بالا رفتن میزان ایمنی این چندراهی شده است.

سیم سیار هفت راهی Tsco TPS 532U دارای دکمه روشن و خاموش و نشانگر LED به منظور اعلام آماده به کار بودن چندراهی نیز هست.

در کنار هر پریز سیم سیار تسکو TPS 546U، یک کلید خاموش و روشن به صورت مجزا تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا همان پریزی را که برای استفاده مدنظر دارید، به برق شهری متصل نمایید.

چند راهی برق تسکو Tsco TPS 546U

بر روی بدنه چند راهی برق تسکو Tsco TPS 546U، دو پورت USB با شدت جریان 2.1 آمپر به منظور شارژ سریع موبایل، تبلت یا دیگر دستگاه های دیجیتال مجهز به کابل USB در نظر گرفته شده است. این ویژگی یکی از امکانات پرکاربرد پنج راهی تسکو TPS 546U محسوب می شود.

برای فعال و غیرفعال کردن جریان برق در پورت های USB، یک کلید روشن و خاموش مخصوص آن ها بر روی بدنه چندراهی تسکو TPS 546U تعبیه شده است. این چندراهی از یک محافظ داخلی نیز به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه براساس نوسانات برق بهره می برد.

میزان ولتاژ ورودی پنج راهی برق Tsco 546U برابر با 250 ولت، حداکثر توان قابل پشتیبانی آن 2500 وات و میزان جریان انتقالی آن 10 آمپر می باشد.

چند راهی برق تسکو Tsco TPS 546U

با توجه به این مشخصات باید گفت که سیم سیار پنج راهی Tsco TPS 546U برای اتصال اکثر وسایل الکتریکی به برق مناسب است و می تواند نقش مهمی در خانه یا محل کار شما ایفا کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نحوه خرید چند راهی برق تسکو TPS 546U می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

چند راهی برق تسکو Tsco TPS 546U





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی