هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5158
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدست گیمینگ TH 5158

نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم 
رابط: پورت USB
رنگ: مشکی

TH 5158  معرفی هدست گیمینگ تسکو 

هدست گیمینگ مدل TH 5158 تولید شرکت تسکو، برای کسانی که علاقه زیادی به انجام بازی های کامپیوتری و یا گوش دادن حرفه ای به موسیقی دارند انتخابی کاملا مناسب به حساب می آید.

هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5158 از نوع روگوشی است و از طریق درگاه USB به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. از این جهت می توان از این هدست در ارتباط با کنسول بازی، کامپیوتر، لپ تاپ و موزیک پلیر استفاده کرد.

TH 5158  معرفی هدست گیمینگ تسکو

هدست تسکو TH 5158 از طراحی ارگونومیک زیبا و جوان پسندی بهره می برد و در رنگ مشکی ارائه شده است. قطر سرگوشی های هدست Tsco TH-5158 برابر با 40 میلی متر بوده و به خوبی تمام فضای روی گوش ها را پوشش می دهند.

روکش چرم کشیده شده بر روی این سرگوشی ها علاوه بر جلوگیری از خستگی گوش ها در استفاده های طولانی مدت، باعث می شوند تا صدای محیط در هنگام بازی قابلیت نفوذ به آن را نداشته باشد.

قابلیت های هدست با سیم TSCO TH 5158

میزان حساسیت هدست روگوشی تسکو TH 5158 برابر با 121 دسی بل می باشد. این هدست قابلیت پخش صدا به صورت استریو را دارد و استفاده از آن می تواند لذت یک بازی دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورد.

بر روی کاپ سمت چپ هدست باسیم تسکو TH 5158 یک میکروفون با میزان حساسیت 42 دسی بل قرار گرفته که از آن برای مکالمه در هنگام انجام بازی های آنلاین می توانید استفاده کنید. همچنین بر روی این کاپ دکمه های کنترل میزان حجم صدا و Mute تعبیه شده که کار با آن را برای شما ساده تر می کند.

قابلیت های هدست با سیم TSCO TH 5158

از دیگر قابلیت های هدست گیمینگ TSCO TH 5158 می توان به توانایی آن در پخش 360 درجه ای صدا اشاره کرد. علاوه بر این هدست تسکو TH 5158 به ویبراتور هوشمند مجهز است و حس بازی را به صورت کامل به شما منتقل می نماید.

هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5158

 طول کابل به کار رفته در هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5158 برابر با 2.2 متر است و روکشی از جنس PVC بر روی آن کشیده شده است.

این کابل از مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر صدماتی مانند کشیدگی، پاره شدن، خراشیدگی و آسیب هایی از این قبیل برخوردار می باشد.

هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5158

هدست با سیم Tsco TH 5158 از دامنه فرکانسی معادل با محدوده شنوایی انسان برخوردار است و قابلیت پخش انواع صداهای زیر و بم را دارد می باشد. اگر به دنبل یک هدست حرفه ای مخصوص بازی هستید، هدست تسکو TH 5158 کاملا توقعات شما را برآورده خواهد کرد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت هدفون و خرید هدست با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5158





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 16 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی