لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس R542BP-A

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: AMD
سرعت پردازنده:2.9 تا 2.5 GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: AMD Radeon R5 M420

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-A

اگر به دنبال یک لپ تاپ زیبا، خوش ساخت و بادوام برای استفاده های روزمره در محل کار یا تحصیل خود هستید، لپ تاپ 15 اینچی مدل Asus VivoBook R542BP-A محصول شرکت ایسوس انتخاب ایده آلی برای شماست.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-A

این لپ تاپ ایسوس با صفحه نمایش با کیفیت و پورت های کامل ورودی و خروجی خود، یکی از لپ تاپ های پرکاربرد و محبوب موجود در بازار است.

که در ادامه به معرفی و بررسی قابلیت های لب تاپ ایسوس R542BP-A خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-A  

 لپ تاب Asus VivoBook R542BP-A در ابعاد 380 * 251 * 23.2 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم ارائه شده و قابلیت حمل و جابجایی آسانی دارد.

شرکت ایسوس لپ تاپ R542BP-A در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه شده و از بدنه ای براق بهره می برد.

این موضوع سبب شده تا لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-A با اینکه از بدنه ای از جنس پلاستیک برخوردار است، از لحاظ ظاهری به لپ تاپ های فلزی و بالا رده شباهت داشته باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-A

صفحه کلید و تاچ پد در هر دو مدل مشکی و نقره ای، به رنگ خاکستری طراحی شده و جلوه ای زیبا و جذاب به این لپ تاپ بخشیده است.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-A

 لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook R542BP-A  به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی (1920 * 1080 px) مجهز است.

این صفحه نمایش به شما اجازه می دهد تا بتوانید فیلم های با کیفیت را با این لپ تاپ تماشا کنید. علاوه بر این، دو بلندگوی 1.5 واتی در لپ تاپ ایسوس R542BP-A تعبیه شده و بدون نیاز به اسپیکر خارجی، صدا را با قدرت و کیفیت مناسبی به شما ارائه می دهد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-A

از دیگر ویژگی های صفحه نمایش لب تاب ایسوس VivoBook R542BP-A که از نوع TFT LCD است، می توان به قابلیت انعکاس نور محیط اشاره کرد که سبب می شود تا در محیط ها و اتاق های روشن و فضاهای باز، از کیفیت نمایش تصاویر کاسته نشود.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-A

کیبورد لپ تاپ ایسوس R542BP-A به صورت جزیره ای طراحی شده است؛ به این معنا که کلیدهای آن از فاصله ای مناسب با یکدیگر برخوردارند و تایپ را برای شما آسان تر می کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-A

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که کیبورد لپ تاپ Asus VivoBook R542BP-A  به نور پس زمینه مجهز نیست.

تاچ پد لپ تاپ ایسوس R542BP-A از حساسیت قابل قبولی در هنگام استفاده بهره می برد و از قابلیت چند لمسی (تشخیص چند فرمان به صورت همزمان) پشتیبانی می کند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-A

از لحاظ سخت افزاری، لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R542BP-A برای اجرای برنامه ها و پردازش های معمولی و نیمه سنگین طراحی شده است.

لب تاب ایسوس Asus VivoBook R542BP-A به پردازنده مرکزی ساخت AMD از سری و مدل Bristol Ridge A9-9420 مجهز می باشد که باعث شده تا این لپ تاپ از عملکردی سریع و روان در انجام وظایف روزانه برخوردار باشد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-A

فرکانس این پردازنده بین 3 تا 3.6 گیگاهرتز قرار دارد و از 1 مگابایت حافظه کش نیز بهره می برد.

در کنار پردازنده مرکزی لپ تاپ ایسوس VivoBook R542BP-A، به حافظه رم 8 گیگابایتی آن اشاره کنیم که از نوع DDR4 است و به سریع تر شدن عملکرد لپ تاپ کمک می کند.

شرکت ایسوس برای پردازنده گرافیکی لپ تاپ ایسوس R542BP-A نیز از محصولات ساخت AMD بهره برده است. این پردازنده گرافیکی که از مدل Radeon R5 M420 می باشد، از 2 گیگابایت حافظه اختصاصی برخوردار بوده و برای اجرای نرم افزارهای نیمه حرفه ای گرافیکی و بازی های نه چندان سنگین کارایی دارد.

میزان شارژدهی باتری لپ تاپ ایسوس R542BP-A که از نوع لیتیوم یونی و 2 سلولی است، برای تأمین انرژی آن تا 5 ساعت استفاده مداوم کفایت می کند.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-A

یکی از ویژگی هایی که باعث بالا رفتن کارایی لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل  Asus R542BP-A شده، مجهز بودن آن به پورت های کامل ورودی و خروجی است.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-A

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-A از پورت های LAN، VGA، HDMI، USB Type-C، USB 3.0 و USB 2.0 برخوردار می باشد و می توان انواع وسایل و لوازم جانبی را به آسانی به آن متصل کرد.

این موضوع باعث شده تا لپ تاپ ایسوس R542BP-A  کارایی بالایی به خصوص در اتصال به ویدئو پروژکتور و استفاده در جلسات، همایش ها و کنفرانس ها داشته باشد. 

درایو نوری از نوع DVD-RW، بلوتوث داخلی، کارت خوان، وب کم و پشتیبانی از وای فای از دیگر مشخصات لپ تاپ ایسوس R542BP-A است که سبب شده تا این لپ تاپ برای کاربری های عمومی یک لپ تاپ کامل و مناسب قلمداد شود.

برای اشنایی با بهترین لپ تاپ های سال 2019 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا برای دریافت قیمت لپ تاپ ایسوس R542BP-A با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542BP-A





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 17 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی