لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-F
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس R542UN-F

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i7 8550U
سرعت پردازنده: 2.4 GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX150 DDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R542U-F

شرکت ایسوس یکی از شرکت های باسابقه در تولید لپ تاپ به شمار می آید. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل مدل VivoBook R542UN-F یکی از محصولات این شرکت است که از کیفیت ساخت مطلوب و عملکردی سریع در استفاده های عمومی و نیمه حرفه ای برخوردار می باشد.

این لپ تاپ از لحاظ پورت های ارتباطی کامل است و به پورت های VGA، HDMI، USB 3.0، USB 2.0 و USB Type-C مجهز می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به مبدل قادر باشید از انواع لوازم و وسایل جانبی را به لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-F متصل نمایید.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R542U-F

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R542U-F  

لب تاب ایسوس R542UN-F در ابعاد 380*251*23.2 میلی متر و وزن 2.15 کیلوگرم به بازار عرضه شده است.

جنس بدنه این لپ تاپ از پلاستیک بوده و از یک روکش براق برای پوشاندن سطح بیرونی آن استفاده شده است. این روکش براق در کنار رنگ نقره ای لپ تاپ ایسوس R542UN-F سبب شده تا این لپ تاپ بیشتر به لپ تاپ های فلزی شباهت داشته باشد.

لب تاپ Asus R542UN-F به آسانی قابل جابه جایی بوده و از دوام قابل قبولی در برابر آسیب های احتمالی در حمل مانند سقوط از ارتفاع کم، خراشیدگی و ضربه برخوردار است.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R542U-F

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R542U-F

اسپیکر به کار رفته در لپ تاب ایسوس R542UN-F از فناوری SonicMaster ایسوس برای پخش و تقویت صدا بهره می برند و صدایی با وضوح و کیفیت بالایی را به شما ارائه می دهند.

لپ تاپ Asus R542UN-F از لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 15.6 اینچی است که در دسته لپ تاپ های 15 اینچی قرار دارد.

صفحه نمایش این لپ تاپ از رزولوشنی برابر با 1080*1920 پیکسل برخوردار است و لذت تماشای فیلم با کیفیت فول اچ دی را برای شما به ارمغان می آورد.

عمکلرد و کارایی بالای بلندگوها و صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس VivoBook R542UN-F باعث شده تا بتوان از این لپ تاپ برای کاربری های مالتی مدیا نیز استفاده کرد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R542U-F

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R542U-F

برای کسانی که از لپ تاپ برای برنامه نویسی یا تایپ استفاده می کنند، طراحی کیبورد از اهمیت بالایی برخوردار است. کیبورد لپ تاپ ایسوس R542UN-F از نوع جزیره ای می باشد؛ به این معنا که کلیدها با فاصله ای مناسب از یکدیگر قرار دارند و امکان تایپ سریع و با دقت بالا را برای شما ایجاد می کنند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد لب تاپ ایسوس R542UN-F از نور پس زمینه بهره نمی برد. تاچ پد این لپ تاپ به صورت یکپارچه طراحی شده و کلیدهای مختص کلیک راست و چپ در قسمت پایینی آن طراحی و با یک خط عمودی از هم تفکیک شده اند.

تاچ پد لپ تاب Asus R542UN-F از نوع چند لمسی است و چند فرمان به صورت همزمان را تشخیص می دهد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R542U-F

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R542U-F

انرژی مورد نیاز لپ تاپ ایسوس R542UN-F از یک باتری 2 سلولی با ظرفیت 38 وات ساعت تامین می شود. میزان شارژ این باتری که از نوع لیتیوم یونی است، برای استفاده مداوم از لپ تاپ تا 5 ساعت کفایت می کند.

لپ تاپ ایسوس R542UN-F از پردازنده مرکزی Core i7 ساخت شرکت اینتل بهره می برد. این پردازنده از سری پردازنده های نسل هشتم اینتل مدل 8550U به حساب می آید و از فرکانسی بین 1.8 گیگاهرتز تا 4 گیگاهرتز برخوردار است.

از دیگر مشخصه های پردازنده لب تاب ایسوس R542UN-F باید به حافظه کش 8 مگابایتی آن اشاره کنیم. همچنین حافظه رم تعبیه شده در این لپ تاپ از نوع DDR4 می باشد و 8 گیگابایت ظرفیت دارد.

مشخصات CPU و RAM لپ تاپ ایسوس R542UN-F عملکرد سریع و روان این لپ تاپ در استفاده های عادی و روزمره را تضمین می کند. علاوه بر این، شما می توانید از لپ تاپ ایسوس R542UN-F برای اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و پردازش های محاسباتی یا برنامه نویسی استفاده کنید.

شرکت ایسوس در لپ تاپ مدل R542UN-F از پردازنده گرافیکی مدل GeForce MX150 DDR5 ساخت شرکت انویدیا بهره برده که به حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی مجهز است.

این پردازنده گرافیکی به شما امکان اجرای برنامه های عادی ویرایش عکس و همچنین برنامه های نیمه حرفه ای گرافیکی را می دهد. توجه داشته باشید که لپ تاپ ایسوس R542UN-F برای اجرای بازی های سنگین ممکن است عملکرد قابل قبولی از خود نشان ندهد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R542U-F

لپ تاپ ایسوسAsus VivoBook R542UN-F 

هارد به کار رفته در لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-F از یک ترابایت ظرفیت برخوردار است و سرعت آن برابر با 5400 دور در دقیقه می باشد. در صورت نیاز به سرعت بالاتر در اجرای برنامه ها و کار با سیستم عامل، می توانید از هارد SSD به صورت جداگانه در این لپ تاپ استفاده کنید.

لپ تاپ ایسوس R542UN-F به بلوتوث، کارت خوان، درایو نوری DVD-RW، وب کم و شبکه وای فای مجهز است و یک لپ تاپ کامل در کاربری های عمومی به شمار می آید.

برای اطلاع از قیمت و خرید لپ تاپ می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542U-F





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 15 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی