لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس R542BP-B

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: AMD Bristol Ridge A6-9220
سرعت پردازنده: 2.5 GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: AMD Radeon R5 M420

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-B

لپ تاپ مدل Asus VivoBook R542BP-B یکی از محصولات شرکت ایسوس می باشد که برای استفاده های عمومی در دانشگاه ها، محیط های آموزشی، ادارات و شرکت ها طراحی و عرضه شده است.

این لپ تاپ از قدرت پردازشی و کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و برای کسانی که به دنبال یک لب تاپ برای انجام کارهای روزانه و معمولی هستند، انتخاب ایده آلی به حساب می آید.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-B

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-B  

جنس بدنه لب تاپ ایسوس R542BP-B از پلاستیک می باشد که با یک روکش براق پوشیده شده است.

این موضوع باعث شده تا لپ تاب Asus VivoBook R542BP-B از طراحی ظاهری زیبا و شبیه به لپ تاپ های فلزی برخوردار باشد.

شرکت ایسوس لپ تاپ R542BP-B را در ابعاد 380*251*23.2 میلی متر و در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه کرده است.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-B

با توجه به ابعاد و وزن این محصول که برابر با 2.3 کیلوگرم می باشد، می توان گفت که این لپ تاپ را به آسانی می توان با خود حمل کرد.

همچنین لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-B از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و به راحتی در برابر صدماتی مانند ضربه و خراشیدگی آسیب نمی بیند.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-B

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook R542BP-B از نقاط قوت آن به شمار می آیند و لذت تماشای یک فیلم با کیفیت فول اچ دی را برای شما به ارمغان می آورند.

دو بلندگوی 1.5 واتی که از فناوری SonicMaster ایسوس برای تقویت صدا بهره می برند، صدایی واضح و پرقدرت را به شما ارائه می دهند.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-B

همچنین یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFT LCD برای لب تاب ایسوس VivoBook R542BP-B تعبیه شده که از رزولوشنی معادل با 1920*1080 پیکسل برخوردار است.

این صفحه نمایش از نوع مات می باشد و نور محیط را منعکس می کند؛ بنابراین در فضاهای باز و محیط های روشن نیز از وضوح و کیفیت رنگ ها و تصاویر در صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس R542BP-B کاسته نمی شود. 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-B

کیبورد و تاچ پد در هر دو مدل نقره ای و مشکی لپ تاپ ایسوس R542BP-B به رنگ خاکستری طراحی شده اند و ظرافت و زیبایی خاصی را به این لپ تاپ بخشیده اند.

کلیدهای کیبورد لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-B فاصله ای مناسب با یکدیگر دارند و تایپ با آنها بسیار آسان است.

همچنین کلیدهای مخصوص ماشین حساب در سمت راست کیبورد، به خوبی از سایر کلیدها تفکیک شده و کارایی این صفحه کلید را بهبود داده اند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-B

کیبورد لپ تاپ ایسوس R542BP-B از نور پس زمینه برخوردار نیست. در مورد تاچ پد لپ تاپ ایسوس R542BP-B باید گفت که این تاچ پد از حساسیت مطلوبی در هنگام استفاده برخوردار می باشد و به صورت یک تکه طراحی شده است.

از جمله قابلیت های تاچ پد این لپ تاپ می توان به پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان اشاره کرد که می تواند کارایی های خاص خودش را داشته باشد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-B

سخت افزار به کار رفته در لب تاب ایسوس Asus VivoBook R542BP-B برای انجام پردازش های سبک و معمولی مناسب است و نباید از این محصول انتظار اجرای برنامه های سنگین و تخصصی و بازی های گرافیکی را داشت.

البته این موضوع با توجه به اینکه لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R542BP-B برای استفاده های روزانه در محل کار یا تحصیل طراحی شده، منطقی به نظر می رسد.

لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-B از پردازنده مرکزی Bristol Ridge A6-9220 و پردازنده گرافیکی Radeon R5 M420، هر دو ساخت AMD بهره برده است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-B

پردازنده مرکزی یا همان CPU این لپ تاپ از فرکانسی بین 2.5 تا 2.9 گیگاهرتز و یک مگابایت حافظه کش برخوردار می باشد و برای اجرای برنامه های نه چندان سنگین، عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

پردازنده گرافیکی لپ تاپ ایسوس به 2 گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز است و نرم افزارهای ادیت عکس و سبک گرافیکی را به خوبی پشتیبانی می کند.

همچنین یک حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و یک هارد دیسک یک ترابایتی با سرعت 5400 RPM برای این لپ تاپ 15.6 اینچی تعبیه شده اند.

باتری این لب تاپ از نوع 2 سلولی بوده و برای 5 ساعت استفاده مداوم، شارژ مورد نیاز را تأمین می کند.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-B

اگر به دنبال یک لپ تاپ 15 اینچی زیبا، شیک و خوش ساخت برای انجام کارهای روزانه خود هستید، لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-B انتخاب مناسبی برای شماست.

یکی از ویژگی هایی که لپ تاپ ایسوس R542BP-B را به یک لپ تاپ پرکاربرد در جلسات و همایش ها بدل کرده، پورت های ورودی و خروجی کامل آن است.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-B

لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-B به پورت های VGA، HDMI، LAN، کارت خوان، USB 3.0، USB 2.0 و USB Type-C مجهز می باشد و انواع لوازم و وسایل جانبی قابلیت اتصال آسان به آن را دارند.

برای اشنایی با بهترین لپ تاپ های سال 2019 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا برای دریافت قیمت لپ تاپ ایسوس R542BP-B با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-B





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 16 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی