میز جلو مبلی اداری سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میز جلو مبلی کامپی سیستم مدل سروینا

جنس رویه: چرم
شکل هندسی: مستطیل 
جنس جنس پایه:فلز

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری سروینا کامپی سیستم 

شرکت ایرانی کامپی سیستم یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید میز مدیریتی، صندلی اداری،  میز جلو مبلی، کتابخانه، مبلمان اداری و دیگر تجهیزات اداری فعالیت می کند.

از جمله محصولات این شرکت می توان به میز جلو مبلی Servina اشاره کرد که با طراحی کلاسیک و شیک خود، یکی از میزهای جلو مبلی پرطرفدار موجود در بازار به شمار می آید.

میز جلو مبلی سروینا کامپی سیستم به شکل دو طبقه طراحی شده و امکان قرار دادن وسایل بیشتری را در مقایسه با میزهای جلو مبلی معمولی به شما می دهد.

از طبقه پایینی میز جلو مبلی اداری سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina می توان برای قرار دادن وسایلی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند یا لوازم تزئینی بهره برد.

طراحی و کیفیت میز جلو مبلی اداری سروینا کامپی سیستم

میز جلو مبلی اداری سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina

میز جلو مبلی کامپی سیستم مدل سروینا دارای ابعاد 120 سانتی متر طول، 51 سانتی متر عرض و 48 سانتی متر می باشد .از جمله میزهای جلو مبلی نسبتاً بزرگ به حساب می آید.

در دو سمت صفحه های جلو مبلی مدرن مدل سروینا CompySystem Servina، دو قسمت چرمی تعبیه شده که محل اتصال پایه ها به میز هستند.

این قسمت های چرمی در بخش بالایی و نزدیک به صفحه اصلی جلو مبلی چرمی CompySystem Servina از ضخامت بیشتری برخوردارند که این موضوع سبب شده تا جلو مبلی کامپی سیستم Servina ظاهری خاص و متمایز به خود بگیرد. 

لازم به ذکر است که چرم به کار رفته در جلو مبلی مستطیلی مدل Servina از نوع مرغوب بوده و در صورت نگهداری و استفاده مناسب، برای مدتی طولانی دچار افت کیفیت نخواهد شد.

همچنین جنس پایه های میز جلو مبلی کامپی سیستم Servina از فلز می باشد.

میز جلو مبلی اداری سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina در رنگ قهوه ای به بازار عرضه شده و برای استفاده در طراحی داخلی اتاق های نسبتاً بزرگ در ادارات، شرکت ها و کارخانجات مناسب است.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آمادۀ راهنمایی شما در زمینه اطلاع از قیمت و نحوه خرید میز وصندلی اداری هستند.

 

میز جلو مبلی اداری سروینا کامپی سیستم CompySystem Servina





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 12 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی