لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook K542UF-C
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ اپسون K542UF-C

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i5 8250U
سرعت پردازنده: 3.4 GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX130 DDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook K542UF-C

لپ تاپ VivoBook K542UF-C یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و زیبای شرکت ایسوس می باشد که برای استفاده های روزانه، مالتی مدیا و نیمه حرفه ای ارائه شده است.

کیفیت ساخت مطلوب، سخت افزار نسبتاً قدرتمند، صفحه نمایش فول اچ دی، طراحی ظاهری جذاب و پورت های ارتباطی کامل از جمله ویژگی های لب تاپ ایسوس K542UF-C می باشند که باعث شده اند تا این دستگاه به یکی از لپ تاپ های پرطرفدار موجود در بازار تبدیل شود.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook K542UF-C

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook K542UF-C  

جنس بدنه لب تاب Asus VivoBook K542UF-C از پلاستیک است که یک روکش براق بر روی آن کشیده شده است.

این روکش براق در کنار رنگ نقره ای بدنه، باعث شده تا لپ تاب ایسوس K542UF-C از ظاهری شیک و زیبا و شبیه به لپ تاپ های فلزی و بالارده برخوردار باشد.

شرکت ایسوس لپ تاپ مدل Asus VivoBook K542UF-C را در ابعاد 380*251*23.2 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم عرضه کرده است.

با توجه به این مشخصات می توان گفت که لپ تاپ K542UF-C از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار می باشد.

همچنین کیفیت ساخت این لپ تاپ به گونه ای است که در برابر صدمات احتمالی در حمل مانند ضربه یا سقوط از ارتفاع کم آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

در دو طرف بدنه لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook K542UF-C پورت های ورودی و خروجی شامل پورت VGA، LAN، USB 3.1، USB 3.0، USB 2.0، HDMI و USB Type-C قرار گرفته اند.

این پورت ها این امکان را به شما می دهند تا انواع وسایل و لوازم جانبی لپ تاپ را به راحتی بتوانید به آن متصل نمایید.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook K542UF-C

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook K542UF-C

صفحه نمایش لپ تاپ Asus VivoBook K542UF-C از نوع TFT LCD است و از امکان نمایش طبیعی رنگ ها برخوردار است.

رزولوشن این صفحه نمایش 15.6 اینچی برابر با 1920*1080 پیکسل می باشد و می توانید فیلم ها و تصاویر را با کیفیت فول اچ دی در آن تماشا کنید.

از دیگر ویژگی های صفحه نمایش لپ تاب ایسوس VivoBook K542UF-C باید به مجهز بودن آن به نور پس زمینه LED و روکش مات آن اشاره کرد. 

دو بلندگوی داخلی 1.5 واتی برای لب تاپ ایسوس مدل K542UF-C در نظر گرفته شده که از فناوری SonicMaster ایسوس برای پخش و تقویت صدا بهره می برد.

 این بلندگوها صدایی با قدرت و کیفیت بالا به شما ارائه می دهند و لذت گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم را برای شما دوچندان می کنند.

صفحه نمایش و بلندگوهای لب تاب ایسوس K542UF-C از کیفیت قابل قبولی بهره می برند؛ به نحوی که می توان از این لپ تاپ برای مصارف مالتی مدیا بهره برد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook K542UF-C

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook K542UF-C

تاچ پد لپ تاپ ایسوس K542UF-C از قابلیت تشخیص چند لمس به صورت همزمان برخوردار است و از حساسیت بالایی در هنگام کار با آن بهره می برد.

این تاچ پد به صورت یک تکه طراحی شده و کلیدهای مخصوص کلیک راست و کلیک چپ در قسمت پایینی آن قرار دارند و با یک خط عمودی از یکدیگر تفکیک شده اند.

کیبورد این محصول از طراحی مطلوبی بهره می برد و کلیدها فاصله نسبتاً مناسبی با یکدیگر دارند. این نوع طراحی کیبورد باعث کاهش خطا و افزایش سرعت در هنگام تایپ می شود.

لازم به ذکر است که کیبورد لب تاپ ایسوس K542UF-C به نور پس زمینه مجهز نیست.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook K542UF-C

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook K542UF-C

قدرت سخت افزاری لپ تاپ ایسوس به اندازه ای است که این لپ تاپ در اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و انجام کارهای روزانه کاملاً مناسب می باشد و عملکردی سریع و روان از خود نشان می دهد.

شرکت ایسوس در این محصول از پردازنده Corei5 و نسل هشتم (مدل 8250U) اینتل بهره برده است. در کنار این پردازنده که سرعتی معادل با 3.4 گیگاهرتز دارد، باید به حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 اشاره کنیم که در لپ تاپ ایسوس K542UF-C تعبیه شده است.

این مشخصات بیانگر این است که شما بدون هیچ مشکلی می توانید نرم افزارهایی مانند آفیس، Adobe، فوتوشاپ و... را بر روی لپ تاپ ایسوس K542UF-C اجرا کنید.

از دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Asus VivoBook K542UF-C باید به هارد یک ترابایتی با سرعت 5400 دور در دقیقه آن اشاره کنیم که برای مصارف روزانه پاسخگوی نیازهای شماست.

همچنین یک باتری 2 سلولی از نوع لیتیوم پلیمری در این لپ تاپ تعبیه شده که میزان شارژ آن برای حدود 5 ساعت استفاده مداوم، کافی است.

پردازنده گرافیکی لپ تاپ ایسوس K542UF-C ساخت انویدیا و از مدل GeForce MX130 DDR5 می باشد. این پردازنده برای اجرای بازی های گرافیکی روز مناسب نیست ولی برای انجام کارهای معمولی گرافیکی کارایی بالایی دارد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook K542UF-C

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook K542UF-C

از امکانات لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook K542UF-C باید به مجهز بودن آن به درایو نوری از نوع DVD-RW، وب کم، بلوتوث، کارت خوان، پشتیبانی از وای فای و قابلیت استفاده از آن در شبکه اشاره کرد.

لپ تاپ K542UF-C یک لب تاپ کامل برای استفاده های عادی و روزمره است و می توان از آن برای مصارف شخصی یا استفاده در ادارات، شرکت ها و محیط های آموزشی و دانشگاهی بهره برد.

کاربران برای اشنایی با بهترین لپ تاپ های سال 2019 می تووانند به سایت ایده برتر مراجعه کنند و یا برای دریافت قیمت لپ تاپ ایسوس VivoBook K542UF-C با شماره 73027-021 تماس بگیرند.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook K542UF-C





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 13 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی