صندلی کنفرانسی سپیدار کامپی سیستم CompySystem Sepidar
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم سپیدار

رنگ: بنفش
دسته: ثابت
روکش: پارچه

معرفی صندلی کنفرانسی کامپی سیستم Sepidar

شرکت کامپی سیستم یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات و مبلمان اداری است که از جمله محصولات آن می توان به انواع میز مدیریتی و کارمندی، کمد، صندلی اداری، میز جلو مبلی و کتابخانه اشاره کرد.

صندلی کنفرانسی سپیدار یکی از تولیدات شرکت کامپی سیستم می باشد که برای استفاده در اتاق های جلسات شرکت ها، ادارات و کارخانجات و همچنین استفاده در همایش ها و کنفرانس ها به بازار عرضه شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی CompySystem Sepidar

صندلی کنفرانسی سپیدار کامپی سیستم Compysystem Sepidar دارای ابعاد 65 سانتی متر طول، 53 سانتی متر عرض، 90 سانتی متر ارتفاع، 35 سانتی متر عمق و 46 سانتی متر ارتفاع تا کف است.

با توجه به ابعاد صندلی کنفرانسی سپیدار، می توان گفت که این صندلی کنفرانسی برای استفاده در اتاق های کوچک و دارای فضای محدود انتخاب ایده آلی می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی CompySystem Sepidar

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم سپیدار از طراحی ظاهری زیبا و مدرنی بهره می برد. دسته صندلی به شکل پیوسته با پایه ها و به صورت شیبدار طراحی شده اند.

نکته ای که در طراحی صندلی کنفرانسی سپیدار کامپی سیستم جلب توجه می کند، برآمدگی موجود در قسمت میانیِ پشتی آن است که باعث صحیح قرار گرفتن کمر در هنگام نشستن بر روی آن می شود. 

صندلی کنفرانسی سپیدار کامپی سیستم CompySystem Sepidar

صندلی کنفرانسی سپیدار کامپی سیستم Compysystem Sepidar از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و طول عمر و دوام بالایی در استفاده های طولانی مدت دارد.

در طراحی این صندلی اداری، راحتی کاربر مدنظر قرار داشته و در هنگام نشستن به مدت چند ساعت در طول روز بر روی آن، احساس خستگی و ناراحتی برای شما ایجاد نمی شود.

برای اطلاع دقیق از قیمت انواع صندلی اداری و همچنین خرید صندلی کنفرانسی به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندلی کنفرانسی سپیدار کامپی سیستم CompySystem Sepidar





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 12 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی