میز جلو مبلی اداری ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میز جلو مبلی کامپی سیستم مدل ویانا

جنس رویه: چرم
شکل هندسی: مستطیل
جنس پایه: فلز


طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری ویانا کامپی سیستم

میز جلو مبلی اداری ویانا یکی از محصولات شرکت ایرانی کامپی سیستم است که در زمینه تولید میز و صندلی مدیریتی و کارمندی، کمد، کتابخانه و انواع تجهیزات و مبلمان اداری فعالیت می کند.

میز جلو مبلی اداری ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana در ابعاد 118 سانتی متر طول، 52 سانتی متر عرض و 46 سانتی متر ارتفاع عرضه شده و از طراحی ظاهری زیبا و مدرنی بهره می برد.

در دو سمت میز جلو مبلی ویانا کامپی سیستم قسمت هایی از جنس چرم تعبیه شده که پایه های میز به آنها متصل هستند.

انحنای به کار رفته در بخش بالایی این قسمت های چرمی سبب شده تا جلو مبلی ویانا کامپی سیستم ظاهری زیبا داشته باشد. لازم به ذکر است که جنس پایه های میز جلو مبلی کامپی سیستم Viana از فلز است.

در مجموع می توان گفت که این میز جلو مبلی اداری از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب بهره برده شده است.

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری ویانا کامپی سیستم

میز جلو مبلی اداری ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا میز جلو مبلی CompySystem Viana به میزی با کارایی بالا تبدیل شود، طراحی آن به شکل دو طبقه است. شما می توانید از طبقه پایینی این میز علاوه بر استفاده های معمول، برای قرار دادن لوازم تزئینی نیز استفاده کنید.

همچنین در صورت استفاده از این میز در اتاق های انتظار مطب ها، می توان از طبقه پایینی برای قرار دادن روزنامه و مجلات بهره برد.

میز جلو مبلی ویانا با طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت مطلوب و کارایی بالا یکی از میزهای جلو مبلی محبوب و پرطرفدار موجود در بازار است که قابلیت استفاده در اتاق مدیران شرکت ها، ادارات و کارخانجات را داراست.

میز جلو مبلی کامپی سیستم مدل ویانا در رنگ قرمز تیره ارائه شده و استفاده از آن می تواند دکوراسیون اتاق شما را از یکنواختی دربیاورد.

برای اطلاع از قیمت و خرید میز جلو مبلی اداری ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برترمراجعه نمایید.

میز جلو مبلی اداری ویانا کامپی سیستم CompySystem Viana





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی