لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X541UV-L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ اپسون X541UV-L

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i3 7100u
سرعت پردازنده: 2.4 GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی:  NVIDIA GeForce 920MX

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook X541UV-L

لپ تاپ مدل X541UV-L یکی از محصولات شرکت ایسوس است که از جمله ویژگی های آن می توان به طراحی ظاهری شیک و زیبا، کیفیت ساخت مطلوب و مجهز بودن به درگاه های ارتباطی کامل اشاره کرد.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X541UV-L یکی از مناسب ترین لپ تاپ ها برای کاربری عمومی است و برای استفاده در محل کار یا تحصیل و انجام کارهای روزانه، یک انتخاب کاملا ایده آل می باشد.

معرفی لپ تاپ اپسون VivoBook X541UV-L

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook X541UV-L  

جنس بدنه لب تاب ایسوس X541UV-L از پلاستیک می باشد و یک روکش مات بر روی آن کشیده شده است. مات بودن روکش لپ تاپ Asus X541UV-L علاوه بر اینکه به جذابیت های ظاهری آن افزوده، بلکه سبب شده تا این لپ تاپ در برابر گرد و غبار، لکه و خراشیدگی مقاومت قابل قبولی داشته باشد.

با توجه به ابعاد لپ تاپ ایسوس VivoBook X541UV-L که برابر با 381.4*251.5*27.6 میلی متر و وزن آن که برابر با 2 کیلوگرم است، می توان آن را به راحتی با خود حمل کرد. در دو طرف بدنه درگاه های ورودی و خروجی و درب مخصوص درایو نوری که از نوع DVD-RW می باشد، طراحی شده است.

لازم به ذکر است که لپ تاپ X541UV-L از لحاظ پورت های ورودی و خروجی کامل می باشد و به پورت های VGA، LAN، HDMI، USB 2.0، USB 3.0 و USB Type-C مجهز است. این پورت ها شما را قادر می سازند تا بدون نیاز به مبدل، انواع دستگاه های دیجیتال را بتوانید به این لپ تاپ متصل نمایید.

طراحی و ساخت لپ تاپ اپسون VivoBook X541UV-L

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook X541UV-L

یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFT LCD برای لب تاپ ایسوس X541UV-L تعبیه شده که از نور پس زمینه LED نیز بهره می برد. این صفحه نمایش از رزولوشن 1920*1080 پیکسل برخوردار است و توانایی نمایش فیلم ها و تصاویر را با کیفیت فول اچ دی دارد.

در کنار این صفحه نمایش با کیفیت، باید به اسپیکر داخلی مدل W با قابلیت پخش صدا به صورت استریو اشاره کنیم که از فناوری SonicMaster ایسوس برای پخش صدا استفاده برخوردارند. این مشخصات می تواند این امکان را در اختیار شما بگذارد که از تماشای یک فیلم فول اچ دی با صدای استریو لذت ببرید.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Epson VivoBook X541UV-L

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook X541UV-L

کیبورد لپ تاب ایسوس X541UV-L به صورت جزیره ای طراحی شده و کلیدها از فاصله مناسبی از یکدیگر قرار دارند. این ویژگی به شما کمک می کند تا با خطای کمتر و سرعت بالاتری به تایپ با این کیبورد بپردازید.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که کیبورد لپ تاپ Asus X541UV-L از نور پس زمینه برخوردار نیست. تاچ پد تعبیه شده برای این لپ تاپ از حساسیت قابل قبولی در هنگام استفاده بهره می برد و در اندازه ای نسبتا بزرگ طراحی شده است.

این تاچ پد به صورت یک تکه می باشد و کلیدهای کلیک چپ و راست به صورت پیوسته بر روی آن قرار دارند. از جمله قابلیت های تاچ پد لپ تاپ ایسوس Asus X541UV-L می توان به پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان یا همان قابلیت چند لمسی اشاره کرد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Epson VivoBook X541UV-L

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook X541UV-L

شرکت ایسوس در لپ تاپ مدل Asus VivoBook X541UV-L از یک پردازنده مرکزی Core i3 ساخت شرکت اینتل از مدل 7100U استفاده کرده است. این پردازنده از فرکانسی معادل با 2.4 گیگاهرتز و 3 مگابایت حافظه کش بهره می برد و برای اجرای نرم افزارهای عمومی مانند آفیس، عملکردی قابل قبول از خود نشان می دهد.

توجه داشته باشید که لب تاب Asus VivoBook X541UV-L به منظور استفاده های روزانه یک کاربر عادی طراحی و عرضه شده و نباید از آن انتظار اجرای پردازش های سنگین و نرم افزارهای تخصصی را داشت.

حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و هارد یک ترابایتی لپ تاپ X541UV-L، به عملکرد سریع و بهبود کارایی این لپ تاپ کمک می کنند.

پردازنده گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ ایسوس X541UV-L ساخت انویدیا و از سری GeForce 920MX می باشد که به 2 گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز است. این پردازنده گرافیکی برای انجام بازی های سنگین مناسب نیست، ولی در اجرای برنامه های گرافیکی ساده و معمولی مانند فوتوشاپ از کارایی قابل قبولی برخوردار است.

سخت افزار به کار رفته در لپ تاپ ایسوس VivoBook X541UV-L عملکرد سریع و روان این لپ تاپ را در استفاده های عادی و معمولی تضمین می نماید.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که باتری لپ تاپ ایسوس X541UV-L از نوع سه سلولی و لیتیوم یونی است و انرژی مورد نیاز لپ تاپ برای 5 ساعت استفاده مداوم را تامین می کند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ اپسون VivoBook X541UV-L

لپ تاپ اپسونAsus VivoBook X541UV-L 

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X541UV-L به وب کم، کارت خوان، بلوتوث و شبکه وای فای مجهز است و همراه با آن کیف و ماوس اورجینال ایسوس نیز ارائه می شود.

در مجموع لپ تاپ ایسوس X541UV-L را باید در دسته لپ تاپ های با کاربری عمومی و مالتی مدیا قرار داد و از آن برای استفاده های روزمره در محل کار یا تحصیل بهره برد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید لپ تاپ به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ اپسون Epson VivoBook X541UV-L





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 12 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی